Blog

Blog

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

A második részben kísérletet tettünk egy kategóriarendszer felállítására, melynek segítségével kiszűrhetőek a legfontosabb hibák, melyek duplikált tartalomhoz vezetnek. A felosztás a következő: magas prioritású, közepes prioritású és alacsony prioritású hibák.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Az előző részben írtunk a keresőbarát tartalomról, arról, hogy az online felületeken megjelenő szövegeket ma már nem csak a felhasználóknak, de keresőrobotoknak is készítjük, ami persze más stratégiát követel meg.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

SEO tippekkel tele a padlás. Legalábbis sokszor ezt érezheti, aki az egyre újabban, és gazdagon termő cikkeket olvassa a témában. Sajnos ezeknek egy jelentős része gyér minőségű írás, ráadásul nem ritkán (sőt, gyakran) sokadik átvételből származnak, aminek köszönhetően az információtartalmuk egy jelentős része már félúton (kb. a 3. átvételnél) elveszett, kikopott, erodálódott, mint egy mészkőhegy, csak jóval gyorsabban.
Így növeld a konverziókat a webáruházadban

Így növeld a konverziókat a webáruházadban

Ezerrel pörögnek az Adwords, a Facebook, és a SEO kampányok? Van konverziód, de kevésnek találod? Akkor ez a rövid check-lista pont neked szól!
Tippek az átkattintási arány javítására

Tippek az átkattintási arány javítására

Ha használod a Google AdWordsot, akkor valószínűleg néha neked is komoly fejtörést okoz az átkattintási arány javítása (CTR), valamint megnövelése. Ebben az írásomban pár tippet szeretnék adni az alacsony CTR javításához.
Így írj szöveget webre

Így írj szöveget webre

Mondanunk sem kell, hogy a webszövegírás mára már egy külön szakterületté nőtte ki magát, mivel számos irányelvet kell betartani a webre szánt szövegek elkészítésénél. Ennek ellenére a legtöbb cég inkább „házon belül” szeretné megoldani a dolgot: a titkárnő vagy a cégvezető próbálja megírni a honlapszövegezést vagy a termékleírásokat.
5 dolog amit keresőbarát weboldalnak tudnia kell

5 dolog amit keresőbarát weboldalnak tudnia kell

Talán bátran kijelenthetjük, hogy manapság már nem nagyon van olyan honlaptulajdonos, aki ne hallott volna a keresőoptimalizálás fogalmáról és fontosságáról. Ennek eredményeképpen elmondhatjuk, hogy szinte minden online piacon a verseny egyre nagyobb.
Milyen betűstílust használj?

Milyen betűstílust használj?

Régen a webes betűstílusok (fontok) használata komoly korlátokhoz volt kötve, mivel olyan fontot kellett választani, ami nagy valószínűséggel szinte minden felhasználó gépén megtalálható volt.
SEO: kulcsszó kutatás dióhéjban

SEO: kulcsszó kutatás dióhéjban

Mondanunk sem kell, hogy a keresőoptimalizálás elengedhetetlen lépése a kulcsszó kutatás, mivel ennek segítségével tudjuk megtalálni azokat releváns kulcsszavakat, amelyek értékes látogatót hozhatnak honlapunkra.
Hivatalosan is előnyben vannak a reszponzív weboldalak

Hivatalosan is előnyben vannak a reszponzív weboldalak

A Google április végén hivatalosan is bejelentette, hogy azok a weboldalak sokkal jobb pozíciót fognak kapni a Google organikus keresőjében (ingyenes találati listájában), amelyek kiemelt figyelmet fordítanak a mobiltelefonokról érkező látogatók felhasználói élményére.
Mennyire figyelnek rád?

Mennyire figyelnek rád?

Azt is kérdezhetném, hogy Te mennyire figyelsz az ügyfeleidre, de nézzük meg mindkét oldalt. Szerintem az a legegyszerűbb ha egy példával illusztráljuk témánkat.
Hogyan válasszunk tárhely szolgáltatót?

Hogyan válasszunk tárhely szolgáltatót?

Általában két nagy csoportba sorolhatjuk azokat, akik tárhely szolgáltatót keresnek. Az egyik már járatos a webes megjelenésben, tisztában van az igényeivel. Meg tudja határozni, hogy milyen elvárásai vannak egy tárhely szolgáltatóval szemben ahhoz, hogy weboldalát zökkenőmentesen üzemeltethesse.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat