Blog

Blog

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 2.rész

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 2.rész

Az archívum egy sötét és reménytelen hely a bejegyzések számára. Ők arra születtek, hogy szabadon áramoljanak az internet csatornáin keresztül, felhasználótól felhasználóig. Elzárva egy virtuális gyűjtőládában egyszerűen nem érzik jól magukat. Sőt, még hasznot sem hoznak, hiszen az internet kereső népe nem látja őket, a Google pedig nem vesz róluk tudomást. Nem jó ez így!
Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 1.rész

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 1.rész

A szövegmarketingről ejtettem már néhány szót, s beszéltem már a SEO szempontú szövegírásról is (természetesen nem merítettem ki ezeket a témaköröket, ahhoz azért több kell – szerencsére). Az egyik bejegyzésben a duplikált tartalom típusairól és veszélyeiről írtam. Biztosan emlékszel, ott említettem, hogy ha egy régebbi szöveget (bejegyzés, cikk stb.) szeretnél ismételten megjelentetni, annak semmi akadálya, de át kell írni, vagy át kell irányítani stb. Ezúttal beleásom maga ebbe a kérdésbe, és most azt mondom: nemhogy nem baj, ha felhasználsz régebbi szövegeket is, de kifejezetten áldásos lehet, és a Google is respektálja.
Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 5. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 5. rész

Sorozatunk ötödik részéhez érve szeretnénk megköszönni, hogy olvasod a blogbejegyzéseinket, és reméljük, hogy hasznos tanácsokat tudunk adni. Mi egyértelműen túl akarunk lépni a SEO központú tartalomgyártáson, és ezt tanácsoljuk Neked is, ha blogot vezetsz az oldaladon. Ez fontos, hiszen sokan félreértik a SEO-elveket. Persze, kell frissülő tartalom, de sohasem szabad megfeledkezni az olvasóközönségről! Ismételjük önmagunkat: SEO és marketing nem állhatnak szemben egymással!
Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 4. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 4. rész

Elérkeztünk a 4. részhez, szóval biztosan serényen nézegeted már a Google Analytics elemzéseit. Látod már a fejlődést, a javulást? Nyilvánvalóan nem. El ne keseredj, és semmiképp se veszítsd el a hited, hiszen ez így természetes! A SEO beállításoknak idő kell, hogy hasznot hozzanak, hogy meglátszódjon az eredménye annak, amit csináltál. Várj türelemmel, de addig se hagyjon alább a lelkesedésed, optimalizáljunk tovább!
Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 3. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 3. rész

Több taktika és sok alapvetés szól arról, hogy miképpen tudod felhívni magadra a Google figyelmét. Ha belegondolsz, hány olyan vagy legalább hasonló weboldal van, mint a Tiéd, akkor talán még lehetetlennek is tűnhet, hogy egy már több éve egzisztáló oldallal versenyezz. Pedig, bár nem egyszerű, nem állít eléd legyőzhetetlen akadályt. Csupán ismerned kell a játékszabályokat, és tudnod kell igazi taktikusként mozgatnod a figurákat.
Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 2. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 2. rész

Az első részben az ALT TAG-ekről volt szó, s remélem hasznodra vált a tanácsom, miszerint melegen ajánlott kitölteni az üresen hagyott részeket! Azonban a tudomány nem áll meg ezen a ponton, ahogy én sem.
Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 1. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 1. rész

A rangsorolási faktorokról (ranking factors) azt kell tudni, hogy számosak ugyan, de van egy jól behatárolható keménymagjuk, melyeket érdemes szem előtt tartania mindazoknak, akik keresőoptimalizálásra adják a fejüket. Szeretném kiemelni: a most felsorolt tényezőkön túl vannak egyebek is, fontosabbak, és kevésbé fontosak egyaránt, hiszen a SEO egy szakma, ami nem adható át egy néhány ezer karakteres cikkben. Az alapokat azokban el lehet sajátítani így is. Lássunk is hozzá!
Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 2. rész

Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 2. rész

Ha sikerült felcsigáznunk a bejegyzés 1. részével, és alig várod, hogy befejezzük a rizsát, és rátérjünk végre a lényegre, hogy már neki is állhass csiszolgatni az elkészül kulcsszólistádat, akkor szerencséd van. Íme, a varázslat!
Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 1. rész

Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 1. rész

Először is, elnézést a bárgyú felütésért! De tényleg! Mégse tántorítson el semmi, hogy tovább olvass, hiszen olyan tippekhez juthatsz ebből a cikkből, melyek biztosan hasznodra lesznek, ha optimalizálásra kerül a sor. Ráadásul nem lesz szükséged bonyolult, nehezen elsajátítható alkalmazások kezelésére, melyek használatához súlyos ezreseket kell kifizetned. Csupán az Excelnek kell nyitva lennie.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

A második részben kísérletet tettünk egy kategóriarendszer felállítására, melynek segítségével kiszűrhetőek a legfontosabb hibák, melyek duplikált tartalomhoz vezetnek. A felosztás a következő: magas prioritású, közepes prioritású és alacsony prioritású hibák.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Az előző részben írtunk a keresőbarát tartalomról, arról, hogy az online felületeken megjelenő szövegeket ma már nem csak a felhasználóknak, de keresőrobotoknak is készítjük, ami persze más stratégiát követel meg.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

SEO tippekkel tele a padlás. Legalábbis sokszor ezt érezheti, aki az egyre újabban, és gazdagon termő cikkeket olvassa a témában. Sajnos ezeknek egy jelentős része gyér minőségű írás, ráadásul nem ritkán (sőt, gyakran) sokadik átvételből származnak, aminek köszönhetően az információtartalmuk egy jelentős része már félúton (kb. a 3. átvételnél) elveszett, kikopott, erodálódott, mint egy mészkőhegy, csak jóval gyorsabban.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat