Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 2.rész

Az archívum egy sötét és reménytelen hely a bejegyzések számára. Ők arra születtek, hogy szabadon áramoljanak az internet csatornáin keresztül, felhasználótól felhasználóig. Elzárva egy virtuális gyűjtőládában egyszerűen nem érzik jól magukat. Sőt, még hasznot sem hoznak, hiszen az internet kereső népe nem látja őket, a Google pedig nem vesz róluk tudomást. Nem jó ez így!

content-marketing-2

És Ön mit gondol, Szakértő úr?

Biztos olvastál már arról, hogy SEO szempontból miért előnyös a G+ (ha nem, ne félj, hamarosan írunk erről is, hogy ne maradj infó nélkül). Az autoritás kérdése gyakorlatilag szinte minden alkalommal előkerül. Ugyan ez áll a régi tartalmak újrafeldolgozására is. Vegyük ismét a kedvenc szívószálas példánkat (amúgy nem fétisem a szívószál, komolyan).

Tegyük fel, hogy egy rendezvényszervezéssel foglalkozó oldalt vezetsz, és a blog szekcióban írtál már a szívószálról, amit olvastak is, nem is, amolyan langyos víz volt. Ha újra előveszet, felfrissíted, rittyentesz rá egy szép új csomagolást, és ismételten megjelenteted, akkor a Google azt fogja gondolni (persze nem feltétlenül 1-2 alkalom után), hogy Te a szívószálak mestere lehetsz, ha ilyen sokszor feldolgozod a témát, holott nem is ez a fő témaköröd (hisz rendezvényszervező vagy).

Vagyis építed a bizalmat, amit a Google táplálhat feléd, hiszen megmutatod, hogy számodra a szívószál nem csupán egy múló szeszély, Te bizony komolyan veszed, szíveden viseled ezt a szívószál ügyet (ki ne tenné). Amit cserébe kaphatsz az, hogy a Google feléd fogja irányítani a szívószál-típusú kereséseket. Ez a „taktika” hasonlít a kulcsszavazáshoz, de határozottan nem esik egybe azzal.

A következő bejegyzésben megtudhatod, hogy milyen előnyökre számíthatsz még, ha felfrissítesz egy cikket, illetve arról is lesz szó, hogy milyen módszerekkel lehetséges ez. Érdemes lesz tovább olvasnod!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat