Portfólió

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket.