Portfólió

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Nem tudod miért nem teljesítenek jól a Google Ads hirdetéseid? Lehet hogy a minőségi mutatódon kell javítani. 
Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

A Google szigorítja a Customer Match használatára vonatkozó szabályait, hangsúlyozva, hogy ennek alkalmazása "kiváltság, nem jog". A globális adatvédelmi előírások szigorodásával a vállalat 2025 januárjától fokozott figyelmet fordít arra, hogyan használják a hirdetők a személyes adatokat célzási célokra.
SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

Az OpenAI bejelentette a SearchGPT-t, a ChatGPT valós idejű internetes keresési funkciójának bevezetését, amely élő híreket és ellenőrzött forrásokból származó adatokat kínál. 
Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 
Podcasting, mint marketing eszköz

Podcasting, mint marketing eszköz

Az elmúlt években a podcastok az egyik legdinamikusabban növekvő digitális tartalomformává váltak. A podcasting lehetővé teszi a cégek és egyének számára, hogy hiteles, közvetlen kapcsolatot építsenek a közönségükkel. De miért vált a podcasting ilyen népszerűvé, és hogyan válhat hatékony marketingeszközzé?
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé.