Honlapkészítés

Honlapkészítés

Miért van szükséged saját honlapra?

Honlapkészítés a siker érdekében - miért is?
Első hallásra az ember az alábbi válaszokat adná: Sikeres akarok lenni! Több bevételt szeretnék! Szeretném ha minél többen ismernék termékeimet-szolgáltatásaimat!

Lássuk be, mindegyik igény helytálló és egy megfelelően elkészített honlap valóban magában hordozza mindezek sikeres megvalósítását! Az okostelefonok és tabeletek korában szinte senki nem használja már a tudakozót, mindenki a mobiltelefonján, tabletén és laptopján keres számára ideális szolgáltatásokat!

honlapkeszites

Gondolj bele - amennyiben nincs még honlapod ezekben a keresésekben semmilyen szerep nem jut neked.

Nézzünk néhány előnyt egy honlap indítását követően:

  • Megjelenhetünk minden keresőben
  • Azonnal fel tudják venni velünk a kapcsolatot
  • Mindenki láthatja nyitvatartásunkat, akcióinkat
  • Új megrendelőket, ügyfeleket szerezhetünk
  • Munkáinkat képekkel, videókkal szemléltethetjük
  • Termékeinket akár 3 gombnyomással értékesíthetjük

Természetesen az előnyök ennél sokkal széleskörűbbek.

Amikor valaki mérlegre teszi egy egyszeri beruházás értékét és a vele járó előnyöket, hamar rájön, hogy a honlapkészítésbe feketett anyagi és időbeli ráfordítás nagyon rövid időn belül megtérül. Honlapkészítés egyszerűen- tőlünk!

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

Bemutatkozó honlapkészítés

Tudomásul kell venni azt a fontos tényt, hogy nem minden cégnek van szüksége blogra, hírekre, szolgáltatás leírásokra, katalógusokra. Egyszerűen az a cél, hogy egy letisztult, egyszerű ámde a jelenlegi trendeknek megfelelő weboldal segítségével elérhetővé váljanak az interneten.

Elegendő számukra az elérhetőség feltüntetése, egy rövid bemutatkozás, egy kapcsolatfelvételi form - hiszen vagy kapacitásuk nincs a tartalom marketingre vagy szimplán nem hisznek benne.

A tartalom marketing nagyon fontos és eredményes lehet -megfelelő kezekben- akár saját blogbejegyzésekkel akár facebook postokkal!

Amennyiben nincs egyéb elvárás, csak egy egyszerű bemutatkozó oldal készítése, viszonylag gyorsan (1-2 hét leforgása alatt) ügyfeleink segítségére tudunk lenni!

szallodai-honlap-keszitese

Portálok, egyedi weboldalak készítése

Előfordul, hogy egy egyszerű bemutatkozó oldal olyan áttörést hoz a cég stagnáló ügyfélszámában, hogy a potenciális lehetőségeket felmérve szeretné kiaknázni az internet lehető legtöbb előnyét az ügyfélszerzésre/értékesítésre. Persze az ügyfelek közel 60%-a már indulásnál konkrét elképzelésekkel bír, melyet szeretne viszontlátni honlapján.

Néhány közismert honlap elem és funkció:

  • Hírlevélre történő feliratkozás
  • Szolgáltatások leírása, összehasonlítása
  • Díjkalkulátorok
  • Online szerződéskötés, PDF generálás
  • Kép és Videó-galéria

Azt leszögezhetjük, hogy minden cégnek más-más funkciókra van szüksége a saját honlapján, így mondhatjuk, hogy egy jó igényfelmérés után kifejezetten a megrendelő igényeire szabva egyedi honlapot,portált adunk át!

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

content/services/landingoldalakkeszitese

Microsite, landing page

A landing page magyarul "Landoló oldal" - mondhatni itt landol a látogatód egy adott témára keresve vagy a hirdetésedre kattintva.

Minden langing page-nek megvan a maga funkciója (Pl: Azonnali értékesítés, adatbázis gyűjtés, form kitöltés). Nagyon fontos, hogy a landing oldal releváns információkat tartalmazzon az adott témában. Az adott téma jelen esetben az ügyfél által beírt keresőszó vagy az általad futtatott hirdetés szövege.

A főoldal nem landing page! Legalábbis az esetek 80%-ában nem az. A főoldal funkciója a szolgáltatások és fő tevékenység bemutatása illetve, hogy a látogatót a megfelelő témakörre irányítsa.(a menüpontokon keresztül)

A látogató azonban nem mindíg szeret olvasni és klikkelgetni, így célszerű egy releváns aloldalra irányítani!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Nem tudod miért nem teljesítenek jól a Google Ads hirdetéseid? Lehet hogy a minőségi mutatódon kell javítani. 
Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

A Google szigorítja a Customer Match használatára vonatkozó szabályait, hangsúlyozva, hogy ennek alkalmazása "kiváltság, nem jog". A globális adatvédelmi előírások szigorodásával a vállalat 2025 januárjától fokozott figyelmet fordít arra, hogyan használják a hirdetők a személyes adatokat célzási célokra.
SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

Az OpenAI bejelentette a SearchGPT-t, a ChatGPT valós idejű internetes keresési funkciójának bevezetését, amely élő híreket és ellenőrzött forrásokból származó adatokat kínál. 
Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 
Podcasting, mint marketing eszköz

Podcasting, mint marketing eszköz

Az elmúlt években a podcastok az egyik legdinamikusabban növekvő digitális tartalomformává váltak. A podcasting lehetővé teszi a cégek és egyének számára, hogy hiteles, közvetlen kapcsolatot építsenek a közönségükkel. De miért vált a podcasting ilyen népszerűvé, és hogyan válhat hatékony marketingeszközzé?
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé.