Blog

Blog

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé. 
Hogyan készítsünk hirdetést lépésről-lépésre

Hogyan készítsünk hirdetést lépésről-lépésre

A hirdetések létfontosságúak egy márka ismertségének növelése és a közönség elköteleződésének elérése szempontjából. Egy jó hirdetés nem csak eljut a célközönséghez, hanem megragadja a figyelmet, egyértelmű és értékes üzenetet közvetít, és valódi interakciókat vált ki. A mai digitális térben azonban a hatékony hirdetéskészítés több, mint egy szimpla vizuális vagy szöveges tartalom létrehozása – tudatos tervezést, kutatást és stratégiai gondolkodást igényel.
Útmutató tartalommarketing-stratégia létrehozásához

Útmutató tartalommarketing-stratégia létrehozásához

A tartalommarketing, a marketingnek azon ága, amely a közönséged számára érdekes és értékes tartalmak megosztását jelenti. Ez az egyik legjobb módja annak, hogy az üzleted növekedjen. Ahhoz, hogy sikeres legyél ebben, elengedhetetlen, hogy egy átgondolt tartalommarketing-stratégiát alakíts ki.
Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Az online hirdetések világában az átkattintási arány (CTR) az egyik legfontosabb mutató, amely megmutatja, mennyire hatékonyan érik el a hirdetések a célközönséget. De pontosan mi is az a CTR, hogyan számítjuk ki, és miért érdemes odafigyelni rá? 
SEO vs SEM: Mi a különbség

SEO vs SEM: Mi a különbség

A digitális marketing világában két kulcsfontosságú fogalommal találkozhatunk: a SEO-val és a SEM-mel. De mi is különbözteti meg őket, és miért fontos tisztában lenni ezekkel? 
Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Volt már olyan, hogy bementél egy boltba, és egy adott italt vagy müzlit választottál, annak ellenére, hogy olcsóbb lehetőségek is voltak? Ez a márkahűség!
Új AI fejlesztések a Google Ads-ben

Új AI fejlesztések a Google Ads-ben

A Google a DMEXCO-n, Európa egyik legjelentősebb digitális marketing eseményén bejelentette a Google Ads szolgáltatáshoz kapcsolódó számos új mesterséges intelligencia frissítését. Az új funkciók között megtalálható a fejlett AI-alapú hirdetéskészítés, AI-eszközök generálása, új AI-paraméterek vezérlése, továbbfejlesztett jelentéskészítés és még sok más.
Ezeket a SEO hibákat kerüld el

Ezeket a SEO hibákat kerüld el

Még mindig nem rangsorolsz a legjobb kulcsszavakra? Lehet, hogy nem a tartalom minősége vagy a visszamutató linkek száma a probléma. Lehetséges, hogy alapvető SEO-problémák hátráltatják webhelyedet. A SEO-hibák sajnos gyakoriak, és a rossz hír az, hogy így a webhelyed sem fog jól rangsorolni. A jó hír viszont az, hogy ezek a hibák könnyen javíthatók.
Miért a rövid videó lesz a lead generálás alapja?

Miért a rövid videó lesz a lead generálás alapja?

A rövid videók forradalmasítják azt, ahogyan az üzletek elsődleges leadeket generálnak. De vajon tudod, miért és hogyan alkalmazhatod ezt te is a marketingstratégiádban?
Puha és kemény konverziók: az online marketing sikerének kulcsai

Puha és kemény konverziók: az online marketing sikerének kulcsai

Az online marketing világában a konverziók jelentik az egyik legfontosabb mérőszámot, amely meghatározza egy kampány sikerességét. A konverziók két fő típusra oszthatók: puha és kemény konverziókra. 
Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Az online marketing világában az egyes kampányok hatékonyságának mérésére számtalan mutató áll rendelkezésre, amelyek segítségével a marketing szakemberek képesek finom hangolni stratégiáikat és maximalizálni a hirdetési költségek megtérülését.
TikTok tanúsítvány

TikTok tanúsítvány

A TikTok bejelentett egy új tanúsítványt, a “TikTok Egyetem” kezdeményezés mellett, amely lehetőséget nyújt a marketingeseknek arra, hogy hivatalos “Media Buying” vagyis Médiavásárlás képesítést szerezzenek, amellyel be tudják bizonyítani a platformmal kapcsolatos szakértelmüket.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat