Blog

Így használd ki foci Európa bajnokságot a marketingedben.

Szakértők szerint halálcsoportba került a magyar válogatott a 2021-es évi Európa Bajnokságon, ahova egyébként kacifántos úton a Nemzetek Ligáján keresztül jutott ki. Ami duplán jó hír: egyrészt azért, mert a 2016-os Európa Bajnokság után másodszor vagyunk kint, másrészt azért is mert több meccset Magyarország rendez. Oké, updateltünk a fociban, de hogyan tudod a foci EB-t a marketingedben használni?

Segítség! Korlátozták a költségkeretemet.

Aki használta már a google AdWords hirdetési rendszerét, szinte biztos belefutott már a „költségkeret által korlátozva” kis üzenetbe a hirdetési rendszer kezelőfelületén. Ennek több oka is lehetséges, most ezeket fogjuk kicsit átfutni.

Velük vagy nélkülük?

A facebook egyre jobban belopózik a mindennapjainkba. Azáltal, hogy ingyenes és szinte semmit nem kell megadni kötelező jelleggel (csak regisztrációkor a nevet, e-mail címet és a jelszót) így mindenki elég sok dolgot megoszt az internet nagy közönségével.

Olcsó húsnak, híg a leve.

A XXI. században egyre inkább egy digitális világban élünk. Az internet behálózza a teljes életünket. Interneten nézünk filmeket, rendelünk a kedvenc éttermünkből, átutalásokat intézünk, barátainkkal, távoli rokonainkkal tartjuk a kapcsolatot.

Megéri a tartalommal szöszölni

Az emberek legtöbbször egy érdekes szöveg, felvezetés kapcsán jutnak el a weboldaladra. A jól megírt szöveg a marketingköltség akár 62%-át is képes megtakarítani úgy, hogy közben akár háromszor annyi forgalmat generál.
12

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »