Online kampánykezelés

Online kampánykezelés

Érdemes szem előtt tartani, hogy a tapasztalatlan google adwords felhasználó a hirdetésekre szánt összeg átlag 50%-át sajnos elpazarolja a helytelen kampánybeállításokkal.

Közös együttműködésünk során az elsődleges cél, hogy ezt elkerüljük és a lehető leghatékonyabb kampányt hozzuk össze, mely a befektetett összeg többszörösét eredményezheti bevételi oldalon.

Miért válasszuk a Google Ads rendszerét a hirdetéseinkhez?

  • Gyorsan, akár 1 órán belül több ezer embert érhetünk el a hirdetésekkel
  • Költséghatékony, mert csak akkor kell fizetnie, ha ráklikkelnek a hirdetésére
  • Előre tervezhető költségekkel gazdálkodhatunk
  • Folyamatosan bővíthetjük, módosíthatjuk hirdetéseinket
  • Hirdethetünk célcsoport, vagy földrajzi célzás szerint
  • Részletes statisztikáink alapján pontosan elemezhetjük hirdetéseink eredményességét.

Hogyan segíthetünk az eredmények optimalizálásában?

  • Elemezzük weboldalát-webáruházát, a hirdetni kívánt termékét vagy szolgáltatását
  • Konkurencia elemzést végzünk, közösen meghatározzuk saját céljainkat
  • Javaslatokat teszünk a hirdetési szövegekre, kulcsszavakra
  • Folyamatosan nyomon követjük kampányát
  • Optimalizáljuk a nem megfelelően teljesítő kulcsszavakat, hirdetési szövegeket
  • Segítünk meghatározni a hirdetett oldal releváns kulcsszavait a jobb helyezés érdekében

content/services/online-kampanykezeles

Facebook kampányok kezelése

A másik hazánkban nagyon elterjedt hirdetési felület a facebook- nem véletlenül! Napi szinten több millió ember böngészgeti és csap le a számára ideális ajánlatokra!

Bár a facebook az oldalak elérését nagyon megnyirbálta, a megfelelő kommunikációval és jó kampánybeállításokkal sikeres értékesítési csatornát hozhatunk létre!

Mikre kell figyelni a facebook kampányok során:

  • Jó kreatív (kép)
  • Jogtiszta vagy saját képek
  • Megfelelő hirdetési szöveg
  • Jól beállított célcsoport
  • Megfelelő kampánytipus
  • Megfelelő licit startégia

Ha bennünket bízol meg facebook kampányaid kezelésével, neked ezekkel nem kell foglalkoznod! Nemcsak a jogtiszta képeket (esetenként helyszíni fotózást) biztosítunk, hanem mindent ami a sikeres hirdetések indításához elengedhetetlen!

Facebook oldalak kezelése

Szeretnéd sikeresebbé tenni online kommunikációdat de nincs időd a posztok, képek bejegyzések megírására és elemzésére? Segítünk!
Szívesen elvégezzük mindezt helyetted, folyamatosan a céged fejlődését szem előtt tartva kiszolgáljuk látogatóidat friss információkkal - szövegíró és grafikus kolléga bevonásával!

Kételkedsz? Kérj egy díjmentes konzultációt és eloszlatjuk kétségeidet!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Nem tudod miért nem teljesítenek jól a Google Ads hirdetéseid? Lehet hogy a minőségi mutatódon kell javítani. 
Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

A Google szigorítja a Customer Match használatára vonatkozó szabályait, hangsúlyozva, hogy ennek alkalmazása "kiváltság, nem jog". A globális adatvédelmi előírások szigorodásával a vállalat 2025 januárjától fokozott figyelmet fordít arra, hogyan használják a hirdetők a személyes adatokat célzási célokra.
SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

Az OpenAI bejelentette a SearchGPT-t, a ChatGPT valós idejű internetes keresési funkciójának bevezetését, amely élő híreket és ellenőrzött forrásokból származó adatokat kínál. 
Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 
Podcasting, mint marketing eszköz

Podcasting, mint marketing eszköz

Az elmúlt években a podcastok az egyik legdinamikusabban növekvő digitális tartalomformává váltak. A podcasting lehetővé teszi a cégek és egyének számára, hogy hiteles, közvetlen kapcsolatot építsenek a közönségükkel. De miért vált a podcasting ilyen népszerűvé, és hogyan válhat hatékony marketingeszközzé?
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé.