Egyedi CRM rendszer fejlesztése

Egyedi CRM rendszer fejlesztése

„Szeretne 29%-kal hatékonyabb értékesítést?” Válasszon egy cégére szabott egyedi CRM-rendszert
Tudjuk, hogy a CRM-rendszer 29%-kal növeli egy cég eladásait.

A sales átlagosan 34%-kal hatékonyabbá válik és az üzleti döntések 42%-kal megbízhatóbbak lesznek (mert több az elérhető adat, és a rendszerezés, insight-kinyerés is könnyebb).

Ha az Ön cége jelenleg nem használ CRM-rendszert, akkor nem hozza ki vállalkozásából a maximumot. Ez önmagában is probléma – de az erős piaci versenyben egyenesen öngyilkosság.

Kíváncsi, hogy egy egyedi CRM-rendszerrel cége mennyivel lenne hatékonyabb?
Objektív szempontok szerint felmérhetjük Önnek.

content/services/egyedi-crm

Kész szoftver vagy egyedi CRM rendszer?

Az Ön cége egyedi, így az Ön ügyfélköre, az értékesítési folyamatai és a megoldandó problémák is azok.
A „dobozos” rendszerek hátránya, hogy tele vannak funkciókkal.

Ez előnynek tűnhet, ám a túl sok funkció miatt nehezebb a használat... tovább tart az integráció... és olyan funkciókért is fizetnie kell, melyeket nem használ.
Az ár pedig zavarbaejtően magas.

A beállításhoz és finomhangoláshoz a cég szakembereinek segítségét kell kérnie (gyorsan és jól megoldják, ám költség).
Ha egyedi funkciót kér, azt is lefejlesztik – ami további költség.

A folyamat olyan, mintha Ön megvásárolna egy öltönyt... amit aztán méretre kell igazítani, és menet közben derül ki, hogy valójában zakóra van szüksége.
A logikus döntés, hogy egyedi méretű és egyedileg készített zakót vásárol. Mert azt már a kezdetektől Önre szabják.
Érdemes a CRM-szoftver már célirányosan a cég igényeihez fejlesztetni. A fejlesztés költsége jóval alacsonyabb.

„Ez a rendszer már majdnem jó lenne, de...”

Napok óta keresi az ideális CRM-rendszert. Már megkérdezte az ismerőseit, és a Google 10. oldalán jár.
Több olyan CRM-rendszert talált, amely jól néz ki, kipróbálva is kényelmes... de egy-két fontos funkció hiányzik belőle. Esetleg más logikával építették fel a folyamatokat.

Ismerős?

Talán egyetért velem abban, hogy a „majdnem jó” megengedhetetlen. Ön valószínűleg folyamatosan fejleszti a cégét, továbbképzésekre küldi a kollégákat, rendszeresen jár szakmai rendezvényekre, piackutatást végez, terméket fejleszt, konkurenseket elemez – mindent elkövet, hogy cége a leghatékonyabb lehessen. A mai kompetitív piacokon erre van szükség.
Ön nem érheti be kompromisszumokkal.
De az egyedi CRM-rendszerrel nem is kell.
Ha a tökéletes nem létezik, akkor elkészítjük Önnek.

Egyedi CRM-rendszer: alacsonyabb költségek, gyors integráció, használható megoldás

A cégvezetők 55%-a szerint a CRM-rendszerek legfontosabb funkciója a könnyű használhatóság (Inside CRM felmérése).
Legendás probléma, hogy a beszerzett rendszert a munkatársak nem használják – ez viszont csökkenti a cég hatékonyságát és ablakon kidobott pénz.

Ezt orvosoljuk az egyedi CRM-mel. Több körben felmérjük cégének igényeit, majd elkészítünk egy olyan CRM-rendszert, melyet minden ízében az Ön cégére szabunk (a fejlesztési folyamat során végig egyeztetünk Önnel).

Munkatársai akár külön oktatás nélkül is elkezdhetik használni, mert „kézre áll”.
Költséghatékonyabb rendszer, megspórolt oktatási költségek... és egy olyan rendszer, melyet valóban használni fognak. Sőt már használatra készen érkezik.

egyedi-crm-fejlesztes

Amikor a CRM alkalmazkodik Önhöz

Ha az évek alatt tökéletesre csiszolta az értékesítési folyamatát, akkor azt bizonyára szeretné megtartani. Ha egyedi CRM-rendszert fejlesztet, akkor a CRM alkalmazkodik Önhöz (és nem fordítva).

Ezzel a betanulási idő gyakorlatilag megszűnik, és azonnal kezdheti az érdemi munkát – immár egy modern, mobileszközökről is elérhető egyedi szoftverben.

Csak a lényeg. Csak Önnek.

Az egyedi megoldással pontosan azok a funkciók és folyamatok kerülnek be a szoftverbe, amelyre szüksége van. Így nem kell olyan funkciókat is megvásárolnia, amelyeket amúgy sem használna ki.

A „tömegszoftvereket” úgy készítik, hogy minél több cégnek tetsszen a rendszer.
Az egyedi szoftvernél csak az Ön igényeit vesszük figyelembe.

A legjobb befektetés: a saját cége

A CRM-rendszer a felszínen eszközbeszerzésnek tűnik – valójában a saját cége hatékonyabb működését vásárolja meg.
Átlagosan 29%-kal többet értékesít egy CRM-rendszert használó cég (a CRM-rendszert nem használóhoz képest). Képzelje el, hogy az Ön cége egyik hónapról a másikra 29%-ot bővült – lényegében erről van szó.

Kérje kötelezettségmentes árajánlatunkat. 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és elkezdjük körvonalazni az Ön álomszoftverét.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Nem tudod miért nem teljesítenek jól a Google Ads hirdetéseid? Lehet hogy a minőségi mutatódon kell javítani. 
Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

A Google szigorítja a Customer Match használatára vonatkozó szabályait, hangsúlyozva, hogy ennek alkalmazása "kiváltság, nem jog". A globális adatvédelmi előírások szigorodásával a vállalat 2025 januárjától fokozott figyelmet fordít arra, hogyan használják a hirdetők a személyes adatokat célzási célokra.
SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

Az OpenAI bejelentette a SearchGPT-t, a ChatGPT valós idejű internetes keresési funkciójának bevezetését, amely élő híreket és ellenőrzött forrásokból származó adatokat kínál. 
Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 
Podcasting, mint marketing eszköz

Podcasting, mint marketing eszköz

Az elmúlt években a podcastok az egyik legdinamikusabban növekvő digitális tartalomformává váltak. A podcasting lehetővé teszi a cégek és egyének számára, hogy hiteles, közvetlen kapcsolatot építsenek a közönségükkel. De miért vált a podcasting ilyen népszerűvé, és hogyan válhat hatékony marketingeszközzé?
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé.