Arculattervezés

Arculattervezés

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat.

Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. 

Milyen előnnyel járhat egy ütőképes, egységes vizuális megjelenés?

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat. Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. Egy jó arculat magában hordozza mindazt amit képvisel, így nemcsak könnyebben azonosítják majd, hanem egyszerű ajánlásokat is szerezhet. Amennyiben a külvilág felé mutatott kommunikációja minden területen egységes arculatot tükröz, azzal azt üzeni a külvilágnak, hogy szervezett és profi munka folyik cégénél.

Mi is az az arculat?

Az arculat tulajdonképpen egy cég vagy szolgáltatás könnyen megjegyezhető képi megfelelője, összetett emblémája, komplett megjelenése. A cég vizuális kommunikációjának elemeit foglalja magába, színek, formák, tartalmi elemek összessége, például egy névjegykártyán, hirdetésen, vagy akár egy promóciós terméken. Jellemzően egy céges logóból, névjegykártyából, levélpapírból, és egyéb céges kommunikációs eszközökből épül fel.(Pl: molinó, plakát, reklám tárgy, matrica, szórólap)

content/services/szolgaltatas-arculattervezes-kep1

Milyen a jó arculat?

A jó arculat fél siker, nagyban hozzájárul a marketing kommunikáció sikerességéhez. A céghez vagy szolgáltatáshoz illő arculat önmagában informatív, kiemeli az előnyöket és elősegíti a konkurensekkel szembeni eredményességet, izgalmassá teszi termékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti önt. Talán az egyik legfontosabb szempont az igényesség, amennyiben egy leendő partner egy jól kialakított arculattal találja magát szemben, első benyomása pozitív lesz, arra ösztönzi, hogy Ő is hasonló megjelenéssel bírjon, hasonló sikerességgel.

Egy jó arculat mindig a piachoz és a jelenlegi trendekhez igazított!

Vizuális világban élünk, ahol a látogató a látványra alapoz és ez nagyban befolyásolja döntéseit, így érhető, hogy egy jól sikerült arculatváltás akár többszörözheti bevételeit. Egy rosszul felállított és megtervezett arculattal nem biztos, hogy azon információkat adjuk át látogatóinknak amiket szeretnénk.

Arculattervezes

Mindent értek..azt hiszem..hogyan kezdjek neki?

A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó arculat tervezésénél fontos, hogy a tervezést stratégiai munka előzze meg, hiszen eltérő logó és arculat dukál egy értékesítő cégnek, vagy egy játékboltnak. A célunk, hogy az elkészült arculat illeszkedjen a cég stratégiájához, elképzeléseihez, üzleti céljaihoz és növelje annak értékét. Minden esetben alapos kutatást végzünk, felmérjük a konkurenseket, és marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Emeld a Google Ads hirdetéseid minőségi mutatóját egyszerű lépésekkel

Nem tudod miért nem teljesítenek jól a Google Ads hirdetéseid? Lehet hogy a minőségi mutatódon kell javítani. 
Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

Google Customer Match: Szigorúbb adatvédelmi szabályok 2025-től

A Google szigorítja a Customer Match használatára vonatkozó szabályait, hangsúlyozva, hogy ennek alkalmazása "kiváltság, nem jog". A globális adatvédelmi előírások szigorodásával a vállalat 2025 januárjától fokozott figyelmet fordít arra, hogyan használják a hirdetők a személyes adatokat célzási célokra.
SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

SearchGPT: A ChatGPT új keresési funkciója

Az OpenAI bejelentette a SearchGPT-t, a ChatGPT valós idejű internetes keresési funkciójának bevezetését, amely élő híreket és ellenőrzött forrásokból származó adatokat kínál. 
Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 
Podcasting, mint marketing eszköz

Podcasting, mint marketing eszköz

Az elmúlt években a podcastok az egyik legdinamikusabban növekvő digitális tartalomformává váltak. A podcasting lehetővé teszi a cégek és egyének számára, hogy hiteles, közvetlen kapcsolatot építsenek a közönségükkel. De miért vált a podcasting ilyen népszerűvé, és hogyan válhat hatékony marketingeszközzé?
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé.