Arculattervezés

Arculattervezés

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat.

Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. 

Milyen előnnyel járhat egy ütőképes, egységes vizuális megjelenés?

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat. Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. Egy jó arculat magában hordozza mindazt amit képvisel, így nemcsak könnyebben azonosítják majd, hanem egyszerű ajánlásokat is szerezhet. Amennyiben a külvilág felé mutatott kommunikációja minden területen egységes arculatot tükröz, azzal azt üzeni a külvilágnak, hogy szervezett és profi munka folyik cégénél.

Mi is az az arculat?

Az arculat tulajdonképpen egy cég vagy szolgáltatás könnyen megjegyezhető képi megfelelője, összetett emblémája, komplett megjelenése. A cég vizuális kommunikációjának elemeit foglalja magába, színek, formák, tartalmi elemek összessége, például egy névjegykártyán, hirdetésen, vagy akár egy promóciós terméken. Jellemzően egy céges logóból, névjegykártyából, levélpapírból, és egyéb céges kommunikációs eszközökből épül fel.(Pl: molinó, plakát, reklám tárgy, matrica, szórólap)

content/services/szolgaltatas-arculattervezes-kep1

Milyen a jó arculat?

A jó arculat fél siker, nagyban hozzájárul a marketing kommunikáció sikerességéhez. A céghez vagy szolgáltatáshoz illő arculat önmagában informatív, kiemeli az előnyöket és elősegíti a konkurensekkel szembeni eredményességet, izgalmassá teszi termékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti önt. Talán az egyik legfontosabb szempont az igényesség, amennyiben egy leendő partner egy jól kialakított arculattal találja magát szemben, első benyomása pozitív lesz, arra ösztönzi, hogy Ő is hasonló megjelenéssel bírjon, hasonló sikerességgel.

Egy jó arculat mindig a piachoz és a jelenlegi trendekhez igazított!

Vizuális világban élünk, ahol a látogató a látványra alapoz és ez nagyban befolyásolja döntéseit, így érhető, hogy egy jól sikerült arculatváltás akár többszörözheti bevételeit. Egy rosszul felállított és megtervezett arculattal nem biztos, hogy azon információkat adjuk át látogatóinknak amiket szeretnénk.

Arculattervezes

Mindent értek..azt hiszem..hogyan kezdjek neki?

A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó arculat tervezésénél fontos, hogy a tervezést stratégiai munka előzze meg, hiszen eltérő logó és arculat dukál egy értékesítő cégnek, vagy egy játékboltnak. A célunk, hogy az elkészült arculat illeszkedjen a cég stratégiájához, elképzeléseihez, üzleti céljaihoz és növelje annak értékét. Minden esetben alapos kutatást végzünk, felmérjük a konkurenseket, és marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Zöld lépések: Hogyan alkalmazd a fenntarthatóságot a marketingben

Zöld lépések: Hogyan alkalmazd a fenntarthatóságot a marketingben

Ha azon töprengsz, hogy vállalkozásod hogyan alkalmazhatja a környezetbarát gyakorlatokat, vagy egyszerűen csak felkeltette az érdeklődésed a koncepció, akkor jó helyen jársz.
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál.