1. A vásárlók visszajelzése és az ügyfelek elégedettsége fontos ahhoz, hogy egy cég fejlődjön.
A véleményekhez és az igényekhez viszonyítottan lehet alakítani, fejleszteni a szolgáltatásokat.
Ha azon gondolkozol, hogy a több tucat újhullámos és trendi hely mellett szeretnél kitörni és megismertetni a vendéglátó-egységedet másokkal, akkor itt az ideje felvenned a kesztyűt, méghozzá az egyediséggeddel.
2017-re már sikerült elérni azt, hogy a legtöbb, magára valamit adó vállalkozás saját, igényes honlapon prezentálja magát és termékeit. Akik odafigyelnek a részletekre, azok nem csupán az igényességre és a letisztultságra törekednek.
A közösségi média platformok fejlesztése általános folyamat, éppen ezért nem is meglepő, hogy az elmúlt hónapban az influencer oldalak háza tájáról új hírek érkeztek ebben a témában.
Miután a KKV-csapból folyamatosan ez folyik, valószínűleg te is tapasztalod, hogy a branded felfuttatásának egyik fontos marketing alapja a tematikus blog - ezt az állítást marketingtipp.hu is megerősíti.
Mario Moreno nem csak utazás - és beauty blogger, de egy nagy amerikai multicég social media managere is. Munkája igen kötött, szinte minden perce be van osztva, több felelősség van rajta mint elsőre hinnénk.
Mit szólnál hozzá, ha néhány tippel versenyelőnybe kerülhetnél a vállalkozásoddal vagy csak némi odafigyeléssel nagyobb nyereségre tehetnél szert? Szerencséd van, hiszen 2017-re nem csak a trendek változnak pillanatok alatt, de szinte sci-fi módjára lehet megjósolni és megvalósítani a marketing - és a közösségi média jövőjét.
Elsőre nem is hinnéd, de valószínűleg eddig elvesztettél több tucat látogatót. Habár a LinkedIn közel sem első, ha online marketingről beszélünk, nem árt tisztában lennünk az erősségeivel.