Blog

Blog

Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Az online hirdetések világában az átkattintási arány (CTR) az egyik legfontosabb mutató, amely megmutatja, mennyire hatékonyan érik el a hirdetések a célközönséget. De pontosan mi is az a CTR, hogyan számítjuk ki, és miért érdemes odafigyelni rá? 
SEO vs SEM: Mi a különbség

SEO vs SEM: Mi a különbség

A digitális marketing világában két kulcsfontosságú fogalommal találkozhatunk: a SEO-val és a SEM-mel. De mi is különbözteti meg őket, és miért fontos tisztában lenni ezekkel? 
Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Volt már olyan, hogy bementél egy boltba, és egy adott italt vagy müzlit választottál, annak ellenére, hogy olcsóbb lehetőségek is voltak? Ez a márkahűség!
Új AI fejlesztések a Google Ads-ben

Új AI fejlesztések a Google Ads-ben

A Google a DMEXCO-n, Európa egyik legjelentősebb digitális marketing eseményén bejelentette a Google Ads szolgáltatáshoz kapcsolódó számos új mesterséges intelligencia frissítését. Az új funkciók között megtalálható a fejlett AI-alapú hirdetéskészítés, AI-eszközök generálása, új AI-paraméterek vezérlése, továbbfejlesztett jelentéskészítés és még sok más.
Ezeket a SEO hibákat kerüld el

Ezeket a SEO hibákat kerüld el

Még mindig nem rangsorolsz a legjobb kulcsszavakra? Lehet, hogy nem a tartalom minősége vagy a visszamutató linkek száma a probléma. Lehetséges, hogy alapvető SEO-problémák hátráltatják webhelyedet. A SEO-hibák sajnos gyakoriak, és a rossz hír az, hogy így a webhelyed sem fog jól rangsorolni. A jó hír viszont az, hogy ezek a hibák könnyen javíthatók.
Miért a rövid videó lesz a lead generálás alapja?

Miért a rövid videó lesz a lead generálás alapja?

A rövid videók forradalmasítják azt, ahogyan az üzletek elsődleges leadeket generálnak. De vajon tudod, miért és hogyan alkalmazhatod ezt te is a marketingstratégiádban?
Puha és kemény konverziók: az online marketing sikerének kulcsai

Puha és kemény konverziók: az online marketing sikerének kulcsai

Az online marketing világában a konverziók jelentik az egyik legfontosabb mérőszámot, amely meghatározza egy kampány sikerességét. A konverziók két fő típusra oszthatók: puha és kemény konverziókra. 
Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Az online marketing világában az egyes kampányok hatékonyságának mérésére számtalan mutató áll rendelkezésre, amelyek segítségével a marketing szakemberek képesek finom hangolni stratégiáikat és maximalizálni a hirdetési költségek megtérülését.
TikTok tanúsítvány

TikTok tanúsítvány

A TikTok bejelentett egy új tanúsítványt, a “TikTok Egyetem” kezdeményezés mellett, amely lehetőséget nyújt a marketingeseknek arra, hogy hivatalos “Media Buying” vagyis Médiavásárlás képesítést szerezzenek, amellyel be tudják bizonyítani a platformmal kapcsolatos szakértelmüket.
Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

A fogyasztók 73%-a szívesebben néz rövid formátumú videókat, hogy megismerjen egy terméket vagy szolgáltatást, a marketingszakemberek 56%-a pedig arról számolt be, hogy 2024-ben a rövid formátumú videók voltak a legnépszerűbb befektetési trendek.  Miért olyan népszerű? Ebben a bejegyzésünkben, most erről ejtünk szót. 
A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok nemrégiben tett közzé egy új jelentést vásárlási piacterének fejlődéséről és az alkalmazáson belüli biztonságos vásárlás elősegítésére tett erőfeszítéseiről.
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat