Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tartalom, amire a webhelyednek szüksége van

Tudtad, hogy a weboldal tartalma lehet az egyik legfontosabb eszközöd a látogatók ügyféllé alakításában? Milyen típusú tartalmakkal érdemes feltöltened a webhelyedre, hogy az figyelemfelkeltő legyen, és bevonzza a célközönséget. 

Mi a weboldal?

A weboldal tartalma minden ami írott, vizuális és audió tartalom a weboldalon - képek, logók, blog posztok, beágyazott videók vagy podcastok. Ebbe beletartozik a szolgáltatások vagy kapcsolat aloldal is. 

Egyes marketingesek szerint a tartalmak a lead generálás egyik legjobb módszerei. Ez már egy nagyon jó indok lehet arra, hogy megduplázd a tartalmakat az oldaladon.  

Emiatt szükséges számodra, hogy releváns tartalmakat gyárts, amelyeket a keresőmotor optimalizálással erősíthetsz meg.  Az oldaladnak nagyon jónak kell lennie ahhoz, hogy jó helyezést érj el de még jobbnak ahhoz, hogy az emberek el akarják azt olvasni és visszatérjenek rá. 

tartalom amire a webhelyednek szüksége van

A webhelyek tartalmainak 7 típusa

  1. Főoldal tartalma 

A főoldalad a szíve a webhelyednek, így a tartalmának figyelemfelkeltőnek kell lenni-e és olyannak amely potenciális ügyfelekké alakítja a látogatókat.  Az emberek 70%-a aki az oldaladra felmegy, csak megnézik azt, nem fogja végig olvasni. Ennek figyelembevételével kell az oldal tartalmát alakítani. 

Tedd könnyen értelmezhetővé a szövegeket és a szövegkörnyezetet, ezzel ösztönözve arra az embereket, hogy tovább maradjanak ott. Így nagyobb a valószínűsége annak, hogy konvertálni fognak. A Google ezeket a webhelyeket fogja jutalmazni. 

Néhány tipp, hogy ez igazán jó legyen a főoldalad:

  • Értékajánlat : Ezzel lehetőséged van arra, hogy egyértelműen kifejezd, milyen előnyökkel jár a te szolgáltatásod a felhasználók számára. Legyen ez is rövid és könnyen értelmezhető, hogy ne unják meg az oldalad olvasását. 

  • Egyedi érték ajánlat vagy másnéven USP - Unique Selling Point : Az emberek tudni akarják, miért érdemes téged választani a versenytársakkal szemben. Bármi is legyen a te egyedi ajánlatod, ügyelj arra, hogy a szöveg mellett szép és esztétikus képek is legyenek. 

  • Bizonyíték az üzleti kiválóságról : Mutasd be a sikereid a bizalomépítés érdekében. Ez lehet a bármi, ami a termékedhez vagy szolgáltatásodhoz kapcsolódik. De figyelj oda, ne legyen túl sok információ az oldalon. 

  • Call-to-action : Ügyelj arra, hogy több cselekvésre ösztönző (CTA) is szerepeljen a kezdőlapon, és tedd őket vizuálisan feltűnővé.

  1. Rólunk aloldal

A Rólunk oldal mindent elmagyaráz, amit a látogatóknak tudniuk kell a márkádról. Kiváló alkalom arra, hogy kiemeld történeted, építsd az ügyfeleid bizalmát, és bemutasd  a legfontosabb értékesítési pontjaid.

Magyarázd el üzleti modelled, és tegyél közzé olyan magyarázó tartalmakat, amelyet nem tud összegyűjteni a kezdőlapon:

  • Mondd el a márkád történetét: Mindenki szereti a jó történetet, különösen, ha felfedi, hogyan kelt életre egy cég neve, terméke vagy szolgáltatása. Ha megosztod ezeket a pillanatokat, kapcsolatba lépsz a közönséggel, és emlékezetesebbé teszed márkád.

  • Mutasd meg, hogy megérted a fájdalmas pontokat: A vevők azt szeretnék látni, hogy megérted az igényeiket. Környezetbarát termékeket dobsz ​​piacra? SEO problémák megoldása? Bármi is legyen az, világosan mutasd be a célodat. Mutasd meg a potenciális látogatóknak, hogy te vagy az általuk keresett megoldás. 

  • Adj hozzá küldetésnyilatkozatot: Adj hozzá egy küldetésnyilatkozatot, amely elmagyarázza, hogyan kívánod elérni céljaid. A potenciális ügyfelek nagyobb valószínűséggel bíznak egy világos növekedési stratégiával rendelkező vállalatban.

  1. Termékek vagy szolgáltatások aloldal

A termék- vagy szolgáltatás oldalak megmutatják, mit kínálsz. A tartalomnak világosnak, előnyökre összpontosítónak, vizuálisan figyelemfelkeltőnek, meggyőzőnek és megbízhatónak kell lennie.

  • Legyen egyszerű. Kerüld a szakzsargont, és ragaszkodj az egyszerű nyelvezethez. Csak akkor használj szakkifejezéseket, ha szükséges, és győződj meg arról, hogy azok rezonálnak a közönséged körében.

  • Helyezz be képeket oda, ahol van értelme. Például, ha termékeket árulsz, használj jó minőségű fényképeket, amelyek egyértelműen mutatják a termékeid különböző jellemzőit.

  • Legyél őszinte az árakkal kapcsolatban. Könnyítsd meg az emberek számára, hogy megtalálják az áraid, akár egy világos árlista vagy egy ingyenes, kötelezettség nélküli árajánlatot kínáló CTA segítségével, ha az áraid változóak. Az ilyen átláthatóság bizalmat épít és ösztönzi az elkötelezettséget.

  1. Kapcsolat aloldal

A kapcsolatfelvételi oldal azt mutatja, hogy a vállalkozásod, nyitott az interakcióra. Segítségével a látogatók könnyen megkereshetnek kérdéseikkel vagy akár potenciális üzleti lehetőségekkel.

Mit érdemes feltüntetni ezen az oldalon:

  • Egy egyszerű kapcsolatfelvételi űrlap a gyors érdeklődéshez.

  • Telefonszám, e-mail-cím és az iroda címe

  • A közösségi média fiókokra mutató hivatkozások 

  • Egy rövid bekezdés, amely elmagyarázza, hogyan érhetnek el a látogatók

tartalom amire a webhelyednek szüksége van

  1. Blog szekció

Szerintem még a madarak is tudják, milyen fontos a blog egy weboldal számára. De érdemes újra áttekinteni az alapokat: minden blogbejegyzés létrehoz egy új oldalt, amelyet a keresőmotorok indexelhetnek. Több oldal = több esély arra, hogy a releváns kulcsszavak alapján magasabb helyezést érj el.

Megoszthatod a blog tartalmát a közösségi médián, és más bejegyzésekhez is felhasználhatod. Minden bejegyzés tartalmazhat CTA-t, amely potenciális ügyfelekké teheti a látogatókat azáltal, hogy értékes forrásokat ajánl fel kapcsolati adataikért cserébe.

Rendszeres tartalom létrehozása és terjesztése bizalmat épít a közönségben. A minőségi blogbejegyzések visszamutató hivatkozásokat vonzanak más webhelyekről, ami javítja a keresőmotorok rangsorolását, és növelheti webhelyed hitelességét.

A blogbejegyzések továbbra is vonzzák a forgalmat, és a megjelenésük után is potenciális ügyfeleket generálnak, így a blogírás költséghatékony és skálázható marketingstratégia.

  1. Esettanulmányok

A sikertörténetek és esettanulmányok hozzáadása nagyszerű lépés a potenciális vásárlók ügyféllé alakításához. 

Gyűjthetsz ajánlásokat a közösségi média oldalakról, a Google-véleményekből, e-mailekből és vásárlói felmérésekből. 

Íme néhány tipp a nagyszerű ajánlások és esettanulmányok aloldalának tartalmának létrehozásához:

  • Mindig kérj engedélyt az ajánlások használata előtt, hogy elkerüldd a potenciális kérdéseket. Ha a felhasználó beleegyezik, adj hozzá fényképét, hogy hitelesebb legyen.

  • Adj meg konkrét példákat arra vonatkozóan, hogy terméked vagy szolgáltatásod miként segítette az ügyfeleket céljaik elérésében. 

  • Javítsd ki az esetleges elírásokat vagy hibákat anélkül, hogy megváltoztatnád az ügyfél üzenetének jelentését, hogy webhelyed professzionális megjelenésű legyen. 

  • Vizuális elemek és statisztikák hozzáadásával kiemelheted szolgáltatásaid és termékeid hatékonyságát.

  1. Adatkezelési nyilatkozat

Bár lehet, hogy nem ez a legizgalmasabb tartalomtípus, de az adatvédelmi irányelvek oldal kötelező. Tájékoztatja a látogatókat arról, hogy milyen információkat gyűjtesz, hogyan gyűjtöd és hogyan használod fel őket. 

Adatvédelmi irányelvek írásakor ügyelj a webhelyre vonatkozó jogszabályokra, például, a GDPR-re Európában. Ezenkívül az Általános Szerződési Feltételek oldalának fel kell vázolnia a harmadik felekkel fennálló üzleti kapcsolatának legfontosabb szempontjait. 

Tartalmazza a következőket:

  • A kulcsfontosságú kifejezések meghatározása.Nyilatkozat arról, hogy a látogatóknak el kell fogadniuk az Ön feltételeit a webhely használatához.

  • A panaszok benyújtásának részletei vagy szolgáltatások.

  • Az értékesítési folyamatban részt vevő összes fél felelőssége.

  • Szállítási feltételek, beleértve a szállítási késéseket és költségeket.

  • A viták kezelésének módja.

A webhelyek többségét a tartalom teszi ki – akár a 90%-át is, legalábbis a felhasználó szemszögéből. A tartalom minden része egyformán fontos, a márkával való első kapcsolatfelvételtől a kezdőlapon, a termékek böngészésén és a blogok olvasásán keresztül a kapcsolatfelvételi adatok leadásáig. Ezeket pedig rendszeresen frissíteni kell.

A tartalom az, ami igazán életre kelti a weboldalad, és mi ebben tudunk segíteni! Ha szeretnél egy modern, hatékony és látogatóbarát weboldalt, keress minket bizalommal! Segítünk megtervezni és megvalósítani a legjobb tartalmi stratégiát, amely növeli a látogatók elköteleződését és az ügyféllé válási arányt. Ne várj tovább, vedd fel velünk a kapcsolatot még ma, és tegyük együtt sikeressé a weboldalad!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat