Blog

Blog

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket. 
Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Ahogy a digitális technológia fejlődik, úgy alakulnak át az online marketing stratégiák is. A Gartner informatikai tanácsadó cég friss előrejelzése szerint a mesterséges intelligenciával működő chatbotok térnyerése jelentős változásokat hozhat a hagyományos keresőmotorok használatában. Ezen változások következtében az online keresések száma várhatóan 25%-kal csökkenhet a következő két évben. 
Közösségi média posztok megjelenése a Google Business profilnál

Közösségi média posztok megjelenése a Google Business profilnál

A Google az elmúlt októberben tette lehetővé vállalkozások számára, hogy közösségi média profiljaikat hozzáadják a Google Business listázásukhoz. Most egy új fejlesztéssel bővítette ezt a funkciót: a keresési listázásokban egy új szekciót adott hozzá, ahol megjeleníti az összekapcsolt profilok legfrissebb közösségi média bejegyzéseit.
Egyszerűbb kereskedelmi opció a TikTokon

Egyszerűbb kereskedelmi opció a TikTokon

A TikTok egyre nagyobb hangsúlyt fektet a beépített e-kereskedelmi elemek fejlesztésére, annak ellenére, hogy a felhasználók növekvő száma fejezi ki aggodalmát az alkalmazásban történő vásárlás integrálása és a felhasználói élmény zavarása miatt. A platform bejelentett néhány új frissítést a Video Shopping hirdetésekhez, valamint egy új hirdetési helyet a Shop fülön a termékek kiemelésére.
TikTok egy Instagram szerű oldalon dolgozik

TikTok egy Instagram szerű oldalon dolgozik

A TikTok lehet, hogy új módszereket keres az Instagrammal való versengésre, és egy jelentések szerint fejlesztés alatt álló "TikTok Photos" alkalmazás lehet a legújabb lépésük ebben az irányban. 
Mire figyelj oda az oldalad havi karbantartásánál ?

Mire figyelj oda az oldalad havi karbantartásánál ?

A folyamatosan változó digitális világban a weboldalad lehet az online boltod, a márkád nagykövete és nagyon gyakran az első kapcsolattartási pont az ügyfelekkel. Minden minden, ami a céged számára értékes, itt is nagyon fontos a karbantartás, hogy a honlapod tökéletes kondícióba kerüljön. 
Mi jelent a CRM és mire használjuk?

Mi jelent a CRM és mire használjuk?

Hogyan tűnhet ki az üzleti élet folyamatosan fejlődő világában, ahol a termékek és szolgáltatások egyre homogénebbekké válnak? A válasz nem csak abban rejlik, hogy mit kínálsz, hanem abban is, hogyan kínálod. 
Az Anthropic új mesterséges intelligencia modellcsaládja

Az Anthropic új mesterséges intelligencia modellcsaládja

Az Anthropic bejelentette a Claude 3 modellcsaládját, amely új mércét állít fel a kognitív feladatok széles körében. 

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat