Webshop készítés

Webshop készítés

Webáruházban értékesíteni jelenleg az egyik leghatékonyabb módja a kereskedelemnek. A webáruház egy olyan virtuális bolt, ami fáradhatatlanul non-stop nyitva tart. Igen- még vasárnap is!

Napjainkban az online kereskedelem, -ezzel párhuzamosan a webshopok- a gazdaság egyik legdinamikusabb fejlődő ágazatává vált. Az internetes kereskedelem mutatói napról-napra folyamatosan növekszenek. Így ha ön is rendelkezik olyan termékkel/termékekkel, mely online is értékesíthető, érdemes saját webshopot nyitnia.

content/services/webshop-kep

Milyen a jó webshop vagy más néven webáruház?

Egy webshop akkor jó, ha hatékonyan működik, azaz értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Webshopot indítani látszólag egyszerűen lehet.

Szükség van egy webshop-rendszerre, amelybe fel lehet tölteni a termékeket, és amely utána fogadja a megrendeléseket. Azonban ez csak a kezdete az online értékesítésnek.

A jól működő webshop titka

Egy webshop akkor működik jól, akkor termel hasznot a tulajdonosának, ha online értékesítési stratégiára épül. Ha tudatosan tervezett, ha követi az iparági sajátosságokat, de figyel a webergonómiára és a vevői szokásokra. Ha a célpiac aktuális igényeinek kiszolgálása mellett, a jövőben új igényeket tud teremteni termékei iránt.

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

Hogyan kezdjünk neki?

Egy webshop tervezése speciális ismereteket kíván. Ismerni kell azokat az internetes vásárlási szabályokat, melyeket a vevők támasztanak egy webshoppal szemben. Alkalmazni kell azokat az értékesítési elveket, amelyeket az online eladás megkíván.

Valamint rendelkezni kell olyan marketing és stratégiai ismeretekkel, amelyek elérik a vásárlót és megkönnyítik a döntését. Mindezt vonzó formába kell önteni, hogy a vásárlás a lehető legtöbb esetben végbemenjen.

A webshopok tervezésére éppen ezért nagy figyelmet fektetünk. Minden esetben arra törekszünk, hogy a webshop könnyen kezelhető, jól működtethető legyen mind a vásárló, mind a tulajdonosa számára.

Az értékesítési stratégia, az online marketing minden általunk tervezett webshopot meghatároz. Tudjuk, hogy egy webshop működtetése kiemelt egy cég életében, hisz olyan eszköz, amely pénzt kell hogy hozzon a tulajdonosának.

Minden webshopot adminisztrációs felülettel készítünk el, így a termékek karbantartását Ön is el tudja végezni.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

Inkább szórakoztatásra vált a közösségi média?

A legnagyobb változás a közösségi média marketingben az elmúlt 5 évben nem a rövid formátumú videók vagy a generatív AI. A kulcsfontosságú fejlődés a marketing-specifikus perspektívából való elmozdulás az interkacióktól való elmozdulás a szórakoztató tartalom gyártása felé. 
Hogyan készítsünk hirdetést lépésről-lépésre

Hogyan készítsünk hirdetést lépésről-lépésre

A hirdetések létfontosságúak egy márka ismertségének növelése és a közönség elköteleződésének elérése szempontjából. Egy jó hirdetés nem csak eljut a célközönséghez, hanem megragadja a figyelmet, egyértelmű és értékes üzenetet közvetít, és valódi interakciókat vált ki. A mai digitális térben azonban a hatékony hirdetéskészítés több, mint egy szimpla vizuális vagy szöveges tartalom létrehozása – tudatos tervezést, kutatást és stratégiai gondolkodást igényel.
Útmutató tartalommarketing-stratégia létrehozásához

Útmutató tartalommarketing-stratégia létrehozásához

A tartalommarketing, a marketingnek azon ága, amely a közönséged számára érdekes és értékes tartalmak megosztását jelenti. Ez az egyik legjobb módja annak, hogy az üzleted növekedjen. Ahhoz, hogy sikeres legyél ebben, elengedhetetlen, hogy egy átgondolt tartalommarketing-stratégiát alakíts ki.
Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Mi az a CTR, és miért fontos a hirdetéseidnél?

Az online hirdetések világában az átkattintási arány (CTR) az egyik legfontosabb mutató, amely megmutatja, mennyire hatékonyan érik el a hirdetések a célközönséget. De pontosan mi is az a CTR, hogyan számítjuk ki, és miért érdemes odafigyelni rá? 
SEO vs SEM: Mi a különbség

SEO vs SEM: Mi a különbség

A digitális marketing világában két kulcsfontosságú fogalommal találkozhatunk: a SEO-val és a SEM-mel. De mi is különbözteti meg őket, és miért fontos tisztában lenni ezekkel? 
Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Márkahűség: Miért és hogyan építsd?

Volt már olyan, hogy bementél egy boltba, és egy adott italt vagy müzlit választottál, annak ellenére, hogy olcsóbb lehetőségek is voltak? Ez a márkahűség!