Webshop készítés

Webshop készítés

Webáruházban értékesíteni jelenleg az egyik leghatékonyabb módja a kereskedelemnek. A webáruház egy olyan virtuális bolt, ami fáradhatatlanul non-stop nyitva tart. Igen- még vasárnap is!

Napjainkban az online kereskedelem, -ezzel párhuzamosan a webshopok- a gazdaság egyik legdinamikusabb fejlődő ágazatává vált. Az internetes kereskedelem mutatói napról-napra folyamatosan növekszenek. Így ha ön is rendelkezik olyan termékkel/termékekkel, mely online is értékesíthető, érdemes saját webshopot nyitnia.

content/services/webshop-kep

Milyen a jó webshop vagy más néven webáruház?

Egy webshop akkor jó, ha hatékonyan működik, azaz értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Webshopot indítani látszólag egyszerűen lehet.

Szükség van egy webshop-rendszerre, amelybe fel lehet tölteni a termékeket, és amely utána fogadja a megrendeléseket. Azonban ez csak a kezdete az online értékesítésnek.

A jól működő webshop titka

Egy webshop akkor működik jól, akkor termel hasznot a tulajdonosának, ha online értékesítési stratégiára épül. Ha tudatosan tervezett, ha követi az iparági sajátosságokat, de figyel a webergonómiára és a vevői szokásokra. Ha a célpiac aktuális igényeinek kiszolgálása mellett, a jövőben új igényeket tud teremteni termékei iránt.

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

Hogyan kezdjünk neki?

Egy webshop tervezése speciális ismereteket kíván. Ismerni kell azokat az internetes vásárlási szabályokat, melyeket a vevők támasztanak egy webshoppal szemben. Alkalmazni kell azokat az értékesítési elveket, amelyeket az online eladás megkíván.

Valamint rendelkezni kell olyan marketing és stratégiai ismeretekkel, amelyek elérik a vásárlót és megkönnyítik a döntését. Mindezt vonzó formába kell önteni, hogy a vásárlás a lehető legtöbb esetben végbemenjen.

A webshopok tervezésére éppen ezért nagy figyelmet fektetünk. Minden esetben arra törekszünk, hogy a webshop könnyen kezelhető, jól működtethető legyen mind a vásárló, mind a tulajdonosa számára.

Az értékesítési stratégia, az online marketing minden általunk tervezett webshopot meghatároz. Tudjuk, hogy egy webshop működtetése kiemelt egy cég életében, hisz olyan eszköz, amely pénzt kell hogy hozzon a tulajdonosának.

Minden webshopot adminisztrációs felülettel készítünk el, így a termékek karbantartását Ön is el tudja végezni.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Az online marketing világában az egyes kampányok hatékonyságának mérésére számtalan mutató áll rendelkezésre, amelyek segítségével a marketing szakemberek képesek finom hangolni stratégiáikat és maximalizálni a hirdetési költségek megtérülését.
TikTok tanúsítvány

TikTok tanúsítvány

A TikTok bejelentett egy új tanúsítványt, a “TikTok Egyetem” kezdeményezés mellett, amely lehetőséget nyújt a marketingeseknek arra, hogy hivatalos “Media Buying” vagyis Médiavásárlás képesítést szerezzenek, amellyel be tudják bizonyítani a platformmal kapcsolatos szakértelmüket.
Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

A fogyasztók 73%-a szívesebben néz rövid formátumú videókat, hogy megismerjen egy terméket vagy szolgáltatást, a marketingszakemberek 56%-a pedig arról számolt be, hogy 2024-ben a rövid formátumú videók voltak a legnépszerűbb befektetési trendek.  Miért olyan népszerű? Ebben a bejegyzésünkben, most erről ejtünk szót. 
A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok nemrégiben tett közzé egy új jelentést vásárlási piacterének fejlődéséről és az alkalmazáson belüli biztonságos vásárlás elősegítésére tett erőfeszítéseiről.
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.