Blog

Blog

Itt az ideje egy kis ráncfelvarrásnak!

Itt az ideje egy kis ráncfelvarrásnak!

A jó bornak már régóta szüksége van cégérre is, ezt bizonyára már tudod, és egyáltalán nem mindegy, hogy az a cégér hogy sikerült. Az ominózus cégérnek passzolnia kell a vállalkozásod profiljához, színben, dizájnban egységes weboldal és egyéb kiegészítők kellenek.
Három dolog, amin tilos spórolnod

Három dolog, amin tilos spórolnod

A kilencvenes évek üzleti életének tapasztalt, öreg rókái azt mondták, hogy ha vállalkozol, akkor két dolog van, amin nem érdemes spórolni: az egyik a könyvelőd, a másik az ügyvéded. Nagyon rosszul jársz előbb, vagy utóbb, ha bármelyik rosszul teljesít és a profitod nagy részét elviszi valamelyik hatóság.
Webtelen igazság – van élet web nélkül?

Webtelen igazság – van élet web nélkül?

Digitális osztódás Az információtechnológia gyors fejlődése vegyes érzelmeket váltott ki. Ez a hirtelen jött információáradat két részre osztotta a társadalmat. Tapasztalatok alapján inkább az idősebb korosztály, aki kevésbé örül neki, mert azt látja, hogy mi fiatalok folyamatosan csak a kezünk ügyében lévő kütyüt simogatjuk. Ami tulajdonképpen nem túlzás, mert így van. Annak, aki már a digitális mindennapokba született bele, teljesen természetes, hogy nem könyvtárba megy, ha információra van szüksége egy adott témához, hanem beírja a kereső címsorába.
Webkosár – személyesen vagy online vásároljunk?

Webkosár – személyesen vagy online vásároljunk?

A technika fejlődésének és az internet elterjedésének köszönhetően manapság már nem csupán személyes vásárlásra van lehetőségünk. Hanem egyszerűen, saját székünkben ülve választhatjuk ki a megvásárolni kívánt terméket és a webes lehetőségeket kihasználva, néhány kattintással egyből virtuális kosarunkba helyezhetjük az árut. Még az átvétellel sem kell bajlódni, hiszen futárcégek tucatjai vállalják akár pár órán belül is a portéka kiszállítását.
Mi fán terem a tartalommarketing? – 2. rész

Mi fán terem a tartalommarketing? – 2. rész

Az előző részben arról írtam, hogy a tartalommarketing alapvetően nem egyszemélyes műfaj, a hatékony működéshez csapatra, méghozzá kreatív és nagy szaktudással rendelkező csapatra van szükség. De hol van ilyen csapat?
Mi fán terem a tartalommarketing? – 1. rész

Mi fán terem a tartalommarketing? – 1. rész

„Tartalommarketing itt, tartalommarketing ott.” Akár egy mondóka is kezdődhetne így, de én ezzel csupán a leghétköznapibb valóságunkra szeretnék rámutatni. Ma ugyanis, az internet világában a tartalommarketing egészen mást jelent, s egészen más szinteken van jelen, mint az újsághirdetések hőskorában.
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 3. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 3. rész

Az utolsó részben szeretnék még néhány fontos részletet megosztani Veled a témával kapcsolatban! Remélem az előző részekben sikerül tisztáznom a Google indexelési mechanizmusát, és az ebből következő feladatokat, melyeket el kell végezned ahhoz, hogy felkerülhess a találati listára.
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 2. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 2. rész

Ha az ember keresőoptimalizálásra adja a fejét, kevés látogatót vár annyira, mint a Google pókokat. Az előző részben írtam az indexelés folyamatáról, illetve arról, hogy ez mennyire fontos, hogy indexelés nélkül nem jelenik meg a weboldalad a Google organikus találati listáján akkor sem, hogy pontosan a Hozzád vezető kulcsszót írja be a felhasználó. Éppen ezért nem mindegy, hogy sikerül-e a Google-t indexelésre bírnod!
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 1. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 1. rész

Elkészült az új weboldal, vagy készítettél egy aloldalt, blogot frissítettél stb., és telnek-múlnak napok, mégsem látod az eredményt az organikus találati listán? Lehet, hogy csak adnod kell a Google-nek még egy kis időt, de az is előfordulhat, hogy probléma van az oldaladon. Leírom, mit tudsz tenni!
Nem szoktál mérni? Öreg hiba!

Nem szoktál mérni? Öreg hiba!

Sokat írtam már a tartalommarketingről, ehhez kapcsolódó stratégiákról, elkerülendő hibákról stb., ahogy azt is több alkalommal hangsúlyoztam, hogy fontos a tartalomgenerálás előtt tisztában lenni a célközönséggel. Biztosan sokan bólintanak erre, majd gyorsan haladnak tovább a szavak folyamán. Most azonban azt mondom, álljunk meg egy pillanatra!
Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 4.rész

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 4.rész

Ismét elérkeztünk egy befejező részhez. Végigvettük, hogy milyen előnyökkel jár, ha felújítunk egy régi bejegyzést. Remélem 3 rész alatt sikerült elegendő érvet felsorolnom amellett, hogy ez egy gazdagon gyümölcsöző gyakorlat. Ezúttal sorra veszem azt a három módszert, melyek alkalmasak a régi bejegyzések felújítására.
Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 3.rész

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 3.rész

A content marketing az egyik legfontosabb fogalom, ha online szeretne az ember sikereket elérni. Számos aspektusa létezik, én ebben a kis bejegyzés sorozatban a régi bejegyzések felújítására koncentrálok. Nézzük, miféle kincsek lelőhelye néhány régi bejegyzés!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat