Blog

Blog

Előre a mindenki számára elérhető honlapokért!

Előre a mindenki számára elérhető honlapokért!

Azt már mindenki tudja, hogy 2016-ban egy vállalkozásnak (foglalkozzon bármivel is) van honlapja. Ma már nem is merül fel kérdésként, hogy vajon szükséges-e az online jelenlét, ma már senkit nem kell meggyőzni ennek fontosságáról.
Hirdess ésszel és légy elégedett

Hirdess ésszel és légy elégedett

Pár hónapja baráti körben hangzott el, hogy a kérdés nem az, hogy vajon a Facebook-nak vagy másnak van nagyobb befolyása az emberek életére. A kérdés inkább az, hogy az emberek körül forog a Facebook, vagy fordítva.
Névjegykártya: kötelező, vagy lejárt lemez?

Névjegykártya: kötelező, vagy lejárt lemez?

Megvan az a jelenet az Amerikai pszichóból, amikor a Wall Street-i aranyifjak mutogatják egymásnak a névjegykártyáikat? Szín, betűtípus, dombornyomás, minden számít, Patrick Bateman megőrül, ha a sajátjánál menőbb névjegyet lát.
Itt az ideje egy kis ráncfelvarrásnak!

Itt az ideje egy kis ráncfelvarrásnak!

A jó bornak már régóta szüksége van cégérre is, ezt bizonyára már tudod, és egyáltalán nem mindegy, hogy az a cégér hogy sikerült. Az ominózus cégérnek passzolnia kell a vállalkozásod profiljához, színben, dizájnban egységes weboldal és egyéb kiegészítők kellenek.
Három dolog, amin tilos spórolnod

Három dolog, amin tilos spórolnod

A kilencvenes évek üzleti életének tapasztalt, öreg rókái azt mondták, hogy ha vállalkozol, akkor két dolog van, amin nem érdemes spórolni: az egyik a könyvelőd, a másik az ügyvéded. Nagyon rosszul jársz előbb, vagy utóbb, ha bármelyik rosszul teljesít és a profitod nagy részét elviszi valamelyik hatóság.
Webtelen igazság – van élet web nélkül?

Webtelen igazság – van élet web nélkül?

Digitális osztódás Az információtechnológia gyors fejlődése vegyes érzelmeket váltott ki. Ez a hirtelen jött információáradat két részre osztotta a társadalmat. Tapasztalatok alapján inkább az idősebb korosztály, aki kevésbé örül neki, mert azt látja, hogy mi fiatalok folyamatosan csak a kezünk ügyében lévő kütyüt simogatjuk. Ami tulajdonképpen nem túlzás, mert így van. Annak, aki már a digitális mindennapokba született bele, teljesen természetes, hogy nem könyvtárba megy, ha információra van szüksége egy adott témához, hanem beírja a kereső címsorába.
Webkosár – személyesen vagy online vásároljunk?

Webkosár – személyesen vagy online vásároljunk?

A technika fejlődésének és az internet elterjedésének köszönhetően manapság már nem csupán személyes vásárlásra van lehetőségünk. Hanem egyszerűen, saját székünkben ülve választhatjuk ki a megvásárolni kívánt terméket és a webes lehetőségeket kihasználva, néhány kattintással egyből virtuális kosarunkba helyezhetjük az árut. Még az átvétellel sem kell bajlódni, hiszen futárcégek tucatjai vállalják akár pár órán belül is a portéka kiszállítását.
Mi fán terem a tartalommarketing? – 2. rész

Mi fán terem a tartalommarketing? – 2. rész

Az előző részben arról írtam, hogy a tartalommarketing alapvetően nem egyszemélyes műfaj, a hatékony működéshez csapatra, méghozzá kreatív és nagy szaktudással rendelkező csapatra van szükség. De hol van ilyen csapat?
Mi fán terem a tartalommarketing? – 1. rész

Mi fán terem a tartalommarketing? – 1. rész

„Tartalommarketing itt, tartalommarketing ott.” Akár egy mondóka is kezdődhetne így, de én ezzel csupán a leghétköznapibb valóságunkra szeretnék rámutatni. Ma ugyanis, az internet világában a tartalommarketing egészen mást jelent, s egészen más szinteken van jelen, mint az újsághirdetések hőskorában.
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 3. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 3. rész

Az utolsó részben szeretnék még néhány fontos részletet megosztani Veled a témával kapcsolatban! Remélem az előző részekben sikerül tisztáznom a Google indexelési mechanizmusát, és az ebből következő feladatokat, melyeket el kell végezned ahhoz, hogy felkerülhess a találati listára.
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 2. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 2. rész

Ha az ember keresőoptimalizálásra adja a fejét, kevés látogatót vár annyira, mint a Google pókokat. Az előző részben írtam az indexelés folyamatáról, illetve arról, hogy ez mennyire fontos, hogy indexelés nélkül nem jelenik meg a weboldalad a Google organikus találati listáján akkor sem, hogy pontosan a Hozzád vezető kulcsszót írja be a felhasználó. Éppen ezért nem mindegy, hogy sikerül-e a Google-t indexelésre bírnod!
Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 1. rész

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 1. rész

Elkészült az új weboldal, vagy készítettél egy aloldalt, blogot frissítettél stb., és telnek-múlnak napok, mégsem látod az eredményt az organikus találati listán? Lehet, hogy csak adnod kell a Google-nek még egy kis időt, de az is előfordulhat, hogy probléma van az oldaladon. Leírom, mit tudsz tenni!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat