Vevőszerzés olcsón, de okosan

Biztos te is találkoztál már hirdetésekkel Google keresés közben, vagy esetleg meglepődtél, hogy világhálós szörfözés közben olyan termékek, szolgáltatások „dobozos” hirdetései jelennek meg, amik amúgy is érdekelnek mostanában.

Nos, akkor már te is találkoztál Google AdWords hirdetéssel, ami a modern marketing egyik leghatásosabb, legegyszerűbb és legolcsóbb módja – feltéve, ha jól csinálod.

 

vevoszerzes-olcson-de-okosan

Súlyos szavak, ha valami a legszebb, legjobb, legügyesebb és még a legolcsóbb is, akkor az

 

  1. nem létezik
  2. létezik, de mindenki ezt használja, emiatt marketing szempontból az 1. pont lép érvénybe

 

A gyakorlatban és a Onesoft AdWords szakértői szerint viszont létezik, de egyelőre kevesen veszik a fáradságot, hogy az online jelenlétüket az online marketing bárki számára elérhető eszközeivel népszerűsítsék. No de miért lesz az AdWords kampányod a legolcsóbb és leginkább hatásos az online marketing eszközök tengerén?

 

Hatásos, mert…

 

Az AdWords hirdetési kampányod pontosan céloz, azok fogják látni a hirdetésedet, akiknek tényleg szánod, akik a legnagyobb eséllyel lesznek a te potenciális vásárlóid. Gondolj csak bele, hogy mennyivel jobb lenne, ha például egy lakótelepen nem kéne kiszórni több ezer szórólapot, hanem csak abba a 100 postaládába kéne eljuttatnod az ajánlatodat, ahol a legnagyobb eséllyel találsz vásárlókat.

 

Ez nyilván olcsóbb

 

Több ezer szórólap drágább, mint 100, ez azért aránylag egyszerű matek. A Google AdWords kampányod másik nagy előnye, hogy akkor fizetsz érte, ha megjelenik, vagy ha rákattintanak. Megint csak a szórólapos példánál maradva, az AdWords optimális beállítása esetén nem fizetsz azért a szórólapért, ami kapásból a kukába kerül, vagy el sem olvassák.

 

Kiváló ár-érték arány

 

Ha ügyes vagy, akkor a Google AdWords kampányod a sokszorosát fogja hozni a hagyományos marketing eszközökkel elérhető eredményeidnek. Sok pénzt keresni szinte minimális befektetéssel ideálisnak nevezhető állapot, a Goggle AdWords pedig mindezt lehetővé teszi.

 

Neked is segítünk

 

A Google AdWords persze nem csodafegyver és igényel némi háttértudást, gyakorlatot, az eredmények folyamatos elemzését és persze a célpiac ismeretét. Ezeket te is mind megtanulhatod, de ha nem akarsz ezzel foglalkozni, vagy csak nincs rá időd a vállalkozásod ügyeinek napi intézése mellett, akkor ajánljuk magunkat. Értjük és ismerjük a Google AdWordsot és segítünk neked a lehető legjobb AdWords kampányt összerakni. Keress minket a feltüntetett elérhetőségeinken és csinálj te is kicsiből nagyot.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat