Egy weblapot nem lehet magára hagyni, folyamatos felügyeletet igényel. Ez nem merül ki abban, hogy naponta ránézünk, és kigyomláljuk az esetleges elütéseket a szöveges tartalmat illetően.
Ha el akarsz veszni a süllyesztőben, akkor nem kell. De! Ha szeretnél fennmaradni, bevételt termelni és fejlődni, akkor igenis kell.
Arculat. Sokszor halljuk. De mit is takar? A logót? A névjegykártyát?
Egyszerű és webszerű
A web segítségével ma már nem kell sorban állnunk, ha ügyet akarunk intézni. Nem kell telefonon érdeklődni, esetleg időpontot kérni, aminek a betartása vagy sikerül, vagy nem a hatósági szobákban. A csekkel járó vesződést is elfelejthetjük, hiszen a korábbi adminisztrációs érában még a kis sárga papír befizetése miatt is rendeződnünk kellett kisebb vagy nagyobb kígyózó postai sorokban.
A Wordpress évek óta meghatározó szereplője az IT-piacnak, túlzás nélkül állítom, hogy töretlen a népszerűsége. Bizonyára Te is hallottál már róla, ám közel sem biztos, hogy Neked Wordpress-re van szükséged. A OneSoft-tal elemezzük a helyzetedet és a céljaidat, hogy a végén tiszta legyen: mi az amire Neked van szükséged?
A saját mobil alkalmazás forgalomnövelő hatással lehet a vállalkozásodra, de csak óvatosan, nem minden területen jó megoldás a mobil applikáció. Röviden összefoglaltam, hogy mikor érdemes saját mobilalkalmazást készíttetned, és mikor elég a reszponzív weboldal.
Reszponzív weboldalak a mobil applikációkkal szemben
Online jelenlétednek többféle formája és fajtája van, a vállalkozásod sikerét illetően azonban nem mindegy, hogy melyiket választod. Applikációk és weboldalak csaptak össze az elmúlt pár évben, és talán a weboldalak egy vezércsellel megerősítették a pozícióikat, de az alkalmazásokat sem szabad leírni. Applikáció, vagy reszponzív weboldal? Megmutatom, hogy áll most a „háború”.
Dacára a digitális térhódításnak, a nyomtatott kiadványoknak óriási szerepük van a vevőszerzésben, legyen szó prospektusról, újságról, vagy akár egy könyvről. Pszichológiai érvek tucatjait tudnánk felhozni a print kiadványok szükségessége mellett, de mivel mi marketinggel, nem pedig pszichológiával foglalkozunk, ettől most megkímélnénk Titeket.
Kérek szépen Tőled egy céglogós tollat, hogy a céglogós jegyzettömbbe felírjak pár dolgot azok közül, amiről most beszéltünk, mert amúgy tetszett, amit mondtál, a teleírt céglogós papírlapot pedig majd a céged prospektusával együtt rakom el a céglogós mappába.
Kiállítások, vásárok, konferenciák, előadások, a cégeddel akkor is meg kell jelenned IRL, ha a tevékenységed jellemzően nem a való életben zajlik. Ennél is egyszerűbben: akkor is találkozol hús-vér emberek tömegével, ha a céged nem offline kereskedelmi tevékenységet végez, hanem online szolgáltatást nyújt.
Biztos te is találkoztál már hirdetésekkel Google keresés közben, vagy esetleg meglepődtél, hogy világhálós szörfözés közben olyan termékek, szolgáltatások „dobozos” hirdetései jelennek meg, amik amúgy is érdekelnek mostanában.
Nem irigyeljük a közelmúlt kisvállalkozóit és marketingeseit, Facebook ugyanis csak 2004 óta van, előtte azért nehéz volt olcsón hirdetni. Emlékszünk még a ’90-es, valamint a korai 2000-es évekre?
Az IT terület az elmúlt 10-15 évben viharos gyorsasággal fejlődött, a könnyebb felhasználhatóság, az informatikai alkalmazások funkcionális gyorsasága fejlesztők garmadájának temérdek munkaórájának köszönhető.