Nem úszod meg a reklámajándékok beszerzését

Kérek szépen Tőled egy céglogós tollat, hogy a céglogós jegyzettömbbe felírjak pár dolgot azok közül, amiről most beszéltünk, mert amúgy tetszett, amit mondtál, a teleírt céglogós papírlapot pedig majd a céged prospektusával együtt rakom el a céglogós mappába.

Birtokodban vannak az említett céglogós cuccok, vagy legalább tudsz helyettük adni mást? Nem lufit és még csak nem is papírkoronát, olyan reklámajándékra van szükséged, ami hasznos is a potenciális ügyfél számára. Hiába írunk 2016-ot, az offline marketinged arculati elemein nagyon is sok múlik.

 

Mondhatnánk, hogy az arculati elemeken, a reklámajándékokon MÉG mindig sok múlik, de tapasztalataink szerint, ez inkább úgy helyes, ha azt mondjuk, hogy MÁR megint sok múlik. Az informatikai szektor rohamos fejlődése ugyanis azt eredményezi, hogy egyre többen, egyre egyszerűbben szerkesztenek egyre szebb dolgokat, és amíg a verseny egyre nagyobb és egyre gyorsabb, addig az árak egyre alacsonyabbak. Emiatt elég, ha a grafikusoknak fáj a feje, a megrendelőknek ez persze egyre jobb, de cserébe nekik is van mire figyelniük.

 

Azzal, hogy egyre szebb, egyre jobb céglogós ajándékot tudunk a potenciális ügyfelek zsebébe tömni, óhatatlanul gerjesztjük is ezt a piacot. Egyre többet és egyre jobbat kell nekünk is kínálni, nem elég, ha szép dolgaink vannak, azoknak az online megjelenéseinkkel is harmonizálniuk kell.

 

Szükségem van nekem erre?

 

Nem feltétlenül kell ilyesmire költened, de akkor offline megjelenéseket sem kell vállalnod, és ezzel együtt több ezer potenciális ügyfélnek mondhatsz búcsút. Ha már ott vagy, akkor viszont nem léphetsz ki a sorból, éppen ellenkezőleg, a sor elejére kell ugranod, lehetőleg minél gyorsabban. A marketing nem önmegvalósítás, a visszahúzódó szemléletnek itt nincs helye.

 

A marketing nagy része kőkemény pszichológia, és nagyon sok esetben hiába mondod el érthetően, hogy te vagy a legjobb, ha a konkurenciád logója, mottója, naponta találkozik a potenciális ügyfél tekintetével, akkor az az ügyfél csak potenciális marad, és a konkurenciát fogja választani.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat