Blog

Blog

Milyen egy tökéletesen optimalizált weboldal?

Milyen egy tökéletesen optimalizált weboldal?

Biztosan nagyon sokat hallottál már a „meta tag”-ek(metaleírás) és a kulcsszavak fontosságáról. Ha praktikus stratégiákat keresel az oldalad fejlesztéséhez, akkor ez a cikk tetszeni fog.
Videó és Marketing? Van összefüggés!

Videó és Marketing? Van összefüggés!

A videómarketingnek egyre nagyobb a térhódítása a marketing és a közösségi média területén. Hasznos lehet arra, hogy megismerjenek ügyfeleink és nagyobb az esélye, hogy elnyerjük a bizalmukat. Egy jó videóval nagyon fellendíthetjük látogatottságunkat.
A sikeres Twitter chatelés

A sikeres Twitter chatelés

A márkaépítők mindig az új és érdekes módját keresik annak, hogy a közönség figyelmét mivel tudják megragadni, mit tudnak nekik újra- és újra bemutatni, ajánlani.
Új funkció a Facebook kommentekben

Új funkció a Facebook kommentekben

Mindenhol találkozhatunk vagy oszthatunk meg videokat a Facebookon belül, de most már egy még újabb lehetőségünk is nyílik erre.
Hogyan használd fel a Facebook borítóképedet kreatívan?

Hogyan használd fel a Facebook borítóképedet kreatívan?

Szeretnél többet kihozni a borítóképeidből? A borítóképed tökéletes hely lehet ahhoz, hogy információkat közölj a cégedről vagy termékeidről. Tökéletes „Call-to-Action” funkcióként is használhatod. Ebben a cikkben eláruljuk, hogy használhatod ki a legkreatívabb módon.
AdBlock Plus, a reklámblokkoló

AdBlock Plus, a reklámblokkoló

Rendkívül gyorsan terjednek manapság a reklámblokkolók. Nem is csoda, hiszen rengeteg idegesítő, erőszakos hirdetés van az interneten, és bizony meg tudják nehezíteni a böngészés folyamatát rendesen.
Miért linkelünk?

Miért linkelünk?

Számtalanszor osztja meg az internet népe más-más weboldalak linkjét. Történhet ez egy közösségi honlapra, vagy akár egy saját blogbejegyzésre. A kérdés az, mi a célunk vele?
20 kötelező mobilalkalmazás elfoglalt marketingeseknek

20 kötelező mobilalkalmazás elfoglalt marketingeseknek

Manapság jellemző az „összekapcsoltság” a mindennapokban, ami azt jelenti, hogy a marketingesek sosem pihennek. Nem számít, hogy hétvége van, ha egy bejegyzésnek meg kell jelennie, akkor az meg is fog még akár szombat este is. Ugye ez neked is ismerős?
Kíváncsi vagy, hogyan tudnád elérni, hogy az olvasóid feliratkozzanak a hírleveledre?

Kíváncsi vagy, hogyan tudnád elérni, hogy az olvasóid feliratkozzanak a hírleveledre?

Most, hogy az információs marketing korát éljük, sokan úgy tartják, hogy a hírlevél a leghatékonyabb formája annak, hogy növeljük a bevételünket. Hatékonyabb lehet, mint a keresőoptimalizáló vagy a kattintás alapú hirdetések.
Itt a Facebook nagy dobása a Samsunggal összekacsintva

Itt a Facebook nagy dobása a Samsunggal összekacsintva

A Facebookra feltöltött fotó a legjobb módja annak, hogy az emberek megosszák az élményeiket és tapasztalataikat ismerőseikkel. Naponta több millió képet osztunk meg életünk fontos pillanatairól, mint például születésnap vagy házasság.
Landing page puska, hogy semmi ne maradjon ki

Landing page puska, hogy semmi ne maradjon ki

Szerkeszd épp az első, vagy az egymilliomodik landing page-edet, bármikor előfordulhat, hogy elfelejtesz valamit. Annak ellenére, hogy ez csak egy aloldala a weboldaladnak, rengeteg olyan apró dolog van, amivel varázsolhatsz a minél jobb konverzió érdekében. Ha a versenytársaid jobban rakják össze a landgin page-üket mint te, akkor értékes konverziókat fogsz veszíteni. Ezzel a checklisttel segítünk, hogy ez ne történjen meg.
Könnyen meglehet, hogy Neked is egyedi weboldalra van szükséged

Könnyen meglehet, hogy Neked is egyedi weboldalra van szükséged

Számtalanszor előfordult már, hogy amikor az ingyenes konzultáción vázoljuk a kedves ügyfélnek, hogy mi mire gondoltunk, hogyan működne megfelelően az általa megálmodott weboldal, és végül ennek milyen költségei lennének, akkor megállít minket, hogy neki jó lesz valami sablonos megoldás is.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat