A márkaépítők mindig az új és érdekes módját keresik annak, hogy a közönség figyelmét mivel tudják megragadni, mit tudnak nekik újra- és újra bemutatni, ajánlani.

A Twitter chatelések nyilvánosak, bejegyzéseket tehetünk közzé, lehet hashtagelni, dátumot és időt beállítani. A hashtagek mindig ugye az adott témához kapcsolódnak, és segítséget nyújtanak a többi felhasználónak, hogy könnyen megtalálják a beszélgetésed. A Twitter büszkesége, hogy mára már 310 millió havi aktív felhasználója van. Ezek közül rengetegen egy márka népszerűsítésére használják. Miért? Mert ez egy nagyszerű lehetőség, hogy a felhasználókkal, a vásárlókkal „kommunikáljanak”.
A TopRank Marketing úgy gondolja, hogy az alapvető cél ezzel, egy integrált, digitális marketing stratégia kidolgozása.
A Twitterezés segít a márkáknak:
- Az adott márka ismertségének növelésében;
- Befolyásos kapcsolatok építésében;
- Új követők szerzésében;
- Hasznos tartalom kidolgozásában.
Ha azt fontolgatja, hogy Twitter chatelésbe kezd, vagy éppen már a tervezés közepénél jár, akkor itt van pár hasznos tipp a sikerhez:
1. Az indulás előtt - Mindenképpen nézd meg a gyakorlatban, hogy a többi Twitterező miként használja a közösségi felületet, melyek a legnépszerűbbek, és ezek után már könnyebb lesz az ötletelés.
2. Válassza ki a megfelelő témát a közönségének – Tedd fel magadnak a kérdést: Milyen az én közönségem? Mi érdekli a legtöbb társadalmi közösséget mostanában? Milyen információ az, ami számukra a leghasznosabb lenne?
3. Találd meg a megfelelő időt – Nézd meg a Twitter analytics-en, hogy mikor a legaktívabb a közönség. Emellett azt is fel kell mérned, hogy ugyanabban az időben nincs-e hasonló témában egy másik chat létrehozva.
4. Válaszd ki a megfelelő hashtaget – A legjobb hashtag kiválasztása az egyik legfontosabb a tervezési folyamatban.
5. Válaszd ki a megfelelő moderátort - Minden beszélgetésnek kell egy moderátor, aki irányítja az egészet.
6. Népszerűsítés – Tudasd az emberekkel az új chatedet, oszd meg velük a részleteket a közösségi oldalaidon!
7. Vizuális elemek – A képek, videók, és az összes ilyesféle vizuális elem, mind-mind segíti a népszerűséged növekedését.
8. Használj segítséget – Számos programot választhatsz, amelyek segítségével könnyebb a Twitterezés. Ilyenek: Twubs, TweetChat.com, Tchat.io, Hootsuite, Tweet Deck, Twitterfall, TwChat.