Blog

Blog

Kell-e a cégednek arculat?

Kell-e a cégednek arculat?

Ha el akarsz veszni a süllyesztőben, akkor nem kell. De! Ha szeretnél fennmaradni, bevételt termelni és fejlődni, akkor igenis kell.  Arculat. Sokszor halljuk. De mit is takar? A logót? A névjegykártyát?
Online fizetés

Online fizetés

Egyszerű és webszerű A web segítségével ma már nem kell sorban állnunk, ha ügyet akarunk intézni. Nem kell telefonon érdeklődni, esetleg időpontot kérni, aminek a betartása vagy sikerül, vagy nem a hatósági szobákban. A csekkel járó vesződést is elfelejthetjük, hiszen a korábbi adminisztrációs érában még a kis sárga papír befizetése miatt is rendeződnünk kellett kisebb vagy nagyobb kígyózó postai sorokban.
Wordpress, vagy nem Wordpress: ez itt a kérdés

Wordpress, vagy nem Wordpress: ez itt a kérdés

A Wordpress évek óta meghatározó szereplője az IT-piacnak, túlzás nélkül állítom, hogy töretlen a népszerűsége. Bizonyára Te is hallottál már róla, ám közel sem biztos, hogy Neked Wordpress-re van szükséged. A OneSoft-tal elemezzük a helyzetedet és a céljaidat, hogy a végén tiszta legyen: mi az amire Neked van szükséged?
Mire jó a saját mobil alkalmazás?

Mire jó a saját mobil alkalmazás?

A saját mobil alkalmazás forgalomnövelő hatással lehet a vállalkozásodra, de csak óvatosan, nem minden területen jó megoldás a mobil applikáció. Röviden összefoglaltam, hogy mikor érdemes saját mobilalkalmazást készíttetned, és mikor elég a reszponzív weboldal.
Reszponzív weboldalak a mobil applikációkkal szemben

Reszponzív weboldalak a mobil applikációkkal szemben

Online jelenlétednek többféle formája és fajtája van, a vállalkozásod sikerét illetően azonban nem mindegy, hogy melyiket választod. Applikációk és weboldalak csaptak össze az elmúlt pár évben, és talán a weboldalak egy vezércsellel megerősítették a pozícióikat, de az alkalmazásokat sem szabad leírni. Applikáció, vagy reszponzív weboldal? Megmutatom, hogy áll most a „háború”.
Print kiadványok – na hagyd ki a ziccert

Print kiadványok – na hagyd ki a ziccert

Dacára a digitális térhódításnak, a nyomtatott kiadványoknak óriási szerepük van a vevőszerzésben, legyen szó prospektusról, újságról, vagy akár egy könyvről. Pszichológiai érvek tucatjait tudnánk felhozni a print kiadványok szükségessége mellett, de mivel mi marketinggel, nem pedig pszichológiával foglalkozunk, ettől most megkímélnénk Titeket.
Nem úszod meg a reklámajándékok beszerzését

Nem úszod meg a reklámajándékok beszerzését

Kérek szépen Tőled egy céglogós tollat, hogy a céglogós jegyzettömbbe felírjak pár dolgot azok közül, amiről most beszéltünk, mert amúgy tetszett, amit mondtál, a teleírt céglogós papírlapot pedig majd a céged prospektusával együtt rakom el a céglogós mappába.
Nem minden az online

Nem minden az online

Kiállítások, vásárok, konferenciák, előadások, a cégeddel akkor is meg kell jelenned IRL, ha a tevékenységed jellemzően nem a való életben zajlik. Ennél is egyszerűbben: akkor is találkozol hús-vér emberek tömegével, ha a céged nem offline kereskedelmi tevékenységet végez, hanem online szolgáltatást nyújt.
Vevőszerzés olcsón, de okosan

Vevőszerzés olcsón, de okosan

Biztos te is találkoztál már hirdetésekkel Google keresés közben, vagy esetleg meglepődtél, hogy világhálós szörfözés közben olyan termékek, szolgáltatások „dobozos” hirdetései jelennek meg, amik amúgy is érdekelnek mostanában.
Célkeresztben a vásárló

Célkeresztben a vásárló

Nem irigyeljük a közelmúlt kisvállalkozóit és marketingeseit, Facebook ugyanis csak 2004 óta van, előtte azért nehéz volt olcsón hirdetni. Emlékszünk még a ’90-es, valamint a korai 2000-es évekre?
A gyors programozó titka

A gyors programozó titka

Az IT terület az elmúlt 10-15 évben viharos gyorsasággal fejlődött, a könnyebb felhasználhatóság, az informatikai alkalmazások funkcionális gyorsasága fejlesztők garmadájának temérdek munkaórájának köszönhető.
Előre a mindenki számára elérhető honlapokért!

Előre a mindenki számára elérhető honlapokért!

Azt már mindenki tudja, hogy 2016-ban egy vállalkozásnak (foglalkozzon bármivel is) van honlapja. Ma már nem is merül fel kérdésként, hogy vajon szükséges-e az online jelenlét, ma már senkit nem kell meggyőzni ennek fontosságáról.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat