Hangalapú keresések

A hangalapú keresések segíthetnek a feladatok elvégzésében, amikor mondjuk túl elfoglaltak vagyunk, és kevés az időnk. Olyan ez tulajdonképpen, mint egy digitális személyi asszisztens.

voice

Minden marketinges feltehetné magának a kérdést, hogy vajon hogyan fogja ez megváltoztatni a hirdetők világát?

A Microsoft szóvivője, Purna Virji szerint 2020-ra a keresések 50%-a hangalapú lesz.

Ki használja a hangalapú kereséseket? – Ahhoz, hogy megértsd, mire jók ezek a keresések, vegyük azt először, hogy miért használják a legtöbben:

  • Gyors válaszok keresése;
  • Más valamivel van elfoglalva;
  • Nem tud éppen gépelni (pl.: főzés és vezetés közben)

Ha már érted, hogy kik és miért használnak inkább hangalapú keresést, akkor jöhet a következő lépés.

Purna körülírt pár olyan dolgot, amivel elő tudod segíteni, te, mint marketinges a keresést.

  1. Gondold át a kulcsszavakat!A jelenlegi szövegkeresések 1-3 kulcsszóra összpontosítanak, míg a hangkereséseknél 3-4 szót is figyelembe vesz a kereső.

 

  1. Gondold át a helyi optimalizálást!A hangalapú keresések sokkal inkább helyi-központúak mint a szövegesek. Tehát hasznosíts olyan kulcsszavakat, amiket akkor használsz, ha személyesen beszélgetsz valakivel. Például: „A tó mellett” vagy „A szoborkertnél”.

 

  1. MárkanevekAzoknak a márkaneveknek, amiket nehezen lehet kiejteni, mint Porsche, Nutella, számításba kell venniük bármilyen hasonló szót, ami akár az adott márka is lehetne, csak rosszul írták, vagy rosszul ejtették ki. A marketingeseknek arra kellene használniuk a negatív/rossz kulcsszavakat és hirdetési kiterjesztéseket, hogy a vevőknek segítsenek megtalálni a márkájukat.

 

  1. Legyél kreatív!Hozz létre kreatív hirdetéseket, tartalmakat. Adj meg minél több leírást a címben, (például: márkanév, méret), és megfelelő kulcsszavakat használj.

 

 Eljön az az idő, amikor ezek a hangalapú keresések válnak majd a legnépszerűbbé, és ahhoz, hogy addigra profi legyél a témában, tesztelned kell. Ez azt jelenti, hogy teszteld fizetett kampányokkal a tartalmadat, hogy lásd, a felhasználók mit keresnek.

 

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat