Címsor aranyszabályok

Sokszor olvassuk, hogy a címsor a legmeghatározóbb eleme a figyelemfelkeltésnek. Ezzel egyetérthetünk, hiszen pár másodperced van arra, hogy felkeltsd az olvasó figyelmét. Egy velős címsorral nagymértékben alakíthatod a konverziót. Egyre nagyobb és nagyobb a verseny a figyelemszerzés területén, ezért úgy kell megírnod ezt a mondatot, hogy megnyerd a versenyt. Ehhez viszont nem árt figyelembe venni néhány szabályt.

 

A címsorban szerepeljen valamelyik tényező:

-A célpiacod igényeire szabott ígéret.

-Ajánlat a célpiacod számára.

-Egy olyan probléma, amelyre a te terméked, szolgáltatásod a megoldás.

-Egy cselekvésre ösztönző felhívás.

 

 Előre szögezd le, hogy mi a címsor szándéka:

-Megosztás

-Like gyűjtés

-A Google megnyerése

 

A címsor ne ígérjen olyat, amit nem tud beváltani a tovább olvasás közben:

A konverziója az egekbe szökhet pillanatok alatt, de hosszútávon nem kifizetődő, mert elveszítheted az olvasóidat.

 

Tűnjön ki a szöveg többi részétől:

A címsor betűmérete legyen nagyobb, mint a szöveg többi része.

A Caps Lock használatát hanyagold, mert a csupa nagybetű megrémiszti az olvasót.

Mindig a könnyű olvashatóságra törekedj!

 

Használj konkrét számokat:

Például így: Növeld akár 50%-kal a bevételedet.

Használd a jól bevált „varázsszavakat”:

Ingyenes…, Új…, Ajándék…, Hogyan…

 

Te hogyan írod a címsoraidat?

Ha tetszik, kérjük oszd meg

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »