Sokszor olvassuk, hogy a címsor a legmeghatározóbb eleme a figyelemfelkeltésnek. Ezzel egyetérthetünk, hiszen pár másodperced van arra, hogy felkeltsd az olvasó figyelmét. Egy velős címsorral nagymértékben alakíthatod a konverziót. Egyre nagyobb és nagyobb a verseny a figyelemszerzés területén, ezért úgy kell megírnod ezt a mondatot, hogy megnyerd a versenyt. Ehhez viszont nem árt figyelembe venni néhány szabályt.
A címsorban szerepeljen valamelyik tényező:
-A célpiacod igényeire szabott ígéret.
-Ajánlat a célpiacod számára.
-Egy olyan probléma, amelyre a te terméked, szolgáltatásod a megoldás.
-Egy cselekvésre ösztönző felhívás.
Előre szögezd le, hogy mi a címsor szándéka:
-Megosztás
-Like gyűjtés
-A Google megnyerése
A címsor ne ígérjen olyat, amit nem tud beváltani a tovább olvasás közben:
A konverziója az egekbe szökhet pillanatok alatt, de hosszútávon nem kifizetődő, mert elveszítheted az olvasóidat.
Tűnjön ki a szöveg többi részétől:
A címsor betűmérete legyen nagyobb, mint a szöveg többi része.
A Caps Lock használatát hanyagold, mert a csupa nagybetű megrémiszti az olvasót.
Mindig a könnyű olvashatóságra törekedj!
Használj konkrét számokat:
Például így: Növeld akár 50%-kal a bevételedet.
Használd a jól bevált „varázsszavakat”:
Ingyenes…, Új…, Ajándék…, Hogyan…