Blog

Blog

Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Ma a mobil weboldalak teljesítménye messze elmarad az asztali verzióhoz képest. Az emberek kevesebb időt töltenek a weboldalakon, hamarabb visszafordulnak, és kevesebb oldalt nyitnak meg, ez pedig jelentős hatással lehet az e-kereskedelemre.
Vége a klikkhajhász posztoknak!

Vége a klikkhajhász posztoknak!

Az utóbbi időkben különösen sok változáson ment keresztül a Facebook posztok működése. Újabb és újabb algoritmusokkal rukkolt elő a közösségi oldal, melyeknek vagy örülünk vagy feleslegesnek találunk. Ezúttal a kattintásvadászatnak parancsol nem-et! Ez azt jelenti, hogy kiiktat minden olyan gyanúsnak számító címet, amely becsapja a felhasználókat. Te is találkozhattál sokszor olyan című bejegyzésekkel, amik csábítóan hatottak rád és végül ha rákattintottál óriási csalódás ért, hiszen a nagy hűhó semmiért effektus állt elő. Néhány példát említünk csak meg, biztos ismerősek lesznek:
Biztonságos netezés nyaralás alatt

Biztonságos netezés nyaralás alatt

Szinte már senki nem megy úgy el nyaralni, hogy ne vinne magával legalább egy olyan eszközt, amellyel feltud csatlakozni a világhálóra. És persze vannak olyan utazók is akik az összes eszközt elviszik magukkal. Ha te is bele tartozol ebbe a két csoportba, akkor tisztában kell lenned az idegen, nyílt Wi-Fi hálózatok veszélyeivel. Repülőtér, szálloda, étterem, kávézó-nyílt Wi-Fi. Mi az első dolgod? Kapcsolódás! Miért? Hogy megnézd a foglalási információkat, írj az otthoniaknak, térképeket, turisztikai információkat keress vagy éppen munkával kapcsolatos ügyet intézz. Ismerős? Hogy véletlenül se kerülj bajba és biztonságban maradjanak az adataid, segítünk néhány biztonsági tanáccsal.
A Facebook rajongók csoportjai

A Facebook rajongók csoportjai

A Facebook felhasználók rajongása sokszor csak múló fellángolás. A legtöbbjük, miután csatlakozott, vagy lájkolt egy oldalt, többet rá se néz. Ez alapján felmerülhet a kérdés, hogy a rajongók vajon haszontalanok-e? 
Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Megérkezett az egyik legközkedveltebb közösségi médium, az Instagram újítása. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy letilthassák vagy kiszűrhessék azokat a kommenteket, melyeket nem szívesen fogadnak képeik alatt.
Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Egyre nő a Live videók népszerűsége a Facebookon és az online marketing területén. Egyre több cég kezdi el kihasználni az élő közvetítés adta előnyöket. A Facebook Live videók még nagyobb elérést biztosítanak, mint az egyszerű videók, fotók vagy a szöveges bejegyzések. Biztosan te is láttál már Live videót a Facebookon és megfordult a fejedben, hogy kipróbálnád. Az első lépések megtételében segíthetnek számodra ezek a tanácsok.  
Közutáltból közkedvelt-avagy a Facebook Messenger

Közutáltból közkedvelt-avagy a Facebook Messenger

Mikor berobbant a Facebook nagy újítása, hogy az oldalon folytatott beszélgetések kerüljenek át egy külön alkalmazásba óriási port kavart. Ha nem töltöttük le az új Messenger alkalmazást, akkor elég nehéz dolgunk volt.
Nyári hírlevél eső

Nyári hírlevél eső

Beindult a nyaralós, "szabira mentem" időszak, mindenki vakációzik, ki nézné meg az e-mail-eket ilyenkor?  Sokan, de nem biztos, hogy érdekel bárkit is a hírleveled. Sajnos a nyári hónapokban nagy visszaesést mutatnak az e-mail kampányok, kivétel egyes területeken, mint az idegenforgalom vagy a szórakoztatóipar.  De néhány praktikával elérheted, hogy minél többen érdeklődjenek leveleid iránt még akár a tengerparton is.
Olimpia a Google-ben

Olimpia a Google-ben

Ha figyelemmel kíséred majd az olimpiai játékokat az olimpia időszakában, akkor jó, ha tudod, hogy ebben az időszakban a Google könnyebb megtalálást biztosít az olimpiával kapcsolatos tartalmakhoz és információkhoz, hírekhez. Az eredményekről értesítéseket is kérhetsz.
Google Adwords hirdetési változások

Google Adwords hirdetési változások

3 újítás a Google Adwords hirdetőknek! A cél, a vezetést hamarosan teljesen átvevő mobil megjelenések, illetve az asztali számítógép közötti felhasználói élmény egységesítése.
Fizetés a webáruházban

Fizetés a webáruházban

Ha nem vagy tisztában azzal, hogy milyen fizetési módok vannak és nem tudod melyiket alkalmazd webáruházadban, segítünk!
Miért osztunk meg tartalmakat a közösségi médiában?

Miért osztunk meg tartalmakat a közösségi médiában?

Rengeteg információt osztunk meg a közösségi média felületein. 95 millió kép/videó feltöltés, 300 millió napi aktív felhasználó. Az Instagram egy napi jelentése. Ez mindent elárul…

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat