Egyre nő a Live videók népszerűsége a Facebookon és az online marketing területén. Egyre több cég kezdi el kihasználni az élő közvetítés adta előnyöket. A Facebook Live videók még nagyobb elérést biztosítanak, mint az egyszerű videók, fotók vagy a szöveges bejegyzések. Biztosan te is láttál már Live videót a Facebookon és megfordult a fejedben, hogy kipróbálnád. Az első lépések megtételében segíthetnek számodra ezek a tanácsok.
Minimum 10 percig maradj „Live”.
A közönség növeléséhez minimum 10 perces élőközvetítést ajánl a Facebook. Hosszabb idő alatt, több embert érhetsz el és több idejük van ráhangolódni és meghívni ismerőseiket, hogy ők is csatlakozzanak a csatornádhoz.
Légy személyes a közönségeddel.
A Facebook Live egy kitűnő lehetőség a személyes és üzleti kapcsolatok kiépítésére a céged és a közönséged között. Ha név szerint szólítod meg őket, nagyobb az esélyed a kapcsolatok generálására.
Legyen célod.
Mielőtt bele kezdesz az élő adásba, fontold meg, hogy mit és hogyan szeretnél a közönség számára közvetíteni.
Keltsd fel a figyelmet.
Ha előre tudod, hogy közvetíteni fogsz, arról értesítsd a közönségedet. A közvetítés során kínáld fel a lehetőséged számukra arra, hogy követhetnek. Ha bekövetnek értesítést kapnak majd a következő élő adásaidról.
Kapcsolat.
Egy gyenge internetkapcsolat miatt borulhat a közvetítésed, ezért ügyelj arra, hogy a wi-fi a legjobb opció közvetítéséhez, de ha mégsem áll rendelkezésedre wi-fi kapcsolat, akkor használj legalább 4G-s hálózatot.
Elő a kamerákkal és közvetítésre fel! Oszd meg velünk tapasztalataidat!