Beindult a nyaralós, "szabira mentem" időszak, mindenki vakációzik, ki nézné meg az e-mail-eket ilyenkor? Sokan, de nem biztos, hogy érdekel bárkit is a hírleveled. Sajnos a nyári hónapokban nagy visszaesést mutatnak az e-mail kampányok, kivétel egyes területeken, mint az idegenforgalom vagy a szórakoztatóipar. De néhány praktikával elérheted, hogy minél többen érdeklődjenek leveleid iránt még akár a tengerparton is.
Ajánlatok nyárra hangolva
Még ha nem is kimondottan a nyári szezonra szól az adott terméked, azt is lehet úgy csomagolni, hogy megfelelő legyen. A kreativitásra van bízva, de valamilyen úton-módon kapcsolódjon az ajánlat a nyárhoz. Ha nem sikerül megteremteni a nyári hangulatot, akkor esetleg nyúlj olyan nyereményjátékhoz, aminek a keretén belül valamilyen nyárhoz kapcsolódó nyeremény társul. Például gumimatrac sorolás, vagy strandbelépő.
Miért téged válasszanak az ügyfelek még nyáron is.
Az e-mail tartalmazzon valami olyan termék tulajdonságot vagy előnyt, ami azt sugallja, hogy a te terméked a nyarat kellemesebbé teszi az ügyfelek számára.
Forró ajánlat
Kedvezményeidet a hőmérő alapján határozd meg, ahány fok annyi százalék kedvezmény például. Így már sokkal jobban fogják szeretni ügyfeleid a nyári forróságot, és persze a cégedet.
Reszponzivitás
Hírlevél kampányodat úgy optimalizáld, hogy megfelelően jelenjen meg minden eszközön, gondolj bele, hogy utazás során nem biztos, hogy számtógép közelben van az ember.
Tökéletes időzítés
Vedd figyelembe, hogy nyáron kicsit átalakulnak az internetezési szokások. Hétvégén, aki teheti kimozdul. Többnyire korán reggel vagy estefelé érdemes időzíteni a levelek kiküldését, mert ilyenkor nagyobb az esély arra, hogy elolvassák.
Próbáld ki ezeket a trükköket és figyeld meg, hogyan működnek. Szerettesd meg ügyfeleiddel a nyári ajánlataid!