3 újítás a Google Adwords hirdetőknek! A cél, a vezetést hamarosan teljesen átvevő mobil megjelenések, illetve az asztali számítógép közötti felhasználói élmény egységesítése.
Lássuk a változásokat!
- Expanded Text Ads – ETA
Megújulnak a Search szöveges hirdetések. Az ETA hirdetések legnagyobb újítása, hogy a címsor 2 sorossá válik, az első és a második sor egy töretlen sorba olvad össze, és jelentősen megnövekszik a megengedett karakterszám is. Ezek a változások várhatóan az átkattintási arányt is növelni fogják.
- Reszponzív hirdetések a Display Hálózaton
A Display Hálózaton a hirdetések az adott eszközre optimalizálva jelennek majd meg. A főcím és a karakter leírásán kívül csak annyi lesz a dolgunk, hogy hozzáadjuk a hirdetéshez a képet meg a linket. A Google pedig gondoskodik arról, hogy az adott eszközhöz legjobban illő formát láthassák az keresők.
- Eszközszintű ajánlatkorrekció
A mobilra ez eddig is elérhető volt, ám mostantól bármely eszközre megadható lesz az a százalékos ajánlatszorzó, amivel negatív vagy pozitív százalékot adhatunk hozzá egyes eszközökhöz, aszerint, hogy hol szeretnénk inkább megjelentetni hirdetésünket.