Google Adwords hirdetési változások

3 újítás a Google Adwords hirdetőknek! A cél, a vezetést hamarosan teljesen átvevő mobil megjelenések, illetve az asztali számítógép közötti felhasználói élmény egységesítése.

Lássuk a változásokat!

  1. Expanded Text Ads – ETA

Megújulnak a Search szöveges hirdetések. Az ETA hirdetések legnagyobb újítása, hogy a címsor 2 sorossá válik, az első és a második sor egy töretlen sorba olvad össze, és jelentősen megnövekszik a megengedett karakterszám is. Ezek a változások várhatóan az átkattintási arányt is növelni fogják.

  1. Reszponzív hirdetések a Display Hálózaton

A Display Hálózaton a hirdetések az adott eszközre optimalizálva jelennek majd meg. A főcím és a karakter leírásán kívül csak annyi lesz a dolgunk, hogy hozzáadjuk a hirdetéshez a képet meg a linket. A Google pedig gondoskodik arról, hogy az adott eszközhöz legjobban illő formát láthassák az keresők.

  1. Eszközszintű ajánlatkorrekció

A mobilra ez eddig is elérhető volt, ám mostantól bármely eszközre megadható lesz az a százalékos ajánlatszorzó, amivel negatív vagy pozitív százalékot adhatunk hozzá egyes eszközökhöz, aszerint, hogy hol szeretnénk inkább megjelentetni hirdetésünket.

 

Hogy az újítások mennyiben fogják befolyásolni az egyes hirdetések népszerűségét, az majd idővel kiderül!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat