Blog

Blog

AdWords változások 2016

AdWords változások 2016

2016. elejétől jelentős változtatások voltak Adwords téren. Egyre többen használják a mobilkészülékeiket internetezésre is, emiatt a reszponzivitás került a fókuszba. A Google találati listája ennek megfelelően alakult át: a reszponzív megjelenésnek rendelve alá az asztali megjelenést is. A cél, hogy azonos legyen a felhasználói élmény minden eszközön.
Hashtag – a siker cimkéje

Hashtag – a siker cimkéje

A hashtag olyan szó, ami előtt kettőskereszt áll. A kettőskereszt jel napjaink szinte legismertebb szimbólumává vált. Olyannyira, hogy 2014-ben az Oxford English Dictionarybe is bekerült. Kikerülhetetlen. Olyannyira, hogy nem is cél a kikerülése. 
Így hirdethetsz az Instagramon

Így hirdethetsz az Instagramon

Az Instagram mára már elengedhetetlen marketing eszköz, és számtalan lehetőséget rejt magában. Több, mint 500 millió aktív felhasználója van.A közösségi média erejét kihasználva, jól felépített stratégiával viszonylag alacsony költséggel teheted sikeresebbé és ismertebbé vállalkozásodat. A havi 500 millió aktív felhasználó kiváló lehetőséget nyújt a vállalkozóknak, hogy hirdetési kampányaik a valódi célközönséghez jussanak el. A hirdetések azok számára jelennek meg, akik a facebookon hasonló tartalmakat lájkolnak és osztanak meg, tehát biztosan érdekli őket terméked vagy szolgáltatásod. Azt ugye fölösleges ecsetelni, hogy mennyire fontos szerepet játszik a Facebook és az Instagram mindennapjainkban. Ha még soha nem hirdettél Instagramon, akkor itt az ideje hogy elkezdd! Mai bejegyzésünkben lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan hirdethetsz az Instagramon.
Milyen bannert válassz?

Milyen bannert válassz?

Biztosan sokunkban felmerült már az a kérdés, hogy milyen a megfelelő méretű, illetve típusú banner. Általában fixen meg vannak kötve, hogy milyen méretekből választhatunk, ezért jó ha tisztában vagyunk vele, hogy melyik milyen és miért jó vagy éppen nem a megfelelő. A költségek szempontjából sem elhanyagolható, hogy tudjuk a nagyobb bannaerek nagyobb felületet vesznek igénybe a megjelenítő weboldalon, ezért értelemszerűen nagyobb összeget is kell érte kifizetni. Másrészről pedig a nagyobb bannerek befolyásolják az oldal betöltődési idejét is., ezért a megjelenítő oldalak sokszor korlátozzák a banner típusát. A meglepetések elkerülése végett ezért ajánlott tájékozódni a honlap üzemeltetőjétől a bannerek irányelveit illetően. Majd ennek függvényében elkészíteni a megfelelő méretű bannert. Célszerű több méretben is elkészíteni egy adott bannert.
Ötletek a weboldaladhoz

Ötletek a weboldaladhoz

Abban ugye senki nem kételkedik, hogy a vállalkozásunk, cégünk egyik alap pillére egy saját weboldal a világhálón. Ha weboldal tervezésére adod a fejed vagy a már meglévőt szeretnéd kicsit feltuningolni akkor van néhány ötletünk a számodra, amikkel sokat segíthetsz az eredményességén.
Új alkalmazás a Google-ben

Új alkalmazás a Google-ben

A Google ismét újított, ezúttal a műkedvelő és kultúra iránt érdeklődők számára kedveznek. A Google Kulturális Intézete bemutatja legújabb felületét és alkalmazását, a Google Arts and Culture-t.
Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Ma a mobil weboldalak teljesítménye messze elmarad az asztali verzióhoz képest. Az emberek kevesebb időt töltenek a weboldalakon, hamarabb visszafordulnak, és kevesebb oldalt nyitnak meg, ez pedig jelentős hatással lehet az e-kereskedelemre.
Vége a klikkhajhász posztoknak!

Vége a klikkhajhász posztoknak!

Az utóbbi időkben különösen sok változáson ment keresztül a Facebook posztok működése. Újabb és újabb algoritmusokkal rukkolt elő a közösségi oldal, melyeknek vagy örülünk vagy feleslegesnek találunk. Ezúttal a kattintásvadászatnak parancsol nem-et! Ez azt jelenti, hogy kiiktat minden olyan gyanúsnak számító címet, amely becsapja a felhasználókat. Te is találkozhattál sokszor olyan című bejegyzésekkel, amik csábítóan hatottak rád és végül ha rákattintottál óriási csalódás ért, hiszen a nagy hűhó semmiért effektus állt elő. Néhány példát említünk csak meg, biztos ismerősek lesznek:
Biztonságos netezés nyaralás alatt

Biztonságos netezés nyaralás alatt

Szinte már senki nem megy úgy el nyaralni, hogy ne vinne magával legalább egy olyan eszközt, amellyel feltud csatlakozni a világhálóra. És persze vannak olyan utazók is akik az összes eszközt elviszik magukkal. Ha te is bele tartozol ebbe a két csoportba, akkor tisztában kell lenned az idegen, nyílt Wi-Fi hálózatok veszélyeivel. Repülőtér, szálloda, étterem, kávézó-nyílt Wi-Fi. Mi az első dolgod? Kapcsolódás! Miért? Hogy megnézd a foglalási információkat, írj az otthoniaknak, térképeket, turisztikai információkat keress vagy éppen munkával kapcsolatos ügyet intézz. Ismerős? Hogy véletlenül se kerülj bajba és biztonságban maradjanak az adataid, segítünk néhány biztonsági tanáccsal.
A Facebook rajongók csoportjai

A Facebook rajongók csoportjai

A Facebook felhasználók rajongása sokszor csak múló fellángolás. A legtöbbjük, miután csatlakozott, vagy lájkolt egy oldalt, többet rá se néz. Ez alapján felmerülhet a kérdés, hogy a rajongók vajon haszontalanok-e? 
Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Megérkezett az egyik legközkedveltebb közösségi médium, az Instagram újítása. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy letilthassák vagy kiszűrhessék azokat a kommenteket, melyeket nem szívesen fogadnak képeik alatt.
Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Egyre nő a Live videók népszerűsége a Facebookon és az online marketing területén. Egyre több cég kezdi el kihasználni az élő közvetítés adta előnyöket. A Facebook Live videók még nagyobb elérést biztosítanak, mint az egyszerű videók, fotók vagy a szöveges bejegyzések. Biztosan te is láttál már Live videót a Facebookon és megfordult a fejedben, hogy kipróbálnád. Az első lépések megtételében segíthetnek számodra ezek a tanácsok.  

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat