Blog

Blog

Az érzelmi kötődés tudománya és művészete

Az érzelmi kötődés tudománya és művészete

Az emberek a reklámokat elsősorban nem racionális szempontból közelítik meg, hanem az érzelmi oldalról. Erre Te magad is biztos számtalan példát láttál már. Gondolj csak a karácsonyi reklámokra, amelyek nem véletlenül lettek annyira népszerűek a világ összes pontján.Ha igazi minőségi tartalmat szeretnél előállítani, fontos, hogy hass az érzelmekre, ez ugyanis az eszköztárad egy nagyon fontos eleme lehet, és segít majd aktivitást generálni. Mai bejegyzésünkből megtudhatod, hogyan állíthatod elő a tartalmadat úgy, hogy az művészi legyen, és a fogyasztók együtt tudjanak érezni a jelentőségteljes mondanivalóddal.
Minden, amit a C generációról tudnod kell

Minden, amit a C generációról tudnod kell

Miről is van szó egyáltalán? A kifejezés viszonylag új, úgyhogy nem csoda, ha felkaptad rá a fejed. Tömören úgy tudnám összefoglalni, mindenki ebbe a csoportba tartozik, akinek a technológia minden egyes napjának szerves részét képezi. Nem csak az okostelefonokról beszélek, hanem a közösségi oldalakról, az intelligens kütyükről, szóval mindenről, ami a digitális életstílus eleme. Ahhoz, hogy hatékonyan tudj velük kommunikálni, ismerned kell a szokásaikat. Mai bejegyzésünkben bemutatjuk Neked a C-generációt és ha elolvasod a blogot tudni fogod, hogyan érheted el őket.
Hogyan szerezz vásárlókat?

Hogyan szerezz vásárlókat?

Megtenni az első lépést mindig a legnehezebb. Sokszor sokkal nagyobb félelemmel jár, mint amennyire az indokolt lenne, hiszen ki kell lépnünk a komfortzónánkból. Az ismeretlen a legtöbb embert félelemmel tölti el, és fel is ütik a fejüket a “Mi van ha…” kezdetű mondatok. A legfontosabb, hogy ne aggód túl! Ha már elindítottad a vállalkozásodat, akkor itt az ideje, hogy online is piacra lépj. Elkészült a logód. Van egy professzionális arculatod. Már van egy klassz, jól átgondolt és kivitelezett weboldalad vagy webshopod. A legnagyobb kérdésed valószínűleg az, hogy honnan lesznek vásárlóid. Mai bejegyzésünkben arról olvashatsz, hogy hogyan szerezz vásárlókat rövid idő alatt.
AdWords változások 2016

AdWords változások 2016

2016. elejétől jelentős változtatások voltak Adwords téren. Egyre többen használják a mobilkészülékeiket internetezésre is, emiatt a reszponzivitás került a fókuszba. A Google találati listája ennek megfelelően alakult át: a reszponzív megjelenésnek rendelve alá az asztali megjelenést is. A cél, hogy azonos legyen a felhasználói élmény minden eszközön.
Hashtag – a siker cimkéje

Hashtag – a siker cimkéje

A hashtag olyan szó, ami előtt kettőskereszt áll. A kettőskereszt jel napjaink szinte legismertebb szimbólumává vált. Olyannyira, hogy 2014-ben az Oxford English Dictionarybe is bekerült. Kikerülhetetlen. Olyannyira, hogy nem is cél a kikerülése. 
Így hirdethetsz az Instagramon

Így hirdethetsz az Instagramon

Az Instagram mára már elengedhetetlen marketing eszköz, és számtalan lehetőséget rejt magában. Több, mint 500 millió aktív felhasználója van.A közösségi média erejét kihasználva, jól felépített stratégiával viszonylag alacsony költséggel teheted sikeresebbé és ismertebbé vállalkozásodat. A havi 500 millió aktív felhasználó kiváló lehetőséget nyújt a vállalkozóknak, hogy hirdetési kampányaik a valódi célközönséghez jussanak el. A hirdetések azok számára jelennek meg, akik a facebookon hasonló tartalmakat lájkolnak és osztanak meg, tehát biztosan érdekli őket terméked vagy szolgáltatásod. Azt ugye fölösleges ecsetelni, hogy mennyire fontos szerepet játszik a Facebook és az Instagram mindennapjainkban. Ha még soha nem hirdettél Instagramon, akkor itt az ideje hogy elkezdd! Mai bejegyzésünkben lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan hirdethetsz az Instagramon.
Milyen bannert válassz?

Milyen bannert válassz?

Biztosan sokunkban felmerült már az a kérdés, hogy milyen a megfelelő méretű, illetve típusú banner. Általában fixen meg vannak kötve, hogy milyen méretekből választhatunk, ezért jó ha tisztában vagyunk vele, hogy melyik milyen és miért jó vagy éppen nem a megfelelő. A költségek szempontjából sem elhanyagolható, hogy tudjuk a nagyobb bannaerek nagyobb felületet vesznek igénybe a megjelenítő weboldalon, ezért értelemszerűen nagyobb összeget is kell érte kifizetni. Másrészről pedig a nagyobb bannerek befolyásolják az oldal betöltődési idejét is., ezért a megjelenítő oldalak sokszor korlátozzák a banner típusát. A meglepetések elkerülése végett ezért ajánlott tájékozódni a honlap üzemeltetőjétől a bannerek irányelveit illetően. Majd ennek függvényében elkészíteni a megfelelő méretű bannert. Célszerű több méretben is elkészíteni egy adott bannert.
Ötletek a weboldaladhoz

Ötletek a weboldaladhoz

Abban ugye senki nem kételkedik, hogy a vállalkozásunk, cégünk egyik alap pillére egy saját weboldal a világhálón. Ha weboldal tervezésére adod a fejed vagy a már meglévőt szeretnéd kicsit feltuningolni akkor van néhány ötletünk a számodra, amikkel sokat segíthetsz az eredményességén.
Új alkalmazás a Google-ben

Új alkalmazás a Google-ben

A Google ismét újított, ezúttal a műkedvelő és kultúra iránt érdeklődők számára kedveznek. A Google Kulturális Intézete bemutatja legújabb felületét és alkalmazását, a Google Arts and Culture-t.
Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Új Google kutatás – mobil felhasználók a webáruházakban

Ma a mobil weboldalak teljesítménye messze elmarad az asztali verzióhoz képest. Az emberek kevesebb időt töltenek a weboldalakon, hamarabb visszafordulnak, és kevesebb oldalt nyitnak meg, ez pedig jelentős hatással lehet az e-kereskedelemre.
Vége a klikkhajhász posztoknak!

Vége a klikkhajhász posztoknak!

Az utóbbi időkben különösen sok változáson ment keresztül a Facebook posztok működése. Újabb és újabb algoritmusokkal rukkolt elő a közösségi oldal, melyeknek vagy örülünk vagy feleslegesnek találunk. Ezúttal a kattintásvadászatnak parancsol nem-et! Ez azt jelenti, hogy kiiktat minden olyan gyanúsnak számító címet, amely becsapja a felhasználókat. Te is találkozhattál sokszor olyan című bejegyzésekkel, amik csábítóan hatottak rád és végül ha rákattintottál óriási csalódás ért, hiszen a nagy hűhó semmiért effektus állt elő. Néhány példát említünk csak meg, biztos ismerősek lesznek:
Biztonságos netezés nyaralás alatt

Biztonságos netezés nyaralás alatt

Szinte már senki nem megy úgy el nyaralni, hogy ne vinne magával legalább egy olyan eszközt, amellyel feltud csatlakozni a világhálóra. És persze vannak olyan utazók is akik az összes eszközt elviszik magukkal. Ha te is bele tartozol ebbe a két csoportba, akkor tisztában kell lenned az idegen, nyílt Wi-Fi hálózatok veszélyeivel. Repülőtér, szálloda, étterem, kávézó-nyílt Wi-Fi. Mi az első dolgod? Kapcsolódás! Miért? Hogy megnézd a foglalási információkat, írj az otthoniaknak, térképeket, turisztikai információkat keress vagy éppen munkával kapcsolatos ügyet intézz. Ismerős? Hogy véletlenül se kerülj bajba és biztonságban maradjanak az adataid, segítünk néhány biztonsági tanáccsal.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat