Blog

Blog

10 Facebook hirdetési tipp profiktól

10 Facebook hirdetési tipp profiktól

Bár napjaink legismertebb közösségi oldala anno egyetemistáknak szánt kommunikációs platformként indult, mára már a hirdetések szempontjából is nagyon fontos felületté alakult át.A site naponta több mint egy milliárd aktív felhasználót számlál, így nem csoda, hogy a Facebook-marketing kiemelt szerepet kapott az elmúlt évek során. Az oldalon elhelyezett hirdetések számtalan célzási opciót kínálnak, így mindig biztosak lehetünk benne, hogy minden egyes forint megtérül majd, amit erre költünk.A Hubspot csapata összeült néhány közösségi média szakértővel, hogy megvitassák Facebook hirdetési stratégiájukat. Az általuk leghasznosabbnak ítélt 10 trükköt most veled is megosztjuk:
14 jel, ami arra utal, hogy az értékesítési leveled valójában spam

14 jel, ami arra utal, hogy az értékesítési leveled valójában spam

Amennyiben a cégednek elegendő vásárlót sikerül bevonzania tartalommarketinggel (pl. blogok, videók, hírlevelek, SEO, közösségi média), még akkor is előfordulhat, hogy időnként a hagyományos eszközökhöz kell nyúlnod kiegészítésként. Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg jól csinálod.Egy igényesen összeállított, megfelelő célcsoporthoz eljuttatott értékesítési e-mail hatékony módszer lehet új fogyasztók szerzéséhez. Amennyiben viszont nem megfelelően van megfogalmazva, és semmilyen értéket nem közvetít a közönséged felé, könnyen a spam mappában landolhat.Hogyan tudod megállapítani, hogy az üzeneted hatékony értékesíti eszköz, vagy csupán kéretlen levélszemét? Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 14 olyan jelet, amely azt bizonyítja, hogy a leveled bizony spam.
Hogyan generálj aktivitást a Facebook live-val?

Hogyan generálj aktivitást a Facebook live-val?

Vállalkozóként Te is tudod, milyen fontos, hogy valódi kapcsolatot alakíts ki a közönségeddel. Így könnyebben építheted ki a bizalmat, és a márkád is ennek segítségével lesz egyedi. Manapság rengeteg eszköz áll már ehhez rendelkezésre, ami nagyban megkönnyíti a munkád. Az egyik legújabb ezek közül a Facebook Live, melynek segítségével élő videón keresztül kommunikálhatsz a követőiddel. Olvasd el mai bejegyzésünket és járj 2 lépéssel a versenytársaid előtt!
Az érzelmi kötődés tudománya és művészete

Az érzelmi kötődés tudománya és művészete

Az emberek a reklámokat elsősorban nem racionális szempontból közelítik meg, hanem az érzelmi oldalról. Erre Te magad is biztos számtalan példát láttál már. Gondolj csak a karácsonyi reklámokra, amelyek nem véletlenül lettek annyira népszerűek a világ összes pontján.Ha igazi minőségi tartalmat szeretnél előállítani, fontos, hogy hass az érzelmekre, ez ugyanis az eszköztárad egy nagyon fontos eleme lehet, és segít majd aktivitást generálni. Mai bejegyzésünkből megtudhatod, hogyan állíthatod elő a tartalmadat úgy, hogy az művészi legyen, és a fogyasztók együtt tudjanak érezni a jelentőségteljes mondanivalóddal.
Minden, amit a C generációról tudnod kell

Minden, amit a C generációról tudnod kell

Miről is van szó egyáltalán? A kifejezés viszonylag új, úgyhogy nem csoda, ha felkaptad rá a fejed. Tömören úgy tudnám összefoglalni, mindenki ebbe a csoportba tartozik, akinek a technológia minden egyes napjának szerves részét képezi. Nem csak az okostelefonokról beszélek, hanem a közösségi oldalakról, az intelligens kütyükről, szóval mindenről, ami a digitális életstílus eleme. Ahhoz, hogy hatékonyan tudj velük kommunikálni, ismerned kell a szokásaikat. Mai bejegyzésünkben bemutatjuk Neked a C-generációt és ha elolvasod a blogot tudni fogod, hogyan érheted el őket.
Hogyan szerezz vásárlókat?

Hogyan szerezz vásárlókat?

Megtenni az első lépést mindig a legnehezebb. Sokszor sokkal nagyobb félelemmel jár, mint amennyire az indokolt lenne, hiszen ki kell lépnünk a komfortzónánkból. Az ismeretlen a legtöbb embert félelemmel tölti el, és fel is ütik a fejüket a “Mi van ha…” kezdetű mondatok. A legfontosabb, hogy ne aggód túl! Ha már elindítottad a vállalkozásodat, akkor itt az ideje, hogy online is piacra lépj. Elkészült a logód. Van egy professzionális arculatod. Már van egy klassz, jól átgondolt és kivitelezett weboldalad vagy webshopod. A legnagyobb kérdésed valószínűleg az, hogy honnan lesznek vásárlóid. Mai bejegyzésünkben arról olvashatsz, hogy hogyan szerezz vásárlókat rövid idő alatt.
AdWords változások 2016

AdWords változások 2016

2016. elejétől jelentős változtatások voltak Adwords téren. Egyre többen használják a mobilkészülékeiket internetezésre is, emiatt a reszponzivitás került a fókuszba. A Google találati listája ennek megfelelően alakult át: a reszponzív megjelenésnek rendelve alá az asztali megjelenést is. A cél, hogy azonos legyen a felhasználói élmény minden eszközön.
Hashtag – a siker cimkéje

Hashtag – a siker cimkéje

A hashtag olyan szó, ami előtt kettőskereszt áll. A kettőskereszt jel napjaink szinte legismertebb szimbólumává vált. Olyannyira, hogy 2014-ben az Oxford English Dictionarybe is bekerült. Kikerülhetetlen. Olyannyira, hogy nem is cél a kikerülése. 
Így hirdethetsz az Instagramon

Így hirdethetsz az Instagramon

Az Instagram mára már elengedhetetlen marketing eszköz, és számtalan lehetőséget rejt magában. Több, mint 500 millió aktív felhasználója van.A közösségi média erejét kihasználva, jól felépített stratégiával viszonylag alacsony költséggel teheted sikeresebbé és ismertebbé vállalkozásodat. A havi 500 millió aktív felhasználó kiváló lehetőséget nyújt a vállalkozóknak, hogy hirdetési kampányaik a valódi célközönséghez jussanak el. A hirdetések azok számára jelennek meg, akik a facebookon hasonló tartalmakat lájkolnak és osztanak meg, tehát biztosan érdekli őket terméked vagy szolgáltatásod. Azt ugye fölösleges ecsetelni, hogy mennyire fontos szerepet játszik a Facebook és az Instagram mindennapjainkban. Ha még soha nem hirdettél Instagramon, akkor itt az ideje hogy elkezdd! Mai bejegyzésünkben lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan hirdethetsz az Instagramon.
Milyen bannert válassz?

Milyen bannert válassz?

Biztosan sokunkban felmerült már az a kérdés, hogy milyen a megfelelő méretű, illetve típusú banner. Általában fixen meg vannak kötve, hogy milyen méretekből választhatunk, ezért jó ha tisztában vagyunk vele, hogy melyik milyen és miért jó vagy éppen nem a megfelelő. A költségek szempontjából sem elhanyagolható, hogy tudjuk a nagyobb bannaerek nagyobb felületet vesznek igénybe a megjelenítő weboldalon, ezért értelemszerűen nagyobb összeget is kell érte kifizetni. Másrészről pedig a nagyobb bannerek befolyásolják az oldal betöltődési idejét is., ezért a megjelenítő oldalak sokszor korlátozzák a banner típusát. A meglepetések elkerülése végett ezért ajánlott tájékozódni a honlap üzemeltetőjétől a bannerek irányelveit illetően. Majd ennek függvényében elkészíteni a megfelelő méretű bannert. Célszerű több méretben is elkészíteni egy adott bannert.
Ötletek a weboldaladhoz

Ötletek a weboldaladhoz

Abban ugye senki nem kételkedik, hogy a vállalkozásunk, cégünk egyik alap pillére egy saját weboldal a világhálón. Ha weboldal tervezésére adod a fejed vagy a már meglévőt szeretnéd kicsit feltuningolni akkor van néhány ötletünk a számodra, amikkel sokat segíthetsz az eredményességén.
Új alkalmazás a Google-ben

Új alkalmazás a Google-ben

A Google ismét újított, ezúttal a műkedvelő és kultúra iránt érdeklődők számára kedveznek. A Google Kulturális Intézete bemutatja legújabb felületét és alkalmazását, a Google Arts and Culture-t.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat