Blog

Blog

Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

2016-ban Zuckerberg bejelentette, hogy napi szinten 1180000000 felhasználó használja aktívan a legnagyobb közösségi oldalt! Egy ilyen szám hatalmas lehetőség arra, hogy valaki a saját márkáját reklámozhassa, csak éppen nem mindegy, miként tűnik ki a tömegből vagy tesz szert versenyelőnyre – akár apró dolgokkal.
Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Amikor különböző tartalmakat készítesz a közönséged számára, valószínűleg közben el is képzeled, melyik fog nekik a legjobban tetszeni… Ez persze még nem feltétlenül jelenti azt, hogy végül igazad is lesz.
Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Bizonyára hallottál már róla, hogy az idei év egyik legnépszerűbb új eszköze (az élő videók bevezetése mellett) a cégekkel történő online chatelés.
Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.
3 végzetes hiba, amit kerülj el e-mail marketing során

3 végzetes hiba, amit kerülj el e-mail marketing során

Hibázni emberi dolog, ahogy mondani szokták. Azonban ha e-mail marketing közben vétesz hibát, az sokkal kínosabb, mint a magánéleti bakik, hiszen emberek ezrei nevetnek majd rajta.
5 ötlet, melyek segítségével növelheted a konverziókat a weboldaladon

5 ötlet, melyek segítségével növelheted a konverziókat a weboldaladon

Az internetes vásárlás már évek óta hatalmas népszerűségnek örvend, így nem csoda, hogy a marketinges szakemberek is inkább az online felületekre szánnak több időt, mint a hagyományos médiumokra.
A marketing automatizálásának 4 legfontosabb előnye

A marketing automatizálásának 4 legfontosabb előnye

Minden marketinges tudja, mennyire összetett ez a szakma, és azt is, hogy az ezen a területen dolgozó emberek sokszor feszített időbeosztásban végzik a munkájukat, valamint kapkodással, rohanással jár az életük.
3 módja annak, hogyan használd a Google Maps alkalmazást a vállalkozásod előnyére

3 módja annak, hogyan használd a Google Maps alkalmazást a vállalkozásod előnyére

A cégek tulajdonosainak következő népszerű marketingeszközei egyértelműen a Google Maps helyi hirdetési lehetőségei lesznek. A közeljövőben megjelenő frissítéseknek köszönhetően ugyanis könnyebb lesz vásárlókat vonzani az üzletekbe, mint valaha.
Mennyit ér egy like?

Mennyit ér egy like?

A lájk egyfajta mutató lett napjainkban. A világ social media függő lett, és ez a viszonyszám, a like-ok száma segít pozicionálni a posztjainkat. A számok egyfajta ösztönző erővel bírnak, soha nem elég, legyen még és még több. De azon gondolkoztál már, valójában mit ér?
Hogyan vedd fel a versenyt a nagy cégek SEO-jával?

Hogyan vedd fel a versenyt a nagy cégek SEO-jával?

Elsőre talán lehetetlen küldetésnek tűnhet, hogy egy nagy weboldallal szállj versenybe, de egy kisvállalkozás kis website-ja is épp ugyanannyi előnnyel indul a SEO szempontjából. Ebben a bejegyzésben megmutatunk Neked néhány lehetőséget arra, hogyan szerezhetsz előnyt a nagy honlapokkal szemben.
5 általános AdWords-hiba, amit ne kövess el

5 általános AdWords-hiba, amit ne kövess el

Az AdWords remek eszköz lehet számodra, hogy elérd a potenciális ügyfeleidet, akik pontosan arra keresnek rá, amit Te tudsz nyújtani nekik. Viszont éppen azért, mert hatalmas ereje van és kiváló lehetőséget nyújt számtalan vállalkozás számára, nem is annyira egyszerű kezelni. A helytelen beállításokkal rengeteg pénzt veszíthetsz. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük Neked az 5 leggyakoribb AdWords-hibát, amit mindenképp kerülj el az ideális eredmények érdekében.
3 meggyőző érv, hogy ne keress és ne kattints a saját fizetett hirdetéseidre

3 meggyőző érv, hogy ne keress és ne kattints a saját fizetett hirdetéseidre

Téged is csábít a gondolat, hogy időnként megnézd a saját fizetett hirdetéseidet a keresőben?  Ha a válaszod igen, mindent meg kell tenned, hogy ellenállj ennek a kísértésnek, mert ha a saját hirdetéseidre keresel rá, az negatívan hathat a hirdetési kampányod sikerére. Számtalan oka van, amiért nem szabad a saját hirdetésidre keresned, most megmutatjuk a három legfontosabb ellenérvet.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat