14 jel, ami arra utal, hogy az értékesítési leveled valójában spam
Amennyiben a cégednek elegendő vásárlót sikerül bevonzania tartalommarketinggel (pl. blogok, videók, hírlevelek, SEO, közösségi média), még akkor is előfordulhat, hogy időnként a hagyományos eszközökhöz kell nyúlnod kiegészítésként. Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg jól csinálod.Egy igényesen összeállított, megfelelő célcsoporthoz eljuttatott értékesítési e-mail hatékony módszer lehet új fogyasztók szerzéséhez. Amennyiben viszont nem megfelelően van megfogalmazva, és semmilyen értéket nem közvetít a közönséged felé, könnyen a spam mappában landolhat.Hogyan tudod megállapítani, hogy az üzeneted hatékony értékesíti eszköz, vagy csupán kéretlen levélszemét? Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 14 olyan jelet, amely azt bizonyítja, hogy a leveled bizony spam.