Blog

Blog

Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Nem kívánatos kommentek Instagramon? Itt a megoldás!

Megérkezett az egyik legközkedveltebb közösségi médium, az Instagram újítása. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy letilthassák vagy kiszűrhessék azokat a kommenteket, melyeket nem szívesen fogadnak képeik alatt.
Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Hogy állj neki a Facebook Live-nak?

Egyre nő a Live videók népszerűsége a Facebookon és az online marketing területén. Egyre több cég kezdi el kihasználni az élő közvetítés adta előnyöket. A Facebook Live videók még nagyobb elérést biztosítanak, mint az egyszerű videók, fotók vagy a szöveges bejegyzések. Biztosan te is láttál már Live videót a Facebookon és megfordult a fejedben, hogy kipróbálnád. Az első lépések megtételében segíthetnek számodra ezek a tanácsok.  
Közutáltból közkedvelt-avagy a Facebook Messenger

Közutáltból közkedvelt-avagy a Facebook Messenger

Mikor berobbant a Facebook nagy újítása, hogy az oldalon folytatott beszélgetések kerüljenek át egy külön alkalmazásba óriási port kavart. Ha nem töltöttük le az új Messenger alkalmazást, akkor elég nehéz dolgunk volt.
Nyári hírlevél eső

Nyári hírlevél eső

Beindult a nyaralós, "szabira mentem" időszak, mindenki vakációzik, ki nézné meg az e-mail-eket ilyenkor?  Sokan, de nem biztos, hogy érdekel bárkit is a hírleveled. Sajnos a nyári hónapokban nagy visszaesést mutatnak az e-mail kampányok, kivétel egyes területeken, mint az idegenforgalom vagy a szórakoztatóipar.  De néhány praktikával elérheted, hogy minél többen érdeklődjenek leveleid iránt még akár a tengerparton is.
Olimpia a Google-ben

Olimpia a Google-ben

Ha figyelemmel kíséred majd az olimpiai játékokat az olimpia időszakában, akkor jó, ha tudod, hogy ebben az időszakban a Google könnyebb megtalálást biztosít az olimpiával kapcsolatos tartalmakhoz és információkhoz, hírekhez. Az eredményekről értesítéseket is kérhetsz.
Google Adwords hirdetési változások

Google Adwords hirdetési változások

3 újítás a Google Adwords hirdetőknek! A cél, a vezetést hamarosan teljesen átvevő mobil megjelenések, illetve az asztali számítógép közötti felhasználói élmény egységesítése.
Fizetés a webáruházban

Fizetés a webáruházban

Ha nem vagy tisztában azzal, hogy milyen fizetési módok vannak és nem tudod melyiket alkalmazd webáruházadban, segítünk!
Miért osztunk meg tartalmakat a közösségi médiában?

Miért osztunk meg tartalmakat a közösségi médiában?

Rengeteg információt osztunk meg a közösségi média felületein. 95 millió kép/videó feltöltés, 300 millió napi aktív felhasználó. Az Instagram egy napi jelentése. Ez mindent elárul…
3 közösségi média trend a divat világában

3 közösségi média trend a divat világában

A közösségi média gyakran egy interaktív magazinként is szolgál.
A webhelytérképek hatása a rangsorolásra

A webhelytérképek hatása a rangsorolásra

John Muellert, a Google szóvivőjét a Webmester Hangouton kérdezték arról, hogy ha egy weboldal rendelkezik XML és HTML webhelytérképpel is, az jelent-e rangsorolási előnyt?
Új funkció a Messengerben, itt a titkos üzenet!

Új funkció a Messengerben, itt a titkos üzenet!

Eddig csak pletyka szinten mozgott a hír, hogy a Facebook Messenger üzenetküldő szolgáltatása hamarosan új funkcióval bővül. A végponttól végpontig terjedő titkosítási lehetőséggel.
Címsor aranyszabályok

Címsor aranyszabályok

Sokszor olvassuk, hogy a címsor a legmeghatározóbb eleme a figyelemfelkeltésnek. Ezzel egyetérthetünk, hiszen pár másodperced van arra, hogy felkeltsd az olvasó figyelmét. Egy velős címsorral nagymértékben alakíthatod a konverziót. Egyre nagyobb és nagyobb a verseny a figyelemszerzés területén, ezért úgy kell megírnod ezt a mondatot, hogy megnyerd a versenyt. Ehhez viszont nem árt figyelembe venni néhány szabályt.  

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat