A közösségi média kulcsa, avagy hashtag-használati útmutató
A hashtagek (kettőskeresztek) már olyannyira beleivódtak a kultúránkba, hogy ritka, ha valaki nem ismeri őket. Ismertségének másik bizonyítéka, hogy 2010-ben az Oxford szótárba is bekerült.
Hogyan függ össze a tartalommarketing és a randevú?
A csábítás és a sikeres végkifejlet kapcsán, hiszen igyekszünk jó benyomást tenni másokra. Az online platformokon a sikeresség is egyértelműen a mérési mutatókkal demonstrálható, amit megelőz a vevők becsábítási folyamata, éppen ezért minden lehetséges eszközzel arra kell törekedni, hogy ők ki legyen szolgálva.
10 ingyenes módszer a Facebook-oldal fellendítéséhez
Mindenek előtt szögezzük le a legfontosabbat: egy közösségi platformon fontos a minőség és a hitelesség, valamint az oldal célközönségét célzó tartalom folyamatos szolgáltatása.
Legyen szó vállalkozásról vagy privát oldalról, sokan már hiúsági kérdést csinálnak a követők számából vagy éppen hogy megítéltetnek általuk.
Nincs ötleted a vállalkozás felfuttatására? Alkalmazd az audió marketinget!
Mit hallgatnak az emberek, amikor valahova utaznak? Zenét, Spotify-t, illetve legtöbbször rádiót, amelyben futnak a reklámszpotok. 2016-os adatok szerint az elmúlt tizenegy évben 35%-kal nőtt az online rádiók hallgatottsága, ezt a lehetőséget bizony érdemes kiaknázni.
Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán
2016-ban Zuckerberg bejelentette, hogy napi szinten 1180000000 felhasználó használja aktívan a legnagyobb közösségi oldalt! Egy ilyen szám hatalmas lehetőség arra, hogy valaki a saját márkáját reklámozhassa, csak éppen nem mindegy, miként tűnik ki a tömegből vagy tesz szert versenyelőnyre – akár apró dolgokkal.
Amikor különböző tartalmakat készítesz a közönséged számára, valószínűleg közben el is képzeled, melyik fog nekik a legjobban tetszeni… Ez persze még nem feltétlenül jelenti azt, hogy végül igazad is lesz.
Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.
3 végzetes hiba, amit kerülj el e-mail marketing során
Hibázni emberi dolog, ahogy mondani szokták. Azonban ha e-mail marketing közben vétesz hibát, az sokkal kínosabb, mint a magánéleti bakik, hiszen emberek ezrei nevetnek majd rajta.
5 ötlet, melyek segítségével növelheted a konverziókat a weboldaladon
Az internetes vásárlás már évek óta hatalmas népszerűségnek örvend, így nem csoda, hogy a marketinges szakemberek is inkább az online felületekre szánnak több időt, mint a hagyományos médiumokra.
A marketing automatizálásának 4 legfontosabb előnye
Minden marketinges tudja, mennyire összetett ez a szakma, és azt is, hogy az ezen a területen dolgozó emberek sokszor feszített időbeosztásban végzik a munkájukat, valamint kapkodással, rohanással jár az életük.