Blog

Blog

Az út, amire másképp kell rálépni - Hotel marketing alapok

Az út, amire másképp kell rálépni - Hotel marketing alapok

Azt minden vállalkozó tudja, hogy az üzleti életben aztán igazán farkastörvények uralkodnak és folyamatosan nyitottnak kell lenni, meg kell tudni újulni. A marketinges fogásoknak különböző válfajai vannak, mindegyik terület közül az egyik legspeciálisabb a szállodai marketing, hiszen a turizmusra külön szabályok érvényesek.
5 marketing dolog, ami minden fodrász bizniszt fellendít

5 marketing dolog, ami minden fodrász bizniszt fellendít

Egy fodrásszal legalább annyira bizalmi és bensőséges kapcsolatot ápolunk, akár egy fogorvossal vagy masszőrrel. Főleg a nők esetében kerülnek igazán górcső alá korunk Gedeon bácsijai és Marika nénijei, hiszen a gyengébbik nem fejének ékességét, a lombkoronáját bízza a szakemberekre.
Marketing fogászatnak? Naná!

Marketing fogászatnak? Naná!

Egy fogászatnak van a legnagyobb szüksége a marketingre?  A fogorvosok sok ember rémálmát testesítik meg, némelyek valósággal félnek tőlük, ezért minden lehetséges módon elkerülik a velük való találkozást, adott esetben a konzultációt is. A félelem felülírja az egészségtudatot, éppen ezért egy fogászatnak kifele azt kell sugallnia, hogy a pácieneseket megfelelő empátiával, lojálisan, kiváló technikai felszereltséggel fogják ellátni.
A közösségi média kulcsa, avagy hashtag-használati útmutató

A közösségi média kulcsa, avagy hashtag-használati útmutató

A hashtagek (kettőskeresztek) már olyannyira beleivódtak a kultúránkba, hogy ritka, ha valaki nem ismeri őket. Ismertségének másik bizonyítéka, hogy 2010-ben az Oxford szótárba is bekerült.
Hogyan függ össze a tartalommarketing és a randevú?

Hogyan függ össze a tartalommarketing és a randevú?

A csábítás és a sikeres végkifejlet kapcsán, hiszen igyekszünk jó benyomást tenni másokra. Az online platformokon a sikeresség is egyértelműen a mérési mutatókkal demonstrálható, amit megelőz a vevők becsábítási folyamata, éppen ezért minden lehetséges eszközzel arra kell törekedni, hogy ők ki legyen szolgálva.
10 ingyenes módszer a Facebook-oldal fellendítéséhez

10 ingyenes módszer a Facebook-oldal fellendítéséhez

Mindenek előtt szögezzük le a legfontosabbat: egy közösségi platformon fontos a minőség és a hitelesség, valamint az oldal célközönségét célzó tartalom folyamatos szolgáltatása. Legyen szó vállalkozásról vagy privát oldalról, sokan már hiúsági kérdést csinálnak a követők számából vagy éppen hogy megítéltetnek általuk.
Nincs ötleted a vállalkozás felfuttatására? Alkalmazd az audió marketinget!

Nincs ötleted a vállalkozás felfuttatására? Alkalmazd az audió marketinget!

Mit hallgatnak az emberek, amikor valahova utaznak? Zenét, Spotify-t, illetve legtöbbször rádiót, amelyben futnak a reklámszpotok. 2016-os adatok szerint az elmúlt tizenegy évben 35%-kal nőtt az online rádiók hallgatottsága, ezt a lehetőséget bizony érdemes kiaknázni.
A sikeres AdWords konverziók aranyszabályai

A sikeres AdWords konverziók aranyszabályai

Bárki, aki valamilyen módon érintkezett a digitális marketinggel, tudja, hogy a konverziók a kampányok sikerességének mutatói.
Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

2016-ban Zuckerberg bejelentette, hogy napi szinten 1180000000 felhasználó használja aktívan a legnagyobb közösségi oldalt! Egy ilyen szám hatalmas lehetőség arra, hogy valaki a saját márkáját reklámozhassa, csak éppen nem mindegy, miként tűnik ki a tömegből vagy tesz szert versenyelőnyre – akár apró dolgokkal.
Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Amikor különböző tartalmakat készítesz a közönséged számára, valószínűleg közben el is képzeled, melyik fog nekik a legjobban tetszeni… Ez persze még nem feltétlenül jelenti azt, hogy végül igazad is lesz.
Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Bizonyára hallottál már róla, hogy az idei év egyik legnépszerűbb új eszköze (az élő videók bevezetése mellett) a cégekkel történő online chatelés.
Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat