Egy fogászatnak van a legnagyobb szüksége a marketingre?
A fogorvosok sok ember rémálmát testesítik meg, némelyek valósággal félnek tőlük, ezért minden lehetséges módon elkerülik a velük való találkozást, adott esetben a konzultációt is. A félelem felülírja az egészségtudatot, éppen ezért egy fogászatnak kifele azt kell sugallnia, hogy a pácieneseket megfelelő empátiával, lojálisan, kiváló technikai felszereltséggel fogják ellátni.
Aki fogászatot akar indítani, az üzleti tervében nagy helyet hagyjon a marketingstratégiának, a páciensek bizalmának elnyeréséhez, vidám, profi arculatra is szükség van.
Az arculat adja meg az alappillérét a honlapnak - ez utóbbinál szintén érdemes törekedni az informatív, vevőcsalogató mondatokra. A bizalom kiépítése online kezdődik el, hiszen az új páciensek először körülnéznek, majd ezt követően fórumokon informálódnak egy adott fogászati rendelőről vagy az ott dolgozó fogorvosokról.
Nem lehet eléggé kihangsúlyozni a megfelelően képzett, intelligens alkalmazottak meglétét. Akárcsak a fitnesz terem recepciósa, egy fogászati asszisztens vagy adminisztrátor is mély benyomást tud lenni a telefonálóra, főleg, ha udvariasan beszél vele már az első személyes kapcsolatfelvételnél, telefonon.
A következő lépcsőfok a fogorvosi váró, ahova az új páciens először belép: a professzionalitás ne csak az orvos munkája során, hanem a környezetében is jelenjen meg.
Ugyanakkor az online fejlődésnek köszönhetően már lehetőség adatik a 3D-s, virtuális sétákra, a közösségi oldalakon pedig a 360 fokos panorámaképeken is megnézhetik a leendő - és törzs páciensek a helyszínt.
A Facebookos élő videókat kihasználva érdemes rövid bejelentkezéseket is csinálni, ahol bemutatkoznak a dolgozók, fogászati, sokakat érintő témáról, tévhitekről is beszélhetnek, ezzel színezve a műsort.
Működő fogászatnál minden pácienssel illik foglalkozni, a visszatérőek kezelése sem elhanyagolható, éppen ezért ha asap fogászati beavatkozásra van szükségük, álljon rendelkezésükre, de ugyanúgy kapjanak értesítést az éves vizsgálatról - még akkor is, ha titkon biztosan tudják - , valamint az akciókról is. Minden páciens érezze azt, hogy fontos a személy a hely számára, amelynek korábban bizalmat szavazott.
Sokak szemében növeli egy fogászat ázsióját, ha a neve különbözik a többitől, könnyen megkülönböztethető és akár csak apróságokkal is, de kitűnik a versenytársak közül. Vegyünk például egy fogászatot, ahol mindig a páciens kedvére akarnak tenni és a kezelés során az ízlésének megfelelő zenét hallgathat.
Ez megkönnyíti mindkét fél számára az együtt töltött időt. A név legyen összhangban a marketing üzenettel és győzzön meg másokat arról - akár közvetlenül is -, hogy az ön praxisát válasszák.
Ahol weboldal van, ott a kereső-és mobiloptimalizálásnak is jelen kell lennie. Miután a legtöbben mobiltelefonjukról nézik a weboldalakat, zokszó nélkül továbbkattinthatnak, ha egy igénytelen, széteső, reklámokkal megtűzdelt weboldalra keverednek, bármennyire is mutat az jól egy asztali gépen.
Egy szó mint száz, a digitális világban rengeteg apróságra kell odafigyelnie egy vállalkozónak, ami olykor megterhelő és időigényes. Ha szeretné vállalkozását még inkább megszilárdítani, valamint a közösségi kommunikációját fellendíteni, mi segítünk önnek!