A fogorvosok sok ember rémálmát testesítik meg, némelyek valósággal félnek tőlük, ezért minden lehetséges módon elkerülik a velük való találkozást, adott esetben a konzultációt is. A félelem felülírja az egészségtudatot, éppen ezért egy fogászatnak kifele azt kell sugallnia, hogy a pácieneseket megfelelő empátiával, lojálisan, kiváló technikai felszereltséggel fogják ellátni.
Aki fogászatot akar indítani, az üzleti tervében nagy helyet hagyjon a marketingstratégiának, a páciensek bizalmának elnyeréséhez, vidám, profi arculatra is szükség van.
Az arculat adja meg az alappillérét a honlapnak - ez utóbbinál szintén érdemes törekedni az informatív, vevőcsalogató mondatokra. A bizalom kiépítése online kezdődik el, hiszen az új páciensek először körülnéznek, majd ezt követően fórumokon informálódnak egy adott fogászati rendelőről vagy az ott dolgozó fogorvosokról.
Nem lehet eléggé kihangsúlyozni a megfelelően képzett, intelligens alkalmazottak meglétét. Akárcsak a fitnesz terem recepciósa, egy fogászati asszisztens vagy adminisztrátor is mély benyomást tud lenni a telefonálóra, főleg, ha udvariasan beszél vele már az első személyes kapcsolatfelvételnél, telefonon.
A következő lépcsőfok a fogorvosi váró, ahova az új páciens először belép: a professzionalitás ne csak az orvos munkája során, hanem a környezetében is jelenjen meg.
Ugyanakkor az online fejlődésnek köszönhetően már lehetőség adatik a 3D-s, virtuális sétákra, a közösségi oldalakon pedig a 360 fokos panorámaképeken is megnézhetik a leendő - és törzs páciensek a helyszínt.
A Facebookos élő videókat kihasználva érdemes rövid bejelentkezéseket is csinálni, ahol bemutatkoznak a dolgozók, fogászati, sokakat érintő témáról, tévhitekről is beszélhetnek, ezzel színezve a műsort.
Működő fogászatnál minden pácienssel illik foglalkozni, a visszatérőek kezelése sem elhanyagolható, éppen ezért ha asap fogászati beavatkozásra van szükségük, álljon rendelkezésükre, de ugyanúgy kapjanak értesítést az éves vizsgálatról - még akkor is, ha titkon biztosan tudják - , valamint az akciókról is. Minden páciens érezze azt, hogy fontos a személy a hely számára, amelynek korábban bizalmat szavazott.
Sokak szemében növeli egy fogászat ázsióját, ha a neve különbözik a többitől, könnyen megkülönböztethető és akár csak apróságokkal is, de kitűnik a versenytársak közül. Vegyünk például egy fogászatot, ahol mindig a páciens kedvére akarnak tenni és a kezelés során az ízlésének megfelelő zenét hallgathat.
Ez megkönnyíti mindkét fél számára az együtt töltött időt. A név legyen összhangban a marketing üzenettel és győzzön meg másokat arról - akár közvetlenül is -, hogy az ön praxisát válasszák.
Ahol weboldal van, ott a kereső-és mobiloptimalizálásnak is jelen kell lennie. Miután a legtöbben mobiltelefonjukról nézik a weboldalakat, zokszó nélkül továbbkattinthatnak, ha egy igénytelen, széteső, reklámokkal megtűzdelt weboldalra keverednek, bármennyire is mutat az jól egy asztali gépen.
Egy szó mint száz, a digitális világban rengeteg apróságra kell odafigyelnie egy vállalkozónak, ami olykor megterhelő és időigényes. Ha szeretné vállalkozását még inkább megszilárdítani, valamint a közösségi kommunikációját fellendíteni, mi segítünk önnek!
Azt mondják, ha valakiről csak jót mondanak, az nem fedi a valóságot! Márpedig a OneSoft esetében ez a helyzet! Másfél éve dolgozom velük, sohasem csalódtam! Minden kérésemet időre, pontosan, igényesen teljesítették! Stílusuk elrugaszkodik a megszokottól, újat, szépet, hasznosat alkotnak! A sokszor megterhelő ötletelést is leveszik a vállamról, gondolkoznak helyettem, illetve velem! Kímélik a pénztárcám, haszontalan dolgokba nem rángatnak bele! Öröm velük dolgozni, bátran ajánlom mindenkinek szolgáltatásaikat!
Oravecz Gergely
Hotel Aurora**** - Miskolctapolca
Cégünk, marketing és design tervezéssel foglalkozik, ebből kifolyólag gyakran adódik munkánk során olyan fejlesztéssel és online megvalósítással kapcsoaltos szituáció, amelyben felkészültnek kell lennünk. A OneSoft csapata évek óta olyan profi stratégiai partnerünk, amely készséggel segít megvalósítani terveinket. Adott idő alatt, adott költségvetésből, problémamentesen. Örömmel tölt el, hogy az együttműködés során kitűnő személyes és szakmai kapcsolatban vagyunk.
Frenyó Teodóra
Brand Shui Marketing
Hozzászólások