Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.

Annak érdekében, hogy a cég a saját hasznára fordítsa ezt, nemrégiben bevezették a Gmail hirdetéseket, így a különböző márkák e-mailezés közben érhetik el a potenciális vásárlóikat.

gmail hirdetés


Bizonyára te is észrevetted már, hogy egy ideje a Gmailben a hírlevelek egy külön erre a célra létrehozott Promóció nevű fül alá érkeznek. Bár Magyarországon még nem elérhető a funkció, hamarosan ezen a felületen fogunk találkozni a hirdető cégek reklámjaival.

A hirdetések nemsokára már többféle méretben és verzióban is elérhetőek lesznek, és a Google arra számít, rendkívüli sikernek örvendenek majd.
Miért lesz érdemes kipróbálnod a Gmail hirdetéseket?

A megfelelő formátum kiválasztásával akár az AdWordsben elért eredményeidet is felülmúlhatod majd, illetve számtalan egyéb előnnyel is járhat az alkalmazásuk:

• mivel egyes hirdetések a Promóciók fül alatt megjelenő levelek fölött lesznek majd megtalálhatóak, a kitüntetett elhelyezkedésnek köszönhetően remek eszköz a márkaismertség növelésére
• versenyelőnyt jelenthet, hiszen még nem sokan hallottak róla, és valószínűleg a bevezetése után sem rögtön kezdi majd el mindenki használni, így megelőzheted vele a konkurenciát,
• remek alternatíva remarketing kampányokra: ha valamilyen okból kifolyólag a Google nem engedi, hogy a korábbi közönséged célozd, a Gmail hirdetésekkel új, vizuális módon érheted el őket,
• személyre szabottabb reklám: a Google nem adja ki a felhasználók információit a harmadik félnek, azaz a hirdetőknek, hanem a saját érdekeltségi körei alapján válogatja majd meg a megjelenített hirdetéseket, így nagyobb rá az esély, hogy az érdeklődőkből vásárlók legyenek,
• olcsóbb hirdetési forma: mivel a reklámokat valóban olyan emberek fogják látni, akiket érdekel, költséghatékonyabb lesz.

A rendszer jóval kevesebb beállítással rendelkezik majd, mint egy hagyományos AdWords kampány, és a célközönséget sem tudjuk majd olyan részletesen meghatározni, de minden fizetési beállítás azonos lesz az AdWordsből ismertekkel.

A formátumok között megtalálható lesz majd az úgynevezett összecsukott hirdetés, amit a felhasználónak kell kinyitnia, ha meg szeretné tekinteni, valamint a már eredendően teljes verzióban látható hirdetések is. Lehetőség lesz egy, illetve több képpel, vagy videóval is hirdetni, és azt is eldönthetjük, hogy hány terméket szeretnénk promotálni.
Ahogy a Google folyamatosan bővíti a hirdetési lehetőségeit, egyre több és több embert van lehetőségünk elérni. Bármilyen céllal is hirdetünk, a Google új hirdetéseivel valószínűleg könnyedén tudjuk majd aktiválni a közönségünket.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat