3 módja annak, hogyan használd a Google Maps alkalmazást a vállalkozásod előnyére

A cégek tulajdonosainak következő népszerű marketingeszközei egyértelműen a Google Maps helyi hirdetési lehetőségei lesznek. A közeljövőben megjelenő frissítéseknek köszönhetően ugyanis könnyebb lesz vásárlókat vonzani az üzletekbe, mint valaha.

A Google Maps felhasználói élménye nemsokára mind a vállalkozók, mind a vevők számára sokkal élvezhetőbb lesz majd, mint eddig volt. Előbbiek közvetlenebbül tudják majd megszólítani a helyi lakosokat, míg utóbbiak könnyebben találják majd meg a számukra érdekes ajánlatokat.

cég a google maps-on

Ebben a bejegyzésben leírjuk neked a három legfontosabb közelgő újítást, hogy te is a lehető leghamarabb elkezdhesd használni őket.

1. Fizetett megjelölések

A helyi keresési hirdetések egyik legújabb formája a fizetett megjelölés lesz. Bizonyára te is találkoztál már a térképen megjelölt boltokkal. Amennyiben úgy döntesz, hogy élsz a fizetős verzió lehetőségével, a logód is megjelenik majd a helyszín mellett.

Ezek a megjelölések be fognak olvadni a már meglévő, ingyenesen elhelyezett helymeghatározások közé, azonban lila szöggel lesznek feltüntetve a hagyományos piros helyett, és az organikus találatok között az első helyen találhatjuk majd őket.

A szolgáltatásért fizetni ugyanúgy kell majd, mint az AdWords hirdetésekért, azaz csak a konkrét kattintások után.

 2. Üzleti oldal

Aki az előző funkciót használja, lehetőséget kap majd arra, hogy egy személyre szabható üzleti oldalt is létrehozzon a vállalkozása számára. Ennek segítségével több információt közzétehetsz a cégedről, az aktuális akciókról, és bármi másról, ami szerinted felhasználókat irányítana hozzád.

Mindezek mellett fel tudod majd tölteni az aktuális árukészletet is, így a fogyasztók mindig láthatják, hogy érdemes-e egyáltalán elindulniuk az általuk keresett termékért, vagy éppen nincs készleten.

Ezt az oldalt egyfajta landing page-ként is használhatod majd, ugyanúgy optimalizálhatod, és később több helyen is hivatkozhatsz rá. Az előrejelzések szerint ezek a site-ok lehetnek majd a vállalkozások elsőszámú és legfontosabb weboldalai.

3. Helyi keresési hirdetések

Az AdWordsben már most is elérhető az a funkció, melynek segítségével a helyi lakosságot célozhatod meg. Ezek a hirdetések mint telefonról, mind asztali gépről látszanak.

A Google Maps applikációja már több mint egy milliárd letöltést számlál, így egyértelműen a legjelentősebb helyi hirdetési felület, és rengetegen használják kifejezetten arra, hogy a környezetükben levő üzletekre keressenek rá.

A helyi hirdetéseknek köszönhetően egy releváns keresés során akár az első két találat közé is bekerülhetsz, így rendkívül hatékonyan szerezhetsz magadnak új vásárlókat.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat