Szeretnél többet kihozni a borítóképeidből?
A borítóképed tökéletes hely lehet ahhoz, hogy információkat közölj a cégedről vagy termékeidről. Tökéletes „Call-to-Action” funkcióként is használhatod.
Ebben a cikkben eláruljuk, hogy használhatod ki a legkreatívabb módon.
Inspiráljon a vásárlásra
Lehetőséged van arra, hogy bemutasd a képen a terméked vagy szolgáltatásod lehetséges felhasználását. Mutass ötleteket a felhasználóknak.
Például, ha elhelyezel a képen egy „Boldog születésnapot” feliratot, azzal azt sugallod, hogy különleges a terméked vagy szolgáltatásod, esetleg valakinek ötletet adsz, hogy ajándékozza a te termékedet, hiszen közelgő születésnapok mindig vannak.
Tartalmazzon egy rövid értékajánlatot
Próbáld meg definiálni egy mondatban, amit nyújtassz. Például: Kreativitás, Gyorsaság és eredményorientáltság. Sorolj fel tulajdonságokat, amelyek jellemzik a cégedet és csábítóak lehetnek az olvasó számára.
Fejezze ki a személyiségedet
Ez az egyik legjobb módja annak, hogy megmutasd ki vagy és milyen a céged személyisége.
Legyen figyelemfelkeltő
Például az élelmiszeriparban nagyon fontos, hogy egy csábító képpel felkeltsd a figyelmet. Mondjuk egy ínycsiklandozó kínálattal. Mindig cseréld le a borítóképedet egy szezonális ajánlatra vagy mutasd be az aktuális menüt.
Egy szűkebb réteghez szóljon
A borítókép tökéletes lehetőség lehet a termékalapú vállalkozásoknak egy új termék beharangozására. A hatás maximalizálása érdekében tüntesd fel a termék érkezésének dátumát és tartalmazzon „call-to-action” elemet is.
Tartalmazzon valamilyen „hashtaget”
Helyezd el a saját hashtagedet jól látható helyen. Ez vezeti a közönségedet, hogy figyelemmel kísérjék a további kampányaidat.
Szerepeltesse a rajongóidat
Az Oreo századik születésnapja alkalmából mindennap egy olyan borítóképet töltött fel, amelyen egy születésnapját ünneplő rajongójának a képét helyezte el. Így a rajongók azt érezhetik, hogy részeseik a cég tevékenységeinek. Sokkal személyesebb és hitelesebb lehetsz így.
Idézzen felegy emléket
Az érzelmek nagy szerepet játszanak a fogyasztók cselekedeteiben és döntéseiben. Egy emlék felidézése a borítóképeden nagy hatással lehet a látogatókra.
Kínáljon tapasztalatot, élményt
Az emberek nem feltétlenül termékeket szeretnének vásárolni, hanem tapasztalatot, élményt.
Érzékeltesse, hogy milyen élményt nyújt számukra, ha használják a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Olyan hatással legyen rájuk, hogy azonnal ki akarják próbálni.
Egyéb közösségi platformok
Ha jelen vagy más közösségi platformokon is, mint például az Instagram vagy a Twitter, akkor a borítóképeden tüntesd fel ezeket, így az olvasót arra ösztönzöd, hogy ott is kövesse a vállalkozásod.
Továbbá ezeket tartsd szem előtt:
- Győződj meg róla, hogy a borítóképed megfelelő méretű legyen, 851 képpontszéles és 315 képpont magas.
- Az elemek elég hangsúlyosak és a call-to-action gombok jól működnek
- Frissítsd a borítóképedet minden marketing eseményednél, új kampányok, új termékek esetében
- Próbáld meg legalább havonta frissíteni a képet
- A kép adjon választ arra a kérdésre hogy: Miért „like”-oljam ezt az oldalt?
Szerinted a te borítóképed megfelel ezeknek? Írd le kommentben hogyan használod fel a borítóképedet!