Hogyan használd fel a Facebook borítóképedet kreatívan?

Szeretnél többet kihozni a borítóképeidből?

A borítóképed tökéletes hely lehet ahhoz, hogy információkat közölj a cégedről vagy termékeidről. Tökéletes „Call-to-Action” funkcióként is használhatod.

Ebben a cikkben eláruljuk, hogy használhatod ki a legkreatívabb módon.

Inspiráljon a vásárlásra

Lehetőséged van arra, hogy bemutasd a képen a terméked vagy szolgáltatásod lehetséges felhasználását. Mutass ötleteket a felhasználóknak.

Például, ha elhelyezel a képen egy „Boldog születésnapot” feliratot, azzal azt sugallod, hogy különleges a terméked vagy szolgáltatásod, esetleg valakinek ötletet adsz, hogy ajándékozza a te termékedet, hiszen közelgő születésnapok mindig vannak.

Tartalmazzon egy rövid értékajánlatot

Próbáld meg definiálni egy mondatban, amit nyújtassz. Például: Kreativitás, Gyorsaság és eredményorientáltság. Sorolj fel tulajdonságokat, amelyek jellemzik a cégedet és csábítóak lehetnek az olvasó számára.

Fejezze ki a személyiségedet

Ez az egyik legjobb módja annak, hogy megmutasd ki vagy és milyen a céged személyisége.

Legyen figyelemfelkeltő

Például az élelmiszeriparban nagyon fontos, hogy egy csábító képpel felkeltsd a figyelmet. Mondjuk egy ínycsiklandozó kínálattal. Mindig cseréld le a borítóképedet egy szezonális ajánlatra vagy mutasd be az aktuális menüt.

Egy szűkebb réteghez szóljon

A borítókép tökéletes lehetőség lehet a termékalapú vállalkozásoknak egy új termék beharangozására.  A hatás maximalizálása érdekében tüntesd fel a termék érkezésének dátumát és tartalmazzon „call-to-action” elemet is.

Tartalmazzon valamilyen „hashtaget”

Helyezd el a saját hashtagedet jól látható helyen. Ez vezeti a közönségedet, hogy figyelemmel kísérjék a további kampányaidat.

Szerepeltesse a rajongóidat

Az Oreo századik születésnapja alkalmából mindennap egy olyan borítóképet töltött fel, amelyen egy születésnapját ünneplő rajongójának a képét helyezte el. Így a rajongók azt érezhetik, hogy részeseik a cég tevékenységeinek. Sokkal személyesebb és hitelesebb lehetsz így.

Idézzen felegy emléket

Az érzelmek nagy szerepet játszanak a fogyasztók cselekedeteiben és döntéseiben. Egy emlék felidézése a borítóképeden nagy hatással lehet a látogatókra.

Kínáljon tapasztalatot, élményt

Az emberek nem feltétlenül termékeket szeretnének vásárolni, hanem tapasztalatot, élményt.

Érzékeltesse, hogy milyen élményt nyújt számukra, ha használják a termékedet vagy a szolgáltatásodat. Olyan hatással legyen rájuk, hogy azonnal ki akarják próbálni.

Egyéb közösségi platformok

Ha jelen vagy más közösségi platformokon is, mint például az Instagram vagy a Twitter, akkor a borítóképeden tüntesd fel ezeket, így az olvasót arra ösztönzöd, hogy ott is kövesse a vállalkozásod.

Továbbá ezeket tartsd szem előtt:

  • Győződj meg róla, hogy a borítóképed megfelelő méretű legyen, 851 képpontszéles és 315 képpont magas.
  • Az elemek elég hangsúlyosak és a call-to-action gombok jól működnek
  • Frissítsd a borítóképedet minden marketing eseményednél, új kampányok, új termékek esetében
  • Próbáld meg legalább havonta frissíteni a képet
  • A kép adjon választ arra a kérdésre hogy: Miért „like”-oljam ezt az oldalt?

 

Szerinted a te borítóképed megfelel ezeknek? Írd le kommentben hogyan használod fel a borítóképedet!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat