Kell-e a cégednek arculat?

Ha el akarsz veszni a süllyesztőben, akkor nem kell. De! Ha szeretnél fennmaradni, bevételt termelni és fejlődni, akkor igenis kell. 

Arculat. Sokszor halljuk. De mit is takar? A logót? A névjegykártyát?

A cég arculata, az amivel be tudnak azonosítani a jelenlegi és a leendő ügyfeleid. Megkülönböztet a versenytársaktól, meghatározza az üzleted egyéniségét és minőségét is.

Gondold, csak át, melyik boltba mész be szívesebben, abba, ami rendezett, szép külsővel rendelkezik vagy egy omladozó, itt-ott foltozgatottba? Milyen üzletemberrel kötnél üzletet, aki magabiztos, elegáns megjelenésű vagy azzal aki szedett-vedett külsejű?

Hidd el, hogy téged is és a vállalkozásodat is megítélik az első benyomás alapján. Erre nincs második lehetőséged!

Nézd meg kívülről a cégedet. Mit lát az ügyfeled, amikor először találkozik vele? Ha Te nem tudsz elfogulatlan véleményt alkotni, kérj meg valakit, hogy mondja el mit gondol az üzletedről a külseje alapján.

Ahol a céged jelen van, ott az arculata is, akár tudsz róla, akár nem. Ha nincs tudatosan kialakított külseje, az is meghatározó a vevők számára.

Mire van szükséged az arculathoz?

Az alap egy jó logó. A logót mindenhol használhatod, a termékeken, a csomagoláson, a névjegykártyán, a weboldaladon és még sorolhatnám.

Meg kell határozni a cég színeit. A színeknek pszichológiája, élettani hatása van. Ha webdesignerrel, grafikussal dolgozol, készítsetek színpalettát. Válaszd ki melyek azok a színek, amik a vállalkozásodat és téged fognak képviselni.

Az arculat kialakításakor meghatározol egy stílust, ami az üzletedhez, hozzád és a célközönségedhez illik. Lehet ez modern, retro, flat vagy akár minimál design. Ennek nyilván egyik sarkalatos pontja a vevőköröd ízlése, az, hogy melyik áll közel hozzájuk. Egy virágboltnak nem valószínű, hogy a grunge stílus a megfelelő választás, valószínűbb egy csajos shabby chic. De nem ez az egyetlen szempont. Az arculatban meg tudod mutatni, hogy mit képviselsz. Más érzéseket kell közvetítenie egy pénzügyi vállalkozásnak és mást egy romkocsmának.

Ha megvannak az alapok jöhet a névjegykártya, a levélpapír, a facebook borító és még sorolhatnám.

Azonban az egyik legfontosabb, hogy milyen a weboldalad. Ugye, nem több éve készítette a szomszéd srác? Szánj rá energiát, hogy a weboldalad is az arculatod része legyen. Nagyon fontos! Az emberek ma már nem a telefonkönyvben keresnek üzleti partnereket. Ha nem tetszik nekik amit ott látnak, továbblépnek. Csak egy kattintás. Ezt nem akarjuk. Azt akarjuk, hogy odataláljon hozzád, hogy a Te vevőd legyen!

Egy szép, harmonikus weboldal félsiker. Meglátni és megszeretni. Ha a weboldalad a célközönséged felé tetszetős, ottmarad, körülnéz, vásárol. Ugye, hogy ez a cél?

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat