Print kiadványok – na hagyd ki a ziccert

Dacára a digitális térhódításnak, a nyomtatott kiadványoknak óriási szerepük van a vevőszerzésben, legyen szó prospektusról, újságról, vagy akár egy könyvről. Pszichológiai érvek tucatjait tudnánk felhozni a print kiadványok szükségessége mellett, de mivel mi marketinggel, nem pedig pszichológiával foglalkozunk, ettől most megkímélnénk Titeket.

Beszéljünk inkább arról, hogy marketing szempontból miért van szükséged print kiadványra, mi az a plusz, amit egy nyomtatott katalógus ad Neked a digitálissal szemben.

 

A „kell, vagy nem kell” - vitának nem látjuk értelmét, és ha te harcos ellenzője vagy a nyomtatott kiadványoknak, akkor nem szeretnénk meggyőzni az igazunkról. Inkább beszélgetünk a versenytársaiddal és megcsináljuk az ő print kiadványaikat, az majd igazol minket.

 

Megfogható ajánlat, igazolt szakértelem

 

Életünket szerződések, írott megállapodások és mindenekelőtt leírt és aláírt törvények szabályozzák, nem véletlen tehát, ha jobban hiszünk egy nyomtatott szövegnek, mint egy weboldalon elhelyezett ajánlatnak. A nyomtatott katalógus megfogható, lapozható, zsebre vágható és újra elővehető. Mondhatnád, hogy az okostelefonod is tudja ugyanezeket a kunsztokat, de valahogy mégsem. Válaszolj őszintén, mióta jósolják a könyv halálát? Húsz éve? Nagyjából húsz éve adtak a nyomtatott könyviparnak még tíz évet, azóta már az e-book olvasók is elterjedtek, valahogy mégsem akar kimenni a divatból a klasszikus könyv. Lehetsz úttörő sok területen, de vannak olyan területei a marketingnek, ahol nem érdemes forradalmárkodni.

 

Az ajándék kiemelt figyelem

 

Ajánld fel a látogatóidnak, hogy ha megadják az e-mail címüket, akkor választhatnak: ingyen e-bookot, vagy ingyen nyomtatott könyvet adsz nekik. Szerinted melyiket fogják választani? Mi tudjuk, hogy a kézzel foghatót, azt, amelyikbe írhatnak, amelyikbe szamárfület hajthatnak, amit föl lehet tenni a polcra. Az e-book idővel elvész, a könyv viszont örök, egy életre a vásárlódnál marad és hirdeti a szakértelmedet.

 

Írj a Onesoftnak, ha úgy érzed, hogy a marketingedet nyomtatott kiadványokkal is kész vagy megerősíteni, ha nemcsak hírlevelekkel akarod bombázni az ügyfeleidet, hanem kézzel fogható ajándékkal is meglepnéd őket.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat