Blog

Blog

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 1. rész

Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 1. rész

A rangsorolási faktorokról (ranking factors) azt kell tudni, hogy számosak ugyan, de van egy jól behatárolható keménymagjuk, melyeket érdemes szem előtt tartania mindazoknak, akik keresőoptimalizálásra adják a fejüket. Szeretném kiemelni: a most felsorolt tényezőkön túl vannak egyebek is, fontosabbak, és kevésbé fontosak egyaránt, hiszen a SEO egy szakma, ami nem adható át egy néhány ezer karakteres cikkben. Az alapokat azokban el lehet sajátítani így is. Lássunk is hozzá!
Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 2. rész

Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 2. rész

Ha sikerült felcsigáznunk a bejegyzés 1. részével, és alig várod, hogy befejezzük a rizsát, és rátérjünk végre a lényegre, hogy már neki is állhass csiszolgatni az elkészül kulcsszólistádat, akkor szerencséd van. Íme, a varázslat!
Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 1. rész

Egy szóra – használd az Excelt SEO-ra! – 1. rész

Először is, elnézést a bárgyú felütésért! De tényleg! Mégse tántorítson el semmi, hogy tovább olvass, hiszen olyan tippekhez juthatsz ebből a cikkből, melyek biztosan hasznodra lesznek, ha optimalizálásra kerül a sor. Ráadásul nem lesz szükséged bonyolult, nehezen elsajátítható alkalmazások kezelésére, melyek használatához súlyos ezreseket kell kifizetned. Csupán az Excelnek kell nyitva lennie.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 3. rész

A második részben kísérletet tettünk egy kategóriarendszer felállítására, melynek segítségével kiszűrhetőek a legfontosabb hibák, melyek duplikált tartalomhoz vezetnek. A felosztás a következő: magas prioritású, közepes prioritású és alacsony prioritású hibák.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 2. rész

Az előző részben írtunk a keresőbarát tartalomról, arról, hogy az online felületeken megjelenő szövegeket ma már nem csak a felhasználóknak, de keresőrobotoknak is készítjük, ami persze más stratégiát követel meg.
Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

Duplikált tartalom – az Ördög beceneve – 1. rész

SEO tippekkel tele a padlás. Legalábbis sokszor ezt érezheti, aki az egyre újabban, és gazdagon termő cikkeket olvassa a témában. Sajnos ezeknek egy jelentős része gyér minőségű írás, ráadásul nem ritkán (sőt, gyakran) sokadik átvételből származnak, aminek köszönhetően az információtartalmuk egy jelentős része már félúton (kb. a 3. átvételnél) elveszett, kikopott, erodálódott, mint egy mészkőhegy, csak jóval gyorsabban.
Így növeld a konverziókat a webáruházadban

Így növeld a konverziókat a webáruházadban

Ezerrel pörögnek az Adwords, a Facebook, és a SEO kampányok? Van konverziód, de kevésnek találod? Akkor ez a rövid check-lista pont neked szól!
Tippek az átkattintási arány javítására

Tippek az átkattintási arány javítására

Ha használod a Google AdWordsot, akkor valószínűleg néha neked is komoly fejtörést okoz az átkattintási arány javítása (CTR), valamint megnövelése. Ebben az írásomban pár tippet szeretnék adni az alacsony CTR javításához.
Így írj szöveget webre

Így írj szöveget webre

Mondanunk sem kell, hogy a webszövegírás mára már egy külön szakterületté nőtte ki magát, mivel számos irányelvet kell betartani a webre szánt szövegek elkészítésénél. Ennek ellenére a legtöbb cég inkább „házon belül” szeretné megoldani a dolgot: a titkárnő vagy a cégvezető próbálja megírni a honlapszövegezést vagy a termékleírásokat.
5 dolog amit keresőbarát weboldalnak tudnia kell

5 dolog amit keresőbarát weboldalnak tudnia kell

Talán bátran kijelenthetjük, hogy manapság már nem nagyon van olyan honlaptulajdonos, aki ne hallott volna a keresőoptimalizálás fogalmáról és fontosságáról. Ennek eredményeképpen elmondhatjuk, hogy szinte minden online piacon a verseny egyre nagyobb.
Milyen betűstílust használj?

Milyen betűstílust használj?

Régen a webes betűstílusok (fontok) használata komoly korlátokhoz volt kötve, mivel olyan fontot kellett választani, ami nagy valószínűséggel szinte minden felhasználó gépén megtalálható volt.
SEO: kulcsszó kutatás dióhéjban

SEO: kulcsszó kutatás dióhéjban

Mondanunk sem kell, hogy a keresőoptimalizálás elengedhetetlen lépése a kulcsszó kutatás, mivel ennek segítségével tudjuk megtalálni azokat releváns kulcsszavakat, amelyek értékes látogatót hozhatnak honlapunkra.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat