Így növeld a konverziókat a webáruházadban

Ezerrel pörögnek az Adwords, a Facebook, és a SEO kampányok? Van konverziód, de kevésnek találod? Akkor ez a rövid check-lista pont neked szól!

Tegyük fel, hogy már szinte mindennel próbálkoztál: növelted – vagy adott esetben – csökkentetted a CPC ajánlatokat, javítottál a hirdetésed minőségmutatóján, optimalizáltad a display kampányok elhelyezését, izomból pörög a remarketing, valamint a landig-page szövegeidet újra és újra megírtad.

webshop1

Az eredmény viszont gyenge vagy nagyon elkeserítő.

Akkor vajon mi lehet a gond?


Sajnos szinte képtelenség minden lehetőséget felsorolni, mert „ahány weboldal, annyi felépítés” létezik.

  1. Nem működik a kosár. Vagyis működik, de más böngészőben viszont nem! Mi lehet a gond? A programozók gyakran követik el azt a hibát, hogy a webáruházadat Internet Explorerre (IE) nem optimalizálják, mivel szinte mindenki Chrome-ot vagy Mozillát használ. Azonban létezik a felhasználóknak egy olyan rétege, akik IE-t használnak (általában az idősebbek). Ha nincs optimalizálva rá, akkor bizony megeshet, hogy a kosár nem működik. Sok az elhagyott kosár? Akkor mindenképp ellenőrizd!

  2. A kosár gomb nem „a hajtás felett található.” Ez röviden azt jelenti, hogy a kosár gombot mindenképp úgy kell elhelyezned, hogy görgetés nélkül is látszódjon! Ennek okán érdemes közvetlenül a termék mellé tenni. Tudjuk, hogy ez a probléma a legnépszerűbb... de akkor miért teszitek azt a „fránya gombot” a termékoldal aljára?

  3. Az űrlap egy csomó felesleges információt kér. Számtalan esetben – főleg tesztelésnél – vesszük észre, hogy az űrlap egy csomó felesleges információ megadására kötelezi a vásárlót. Most komolyan? Szükséged van a vásárló életkorára, vagy a cége nevére? Tudjuk, hogy van amikor fontos. De a vásárlásnál csak annyi információt kérj el tőle, amellyel a tényleges vásárlás megtörténhet. Se többet, se kevesebbet! Ha további információkra van szükséged, akkor nyugodtan felhívhatod telefonon adategyeztetés céljából. Ilyenkor további információt is megtudhatsz az ügyfeledről. (Ha szükséges.)

  4. Nincsenek az érkezési oldalon bizalmi elemek. Minden landing-pagenek – a szövegen kívül – ez a legfontosabb ütőkártyája. Ha a termékeid kiemelkedő előnyökkel rendelkeznek, akkor ezeket érdemes vizuálisan is megjeleníteni. Pl: 100%-ban vízálló, 100%-ban olasz minőség, pénz visszafizetési garancia, stb.

A listát szinte a végtelenségig lehetne folytatni. Úgy érzed, hogy már tényleg mindent megpróbáltál? Eredménytelenül?

Semmi gond. Bízd ránk a feladatot.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat