Egyedi CMS - NimCMS

Egyedi weboldal NimCMS alapokon

Minden webfejlesztő cég (köztük Mi is) akik tisztában vannak a piaci igényekkel rájöttek arra, hogy nem minden esetben költséghatékony egy nyílt forráskódú rendszer használata (pl: wordpress, joomla, drupal).

Egyszerűbben megfogalmazva , szerintünk sem Téged sem pedig más Partnerünket nem érdekel az, hogy min fut a weboldala, a lényeg, hogy a felvázolt igényeket és funkciókat zökkenőmentesen meg tudjuk valósítani. Ezek a megvalósítások sok esetben akadályba , vagy minden esetre több munkaórába (ezáltal pénzbe) kerülnek mint egy célirányosan fejlesztett egyedi rendszer.

Mi az a NimCMS?

A NimCMS az általunk fejlesztett alap CMS (tartalom kezelő) rendszer. Arra hivatott, hogy az általad és a megrendelők által vázolt funkciókat a lehető legegyszerűbben, legjobban megvalósítsa és kiszolgálja minden igényedet, mellyel a weben sikereket szeretnél elérni!

Egyszerű felhasználóként úgy fogalmaznánk meg a dolgot, hogy 2 felületet jelent:

  1. Azt az oldalt amit a látogatód lát amikor megnyitja a weboldaladat
  2. Egy admin felületet ahol Te magad tudod szerkeszteni a tartalmaidat

Miért beszélünk alap rendszerről?

Mert az is! Legalábbis a fejlesztés kezdetekor! Gondolj bele, minden weboldal más-más cél megvalósítására hivatott. Hol intézik az emberek a mindennapi dolgaikat a mai világban? A weben! Többek között a Te weboldaladon!


Itt jön az első kérdés - Mit tudnak intézni a Te weboldaladon? Mi azt fejlesztjük le!
Amennyiben a szolgáltatásaid például a cukrászathoz köthetők, akkor teljesen felesleges egy szállodai szobafoglalás modul , hiszen nincs rá szükséged!

De megnyugtatunk, minden benne lesz amire csak számítasz!

Mire lehet szükségem?

Ezt a kérdést helyesen teszi fel mindenki, aki a saját weboldalával pénzt akar keresni! Elképzelhető, hogy van már konkrét elképzelés a weboldaladdal kapcsolatban, de díjmentes konzultációnk keretén belül olyan dolgokra világítunk rá amik kimaradtak volna a megvalósítás során. Egyszóval segítünk meghatározni weboldalad célját és funkcióit.

Mit tud a NimCMS és milyen korlátai vannak?

Pontosan azt tudja amire szükséged van a weboldaladon! Legyen szó egy egyszerű kapcsolatfelvételi formról, vagy összetett szerződéskötési felületről, megvalósítjuk!

Mégis nézzünk néhány általunk megvalósított példát:

  • Szállodai weboldal online szobafoglalással
  • Egyedi fejlesztésű webáruház több nagykereskedelmi rendszer összekapcsolásával
  • Árajánlat-kérő gyűjtő oldal
  • Termék összehasonlító oldal
  • Egyszerű bemutatkozó weboldal
  • Webáruház - egyedi funkciókkal
  • Online szerződéskötési felület

Mennyivel drágább mint egy Wordpress oldal?

Nem sokkal, ezt bizton állíthatjuk. Azt fontos leszögezni, hogy el jól elkészített weboldalra soha nem kiadásként hanem inkább befektetésként kell tekinteni.

Ha belegondolsz abba, hogy egy olyan kész weboldalt adunk a kezedbe ami nincs tele felesleges dolgokkal, csak azt tudja amire valóban szükséged van - de azt hiba nélkül! Ennél jobb befektetést ritkán találni - hiszen profi módon tudod értékesíteni terméked/szolgáltatásod az interneten. Nincs elveszett megrendelés, nincsenek korlátok.

Tetszik a koncepció? Veszteni valód nincs, minden árajánlatunk díjmentes, így szabadjára engedheted fantáziádat!

Képzeld el, hogy az internetes értékesítésed szárnyal - a következő lépés a megvalósítás! Mi ebben nyújtunk Neked segítséget!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket. 
Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Ahogy a digitális technológia fejlődik, úgy alakulnak át az online marketing stratégiák is. A Gartner informatikai tanácsadó cég friss előrejelzése szerint a mesterséges intelligenciával működő chatbotok térnyerése jelentős változásokat hozhat a hagyományos keresőmotorok használatában. Ezen változások következtében az online keresések száma várhatóan 25%-kal csökkenhet a következő két évben.