Arculattervezés

Arculattervezés

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat.

Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. 

Milyen előnnyel járhat egy ütőképes, egységes vizuális megjelenés?

Egy jól eltalált, egységes vizuális megjelenés elengedhetetlen eszköze a sikerhez vezető út egyik legmeghatározóbb eszközének a megjegyezhetőségnek. Az ember alapvetően vizuális élményeire alapoz, az információk közel 80%-át a látásunk révén dolgozzuk fel, így nem kérdéses, milyen sokat jelent a megfelelő, cégéhez illő arculat. Ez segíti látogatóit, leendő ügyfeleit, hogy könnyen megjegyezhessék cégét,szolgáltatásait és segíti önt, hogy a cégére tervezett egyedi szín- és formavilággal kitűnjön a tömegből. Egy jó arculat magában hordozza mindazt amit képvisel, így nemcsak könnyebben azonosítják majd, hanem egyszerű ajánlásokat is szerezhet. Amennyiben a külvilág felé mutatott kommunikációja minden területen egységes arculatot tükröz, azzal azt üzeni a külvilágnak, hogy szervezett és profi munka folyik cégénél.

Mi is az az arculat?

Az arculat tulajdonképpen egy cég vagy szolgáltatás könnyen megjegyezhető képi megfelelője, összetett emblémája, komplett megjelenése. A cég vizuális kommunikációjának elemeit foglalja magába, színek, formák, tartalmi elemek összessége, például egy névjegykártyán, hirdetésen, vagy akár egy promóciós terméken. Jellemzően egy céges logóból, névjegykártyából, levélpapírból, és egyéb céges kommunikációs eszközökből épül fel.(Pl: molinó, plakát, reklám tárgy, matrica, szórólap)

content/services/szolgaltatas-arculattervezes-kep1

Milyen a jó arculat?

A jó arculat fél siker, nagyban hozzájárul a marketing kommunikáció sikerességéhez. A céghez vagy szolgáltatáshoz illő arculat önmagában informatív, kiemeli az előnyöket és elősegíti a konkurensekkel szembeni eredményességet, izgalmassá teszi termékeit, szolgáltatásait, így lépéselőnyhöz segíti önt. Talán az egyik legfontosabb szempont az igényesség, amennyiben egy leendő partner egy jól kialakított arculattal találja magát szemben, első benyomása pozitív lesz, arra ösztönzi, hogy Ő is hasonló megjelenéssel bírjon, hasonló sikerességgel.

Egy jó arculat mindig a piachoz és a jelenlegi trendekhez igazított!

Vizuális világban élünk, ahol a látogató a látványra alapoz és ez nagyban befolyásolja döntéseit, így érhető, hogy egy jól sikerült arculatváltás akár többszörözheti bevételeit. Egy rosszul felállított és megtervezett arculattal nem biztos, hogy azon információkat adjuk át látogatóinknak amiket szeretnénk.

Arculattervezes

Mindent értek..azt hiszem..hogyan kezdjek neki?

A megfelelő célcsoport eléréséhez kialakítandó arculat tervezésénél fontos, hogy a tervezést stratégiai munka előzze meg, hiszen eltérő logó és arculat dukál egy értékesítő cégnek, vagy egy játékboltnak. A célunk, hogy az elkészült arculat illeszkedjen a cég stratégiájához, elképzeléseihez, üzleti céljaihoz és növelje annak értékét. Minden esetben alapos kutatást végzünk, felmérjük a konkurenseket, és marketing szempontok figyelembevételével készítjük el a cég arculatát.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Mire figyelj oda az oldalad havi karbantartásánál ?

Mire figyelj oda az oldalad havi karbantartásánál ?

A folyamatosan változó digitális világban a weboldalad lehet az online boltod, a márkád nagykövete és nagyon gyakran az első kapcsolattartási pont az ügyfelekkel. Minden minden, ami a céged számára értékes, itt is nagyon fontos a karbantartás, hogy a honlapod tökéletes kondícióba kerüljön. 
Mi jelent a CRM és mire használjuk?

Mi jelent a CRM és mire használjuk?

Hogyan tűnhet ki az üzleti élet folyamatosan fejlődő világában, ahol a termékek és szolgáltatások egyre homogénebbekké válnak? A válasz nem csak abban rejlik, hogy mit kínálsz, hanem abban is, hogyan kínálod. 
Az Anthropic új mesterséges intelligencia modellcsaládja

Az Anthropic új mesterséges intelligencia modellcsaládja

Az Anthropic bejelentette a Claude 3 modellcsaládját, amely új mércét állít fel a kognitív feladatok széles körében. 
Megnyitottuk Miskolci irodánk!

Megnyitottuk Miskolci irodánk!

Az iparágban töltött 12 sikeres év után örömmel jelentjük be, hogy megnyitottuk miskolci irodánkat!
Milyen weboldalra van szükséged?

Milyen weboldalra van szükséged?

Amikor weboldal készítésről van szó, gyakran eszünkbe juthat egy űrhajó, ami tele van mindenféle csillogó-villogó, technikai csodákkal. Ez a képzeletbeli űrhajó lenyűgöző lehet, de vajon mindig szükség van ilyen bonyolult megoldásokra? A válasz egyszerű: nem. 
Sora: A videógenerálás csúcsa

Sora: A videógenerálás csúcsa

Az OpenAI, a mesterséges intelligencia kutatásának és fejlesztésének egyik élvonalbeli szervezete, nemrégiben bemutatta legújabb innovációját, a Sorát, amely egy szöveg-alapú videógeneráló modellt képvisel.