1. A vásárlók visszajelzése és az ügyfelek elégedettsége fontos ahhoz, hogy egy cég fejlődjön.
A véleményekhez és az igényekhez viszonyítottan lehet alakítani, fejleszteni a szolgáltatásokat.
Ha azon gondolkozol, hogy a több tucat újhullámos és trendi hely mellett szeretnél kitörni és megismertetni a vendéglátó-egységedet másokkal, akkor itt az ideje felvenned a kesztyűt, méghozzá az egyediséggeddel.
2017-re már sikerült elérni azt, hogy a legtöbb, magára valamit adó vállalkozás saját, igényes honlapon prezentálja magát és termékeit. Akik odafigyelnek a részletekre, azok nem csupán az igényességre és a letisztultságra törekednek.
Olyan oldalról küldhetünk üzenetet, ahonnan sosem gondoltuk volna, hogy tudunk.
A közösségi média platformok fejlesztése általános folyamat, éppen ezért nem is meglepő, hogy az elmúlt hónapban az influencer oldalak háza tájáról új hírek érkeztek ebben a témában.
Ha ezt a 4 tippet megfogadod, soha többet nem lesz bajod a blogírással
Miután a KKV-csapból folyamatosan ez folyik, valószínűleg te is tapasztalod, hogy a branded felfuttatásának egyik fontos marketing alapja a tematikus blog - ezt az állítást marketingtipp.hu is megerősíti.
Ha ezekkel a tulajdonságokkal rendelkezel, akkor kiváló közösségi média menedzser vagy
Mario Moreno nem csak utazás - és beauty blogger, de egy nagy amerikai multicég social media managere is. Munkája igen kötött, szinte minden perce be van osztva, több felelősség van rajta mint elsőre hinnénk.
2017 marketing trendjei, amikkel jó ha képben vagy
Mit szólnál hozzá, ha néhány tippel versenyelőnybe kerülhetnél a vállalkozásoddal vagy csak némi odafigyeléssel nagyobb nyereségre tehetnél szert? Szerencséd van, hiszen 2017-re nem csak a trendek változnak pillanatok alatt, de szinte sci-fi módjára lehet megjósolni és megvalósítani a marketing - és a közösségi média jövőjét.
Elsőre nem is hinnéd, de valószínűleg eddig elvesztettél több tucat látogatót. Habár a LinkedIn közel sem első, ha online marketingről beszélünk, nem árt tisztában lennünk az erősségeivel.
Hogyan építsd bele a videókat az online marketingedbe?
Sokan sokféle videót készítenek, viszont nem mindig találják meg a hangot a célközönségükkel. Miért? Mert a legtöbb nincsen szisztematikusan felépítve és kitalálva, nem jókor posztolják vagy éppen silány minőségű az anyag, amit az interneten publikálnak.
"Az életben és az üzleti életben az idő előrehaladtával is változatlanul vannak konfliktusok, a béke és a káosz közötti állandó küzdelmek. Nem lehet kikerülni őket, de befolyásolhatóak. Hogy miként befolyásolod, nos, ez a siker kulcsa”