Aki használta már a google AdWords hirdetési rendszerét, szinte biztos belefutott már a „költségkeret által korlátozva” kis üzenetbe a hirdetési rendszer kezelőfelületén. Ennek több oka is lehetséges, most ezeket fogjuk kicsit átfutni.
A facebook egyre jobban belopózik a mindennapjainkba. Azáltal, hogy ingyenes és szinte semmit nem kell megadni kötelező jelleggel (csak regisztrációkor a nevet, e-mail címet és a jelszót) így mindenki elég sok dolgot megoszt az internet nagy közönségével.
A XXI. században egyre inkább egy digitális világban élünk. Az internet behálózza a teljes életünket. Interneten nézünk filmeket, rendelünk a kedvenc éttermünkből, átutalásokat intézünk, barátainkkal, távoli rokonainkkal tartjuk a kapcsolatot.
Az emberek legtöbbször egy érdekes szöveg, felvezetés kapcsán jutnak el a weboldaladra. A jól megírt szöveg a marketingköltség akár 62%-át is képes megtakarítani úgy, hogy közben akár háromszor annyi forgalmat generál.
1. A vásárlók visszajelzése és az ügyfelek elégedettsége fontos ahhoz, hogy egy cég fejlődjön.
A véleményekhez és az igényekhez viszonyítottan lehet alakítani, fejleszteni a szolgáltatásokat.
Ha azon gondolkozol, hogy a több tucat újhullámos és trendi hely mellett szeretnél kitörni és megismertetni a vendéglátó-egységedet másokkal, akkor itt az ideje felvenned a kesztyűt, méghozzá az egyediséggeddel.
2017-re már sikerült elérni azt, hogy a legtöbb, magára valamit adó vállalkozás saját, igényes honlapon prezentálja magát és termékeit. Akik odafigyelnek a részletekre, azok nem csupán az igényességre és a letisztultságra törekednek.
Olyan oldalról küldhetünk üzenetet, ahonnan sosem gondoltuk volna, hogy tudunk.
A közösségi média platformok fejlesztése általános folyamat, éppen ezért nem is meglepő, hogy az elmúlt hónapban az influencer oldalak háza tájáról új hírek érkeztek ebben a témában.
Ha ezt a 4 tippet megfogadod, soha többet nem lesz bajod a blogírással
Miután a KKV-csapból folyamatosan ez folyik, valószínűleg te is tapasztalod, hogy a branded felfuttatásának egyik fontos marketing alapja a tematikus blog - ezt az állítást marketingtipp.hu is megerősíti.