Ha nem változtatsz a honlapodon, elpártolhatnak a vásárlóid

Mielőtt utópisztikus gondolataid támadnának, vesd számba, hogy mikor foglalkoztál utoljára igazán behatóan a weboldaladdal.

A kérdés nem alaptalan, az arculatod, a céged időnként ugyanis igényli a ráncfelvarrást. 

responsive web oldal

Elkészült a honlapod, ami nem csak csilivili, de sokan is látogatják, generálódik a forgalom, folyamatos a vásárlás, a szolgáltatásod csak úgy pörög.

Azonban ahogy eltelik négy-öt év és a Google Analytics már közel sem azt a görbét mutatja, amit látni szeretnél. Sok a lepattanó látogató, kevesebb az aktivitás és a vásárlás.

Igen, a megoldást a házad táján kell keresned, hiszen nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy nem reszponzív az oldalad.

Mit jelent ez?

Röviden: nem keresőbarát. Egy reszponzívra tervezett weboldal ideális szörfözést (kevés lenyíló ablak, kevés görgetés) nyújt egy látogatónak. Szívesen barangolja körbe, meghozza a vásárló kedvét. Nincs tele reklámokkal, a képek flexibilisek, a koncepció az adott trendeket követi mobilon és asztali számítógépen egyaránt.

Pár év elteltével viszont könnyen elveszítheted ezeket a kezdeti előnyöket, amikkel azelőtt érvényesülni tudtál, főleg ha az oldalad SEO-ja sincs rendben.

Oké, de ha fix vevőköröm van, miért kellene a weboldalammal bíbelődnöm?

Egy vállalkozás életében többször is jöhetnek fordulópontok, minden értelemben. A weboldaladat fogd fel úgy, mint egy kirakatot: csak azt pakold ki, amit szívesen megosztasz másokkal, büszkén vállalsz, tükrözi a vállalkozásodat, ami alapján megítélhetnek.

Hogyan kezdjek hozzá?

Gondold át a struktúrát, akár csináltass egy ráncfelvarrást az arculatodnak. Egy kis vérpezsdítés jó ötlet a weboldal szövege kapcsán is.

Fontos, hogy a látogatóid megfelelő kulcsszavakat és marketing aggyal átgondolt szövegkörnyezetet lássanak az oldaladra érve - a legideálisabb pedig az, ha ezzel nincsenek tisztában. Példának okáért a CTA-gombok (Call to action) szintén hasznosak tudnak lenni, ha irányítani akarod a vevőid figyelmét és tudatosan terelni őket.

Ha kételyed lenne, nincs kapacitásod a vevőfogó szövegekre, türelmed a design és a weboldal átalakításához, semmi gond, keress minket bizalommal.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat