Ha ezekkel a tulajdonságokkal rendelkezel, akkor kiváló közösségi média menedzser vagy
Mario Moreno nem csak utazás - és beauty blogger, de egy nagy amerikai multicég social media managere is. Munkája igen kötött, szinte minden perce be van osztva, több felelősség van rajta mint elsőre hinnénk.
2017 marketing trendjei, amikkel jó ha képben vagy
Mit szólnál hozzá, ha néhány tippel versenyelőnybe kerülhetnél a vállalkozásoddal vagy csak némi odafigyeléssel nagyobb nyereségre tehetnél szert? Szerencséd van, hiszen 2017-re nem csak a trendek változnak pillanatok alatt, de szinte sci-fi módjára lehet megjósolni és megvalósítani a marketing - és a közösségi média jövőjét.
Elsőre nem is hinnéd, de valószínűleg eddig elvesztettél több tucat látogatót. Habár a LinkedIn közel sem első, ha online marketingről beszélünk, nem árt tisztában lennünk az erősségeivel.
Hogyan építsd bele a videókat az online marketingedbe?
Sokan sokféle videót készítenek, viszont nem mindig találják meg a hangot a célközönségükkel. Miért? Mert a legtöbb nincsen szisztematikusan felépítve és kitalálva, nem jókor posztolják vagy éppen silány minőségű az anyag, amit az interneten publikálnak.
"Az életben és az üzleti életben az idő előrehaladtával is változatlanul vannak konfliktusok, a béke és a káosz közötti állandó küzdelmek. Nem lehet kikerülni őket, de befolyásolhatóak. Hogy miként befolyásolod, nos, ez a siker kulcsa”
A Messenger tényleg képes átvenni az email marketing szerepét? Így derítheted ki!
Az email fiók egyre kevésbé hatékony csatorna a marketingesek számára. Még ha nem is szerepelt még le teljesen, legtöbben már annyi mindenre iratkoztak fel, hogy ha kapnak egy - nem magánszemélytől vagy nem eladási céllal érkező - levelet,
5+1 tipp ahhoz, hogy még többen nézzék meg a videóidat Facebookon
A közösségi oldalakat két éve teljesen elárasztották a videós tartalmak, eközben a legtöbben rájöttek arra, hogy ilyen módon könnyebben tudnak értékesíteni, üzenetet közvetíteni. Ami viszont felfutott,
Trollok és önkéntes tudósok mindig voltak és lesznek.
Olykor csak belső frusztrációjukat vezetik le, máskor valóban építő jellegűek tudnak lenni. Csak éppen nem mindenki tudja körültekintően és diplomatikusan megfogalmazni a véleményét.
Cím kisokos: az emberek 37 százaléka ezért nem kattint rá a cikkedre!
Ha nekiesel egy szöveg megírásának, csupán az egyik fele, hogy érdekes legyen a tartalom, de mindezzel semmire nem mész, ha az olvasóid meg sem nyitják a linket. A címekkel adod el a tartalmat, azokat veszik alapul a keresőmotorok.