Próbáld ki mindkét platformon egyszerre.
Tesztelj és futtasd az elkészített hirdetéseidet Facebookon és Instagramon is egyszerre.
Könnyű beállítanod őket, és gyorsan megbízható információt szerezhetsz arról, hol érdemesebb nagyobb pénzösszeggel hirdetned az adott témában.
Pár nap után kielemezve az analitikát, láthatod, hogy az Instagram vagy a Facebook a jövedelmezőbb, honnan érkezik több, olcsóbb érdeklődő vagy akár konverzió.
Még több időt spórolhatsz magadnak, ha úgy írod meg a hirdetésed szövegét, hogy minden platformon jól érthető, és ami még fontosabb - látható is legyen.
Instagramon “csak” 300 karakter hosszúságú lehet hirdetésed leírása, amit a célközönséged látni fog.
Ha ennél hosszabban írsz, a felhasználók azt egy Olvass tovább gomb megnyomásával érhetik el. Erre azonban először rá kell venned őket!
Írj le tehát az első sorokba minden olyan fontos információt, amitől szerinted kíváncsiak lesznek mondandód többi részére is.
Ugyanez a leírás Facebookon probléma nélkül is elfér és kíváncsivá teszi az olvasókat.
Így már láthatod, hogy a teljesen ugyanolyan hirdetés jövedelmezőbb-e Facebookon, vagy inkább az Instagramon talál olvasóbázisra.
Alacsony költségkerettel indíts.
Aggódsz, hogy jó célra költöd-e a pénzed? Bizonytalan vagy a hirdetésekben?
Kezdj egy kisebb költségvetéssel.
Így, ha sikeresnek ítéled a kampányod, később akár meg is duplázhatod majd az elkölthető összeget, ami még nagyobb láthatóságot és interakciót biztosít neked.
Mindig mérlegeld, hogy az az összeg amiért egy konverziód érkezik megéri-e neked.
Állíts be két közönséget.
Ne felejtsd el, hogy használd a Facebook Pixel lehetőségét. Illeszd be a weboldaladba a kódját, hogy beállíthass egyedi közönséget Facebookon a hirdetéseidnek.
Így tudod újra azoknak megmutatni hirdetésed, akik már jártak nálad.Mi azonban azt tanácsoljuk, hogy ne is egy, hanem egyből két ilyen közönséget készíts.
Az első egyértelmű: azok legyenek a tagjai, akik meglátogatják bizonyos oldalaidat.
A második pedig: egy közönség, ahol a kivételeket állíthatod be.
Ennek az a célja, hogy azoknak akik már meg is vásárolták a terméked vagy szolgáltatásod ne mutasd feleslegesen, plusz költségek árán az ajánlatod.
Legegyszerűbben úgy tudod ezt megoldani, hogy a második célközönségedbe azokat teszed, akik például eljutottak a Sikeres vásárlás aloldaladra -vagy bármi másra, amit azoknak jelenítesz meg, akik tranzakciót hajtottak végre.
Amikor ezzel elkészültél, a hirdetésed célzásánál válaszd ki az első célközönséged de zárd ki a másodikat. Kész is.
Próbáld ki tippjeinket, és takaríts meg időt és pénzt a hirdetéseiddel.