Trollok és önkéntes tudósok mindig voltak és lesznek.

Olykor csak belső frusztrációjukat vezetik le, máskor valóban építő jellegűek tudnak lenni. Csak éppen nem mindenki tudja körültekintően és diplomatikusan megfogalmazni a véleményét.

troll

Ha közösségi média oldalt kezelsz, a felháborodás vagy a lelkizés helyett fogadj meg pár tippet:

  • Habár a Facebook-algoritmusok a sok kommentes bejegyzéseket helyezik előre, ezt ne vitával érd el. Ha nagyon sértő, töröld vagy rejtsd el a bejegyzést. Ugyanez érvényesül a sértegetések esetében is, elvégre a te oldaladról van szó.
  • Minden kérdésre semlegesen, objektíven válaszolj, az oldal stílusának megfelelően.
  • Ha mégis kiderül, hogy te hibáztál, köszönd meg az illetőnek udvarias stílusban, hogy rávilágított arra.
  • Az oldalon a stílusoddal fogják egy lapon említeni a cégedet, így figyelj oda, hogy milyen reakcióid vannak, amikor nyilvánosan és a kommentekben kommunikálsz.

Hozzászólások

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^