3 tipp, hogy lefaragj az oldaladhoz használt képek árából

Lehet eddig közel sem tulajdonítottál neki nagy jelentőséget, de a képek igen fontos szerepet töltenek be a blogposztok és a weboldalak világában.

Amikor az olvasók visszaidézik az elolvasott információkat, szöveg esetén csak a tartalom 10 százalékát tudják visszamondani, ugyanakkor ha kép vagy vizuális élmény is társul hozzá, ez a szám már 65 százalékra emelkedik.

Ráadásul a közösségi média felhasználók szívesebben kattintanak olyan posztokra, amiknél kép is található. Azonban minél több blogposztot írsz, annál inkább foglalkoznod kell azzal, hogy honnan szerzel be jogtiszta képeket, hiszen a stockfotó szolgáltatások igencsak zsebbe nyúlósak tudnak lenni, amivel a költségvetésed összeállításakor kalkulálnod kell.

lakatok

1. Ingyenes képforrások keresése

Az első lehetőség az, hogy végignézed és megkeresed az internetről szabadon felhasználható képeket. Ugyanis sok olyan kép van a világhálón, amik nem állnak szerzői jogvédelem alatt, éppen ezért kockázat nélkül használhatják még a vállalkozások is.

Azonban ha a kép szabadon használható, akkor is oda kell írni a forrását. Megsúgjuk, hogy a Wikipédián kívül vannak olyan, főként angol weboldalak, amik ingyenes képeket kínálnak, mint például a StockSnap, az Unsplash, a Pixabay, a PhotoPin, valamint a Pexels.

2. Csináld te a képeket

Ha úgy érzed, hogy a webes találatok nem tükrözik azt a képi világot, ami a te mondanivalód, alkosd meg te magad az vizuális külsőt. Érdemes erre pár percet rászánnod a megfelelő beállítás, a kompozíció kivitelezésére. Egy újabb fényképezőgéppel vagy egy jó minőségű, nagy képfelbontású kamerával rendelkező telefonnal már igényes, szép képeket készíthetsz és egyúttal személyesebbé, egyedibbé is teheted vele a bejegyzésedet, cikkedet.

3. Találd meg a megfelelő, költséghatékony szakembert

Bizonyos országokban - mint például Indiában, Pakisztánban és a Fülöp-szigeteken - sok olyan grafikus és illusztrátor él, akik az európai viszonylathoz képest jóval nyomottabb áron dolgoznak.

A Fiverr.com pedig pont egy olyan site, ahol a márkád építésének kapcsán megtalálhatod őket. Ne feledd, a képek minősége a márkád egyik hangja, ezért semmiképp ne ordítson messziről a költséghatékonyság!

Ha tetszik, kérjük oszd meg

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »