Elsőre nem is hinnéd, de valószínűleg eddig elvesztettél több tucat látogatót.
Habár a LinkedIn közel sem első, ha online marketingről beszélünk, nem árt tisztában lennünk az erősségeivel.
Egy kutatás eredményei szerint ugyanis a platform sokkal több látogatót hozhat, mint a Facebook. Itt is persze fontos a posztolás időpontja, hogy biztosan elérje a közegét, azt pedig tudjuk, hogy ezt minden esetben ki kell tapasztalni.
A LinkedIn esetében felejtsd el az estéket, a késő délutánt, a hétvégét. Az adatok szerint innen elsősorban munkaidőben, hétköznaponként reggel 8 és délután 5 között kaphatsz jelentősebb mennyiségű látogatót.
A legideálisabb elérést pedig havi 20 minőségi tartalom posztolásával érheted el. Egy csavar van a dologban: a követőid ötöde látja csak az update posztjaidat, éppen emiatt helyezz hangsúlyt a mennyiségre is.
Ha sikerült meglovagolnod az érdeklődési hullámot, akár még a többi közösségi platformnál is jobb kampányokat bonyolíthatsz le.