A jó marketing alapjai

1. A vásárlók visszajelzése és az ügyfelek elégedettsége fontos ahhoz, hogy egy cég fejlődjön.

A véleményekhez és az igényekhez viszonyítottan lehet alakítani, fejleszteni a szolgáltatásokat.

marketing tanácsok

Azonban ha a vásárlók elköteleződnek, szívesen fogják ajánlani a termékünket és a szolgáltatást. Több KKV cég web - és közösségi oldalához alkalmaznak már olyan ügyfélszolgálati feladatokat ellátó - intelligensen kommunikáló - embert, aki kizárólag ezen panaszok, visszajelzések kezelésével foglalkozik.

2. Az erőszakos reklámok már kevésbé hatnak úgy a fogyasztókra, mint régen.

Házon belül is könnyen el lehet adni terméket: ha például natúr szappanokkal foglalkozó céged van, írj bejegyzést arról, hogy milyen anyagok teszik puhábbá a száraz bőrt.

A sorokba pedig ügyesen, érzékletesen, akár csak egy linkkel bele tudod csempészni a saját termékeidet, amik ugyanerre a problémára nyújtanak megoldást.

Sőt, akár személyreszabott, a célcsoportodat sokkal inkább megcélzó tartalmakat is generálhatsz.

3. Talán már túlontúl is nagy szerepet kapnak a közösségi média stratégiák.

Viszont azok nélkül már nem lehet sikeresen, hatékonyan eljuttatni az információt az emberekhez.

Tegyük hozzá, hogy a Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIN idő- és pénzráfordítás nélkül nem működnek.

A marketing esetében nem muszáj a végtelenségig elrugaszkodni, olykor az egyszerű, kézenfekvő dolgok hozzák meg az eredményt.

Ahogy Benjamin Franklin mondta: "Írj valamit, amit érdemes elolvasni, vagy csinálj valamit, amit érdemes megírni."

Hozzászólások

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^