Marketing tanácsadás

Nem csak tanácsot adunk.

Semmi sem összetettebb ma már, mint a marketing, és a marketing tanácsadás. Felsorolni is nehéz, hogy az online marketing tanácsadónak mi mindenhez kell(ene) érteni, ahhoz, hogy jó tanácsokat adjon: a Social Media platformokhoz, a kommunikációhoz, a PR-hoz, a hirdetésekhez (és annak fajtáihoz, ahhoz mit és mikor kell használnia) a trendekhez, a szezonalitáshoz, a  tartalommarketinghez: a felsorolás majdnem végtelen lehet.

Ehhez – mindhez – nem érthet egyetlen ember. Nem lehet valaki mindenben profi. Éppen ezért adunk úgy marketingtanácsot, hogy előbb megbeszéljük, megvizsgáljuk, hogy melyik területet szeretné – vagy kell - erősíteni. Csak ez után ad tanácsot Önnek az adott terület szakértője (akár egy másik szakértővel együtt)

Kattintson ide, a marketing tanácsadóink már várják Önt.

 

marketing-tanacsadas

Túl a tanácsokon

Egyetlen tanács sem ér semmit, ha csak elméletben működik: ha szeretné a marketing tanácsaink kivitelezésért is vállaljuk: minden területre megvan a szakemberünk.

Már várjuk, hogy hívjon minket, mert egyetlen kattintásra van tőlünk.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok nemrégiben tett közzé egy új jelentést vásárlási piacterének fejlődéséről és az alkalmazáson belüli biztonságos vásárlás elősegítésére tett erőfeszítéseiről.
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál.