Marketing tanácsadás

Nem csak tanácsot adunk.

Semmi sem összetettebb ma már, mint a marketing, és a marketing tanácsadás. Felsorolni is nehéz, hogy az online marketing tanácsadónak mi mindenhez kell(ene) érteni, ahhoz, hogy jó tanácsokat adjon: a Social Media platformokhoz, a kommunikációhoz, a PR-hoz, a hirdetésekhez (és annak fajtáihoz, ahhoz mit és mikor kell használnia) a trendekhez, a szezonalitáshoz, a  tartalommarketinghez: a felsorolás majdnem végtelen lehet.

Ehhez – mindhez – nem érthet egyetlen ember. Nem lehet valaki mindenben profi. Éppen ezért adunk úgy marketingtanácsot, hogy előbb megbeszéljük, megvizsgáljuk, hogy melyik területet szeretné – vagy kell - erősíteni. Csak ez után ad tanácsot Önnek az adott terület szakértője (akár egy másik szakértővel együtt)

Kattintson ide, a marketing tanácsadóink már várják Önt.

 

marketing-tanacsadas

Túl a tanácsokon

Egyetlen tanács sem ér semmit, ha csak elméletben működik: ha szeretné a marketing tanácsaink kivitelezésért is vállaljuk: minden területre megvan a szakemberünk.

Már várjuk, hogy hívjon minket, mert egyetlen kattintásra van tőlünk.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Fontos hatékonysági mutatók a digitális marketingben, amit jó ha monitorozol

Az online marketing világában az egyes kampányok hatékonyságának mérésére számtalan mutató áll rendelkezésre, amelyek segítségével a marketing szakemberek képesek finom hangolni stratégiáikat és maximalizálni a hirdetési költségek megtérülését.
TikTok tanúsítvány

TikTok tanúsítvány

A TikTok bejelentett egy új tanúsítványt, a “TikTok Egyetem” kezdeményezés mellett, amely lehetőséget nyújt a marketingeseknek arra, hogy hivatalos “Media Buying” vagyis Médiavásárlás képesítést szerezzenek, amellyel be tudják bizonyítani a platformmal kapcsolatos szakértelmüket.
Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

Miért szeretjük egyre jobban a rövid videós tartalmakat ?

A fogyasztók 73%-a szívesebben néz rövid formátumú videókat, hogy megismerjen egy terméket vagy szolgáltatást, a marketingszakemberek 56%-a pedig arról számolt be, hogy 2024-ben a rövid formátumú videók voltak a legnépszerűbb befektetési trendek.  Miért olyan népszerű? Ebben a bejegyzésünkben, most erről ejtünk szót. 
A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok Shop funkció fokozódó szerepe

A TikTok nemrégiben tett közzé egy új jelentést vásárlási piacterének fejlődéséről és az alkalmazáson belüli biztonságos vásárlás elősegítésére tett erőfeszítéseiről.
PPC hirdetési alapok

PPC hirdetési alapok

Akár kisvállalkozásod van vagy egyszerűen csak kíváncsi vagy a digitális hirdetésekre, jó helyen jársz.  Ma a PPC-hirdetéseket falatnyi, könnyen érthető darabokra bontjuk, különös tekintettel a Google Ads-re és a közösségi médiában való hirdetésre. 
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.