Honlapkészítés

Honlapkészítés

Miért van szükséged saját honlapra?

Honlapkészítés a siker érdekében - miért is?
Első hallásra az ember az alábbi válaszokat adná: Sikeres akarok lenni! Több bevételt szeretnék! Szeretném ha minél többen ismernék termékeimet-szolgáltatásaimat!

Lássuk be, mindegyik igény helytálló és egy megfelelően elkészített honlap valóban magában hordozza mindezek sikeres megvalósítását! Az okostelefonok és tabeletek korában szinte senki nem használja már a tudakozót, mindenki a mobiltelefonján, tabletén és laptopján keres számára ideális szolgáltatásokat!

honlapkeszites

Gondolj bele - amennyiben nincs még honlapod ezekben a keresésekben semmilyen szerep nem jut neked.

Nézzünk néhány előnyt egy honlap indítását követően:

  • Megjelenhetünk minden keresőben
  • Azonnal fel tudják venni velünk a kapcsolatot
  • Mindenki láthatja nyitvatartásunkat, akcióinkat
  • Új megrendelőket, ügyfeleket szerezhetünk
  • Munkáinkat képekkel, videókkal szemléltethetjük
  • Termékeinket akár 3 gombnyomással értékesíthetjük

Természetesen az előnyök ennél sokkal széleskörűbbek.

Amikor valaki mérlegre teszi egy egyszeri beruházás értékét és a vele járó előnyöket, hamar rájön, hogy a honlapkészítésbe feketett anyagi és időbeli ráfordítás nagyon rövid időn belül megtérül. Honlapkészítés egyszerűen- tőlünk!

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

Bemutatkozó honlapkészítés

Tudomásul kell venni azt a fontos tényt, hogy nem minden cégnek van szüksége blogra, hírekre, szolgáltatás leírásokra, katalógusokra. Egyszerűen az a cél, hogy egy letisztult, egyszerű ámde a jelenlegi trendeknek megfelelő weboldal segítségével elérhetővé váljanak az interneten.

Elegendő számukra az elérhetőség feltüntetése, egy rövid bemutatkozás, egy kapcsolatfelvételi form - hiszen vagy kapacitásuk nincs a tartalom marketingre vagy szimplán nem hisznek benne.

A tartalom marketing nagyon fontos és eredményes lehet -megfelelő kezekben- akár saját blogbejegyzésekkel akár facebook postokkal!

Amennyiben nincs egyéb elvárás, csak egy egyszerű bemutatkozó oldal készítése, viszonylag gyorsan (1-2 hét leforgása alatt) ügyfeleink segítségére tudunk lenni!

szallodai-honlap-keszitese

Portálok, egyedi weboldalak készítése

Előfordul, hogy egy egyszerű bemutatkozó oldal olyan áttörést hoz a cég stagnáló ügyfélszámában, hogy a potenciális lehetőségeket felmérve szeretné kiaknázni az internet lehető legtöbb előnyét az ügyfélszerzésre/értékesítésre. Persze az ügyfelek közel 60%-a már indulásnál konkrét elképzelésekkel bír, melyet szeretne viszontlátni honlapján.

Néhány közismert honlap elem és funkció:

  • Hírlevélre történő feliratkozás
  • Szolgáltatások leírása, összehasonlítása
  • Díjkalkulátorok
  • Online szerződéskötés, PDF generálás
  • Kép és Videó-galéria

Azt leszögezhetjük, hogy minden cégnek más-más funkciókra van szüksége a saját honlapján, így mondhatjuk, hogy egy jó igényfelmérés után kifejezetten a megrendelő igényeire szabva egyedi honlapot,portált adunk át!

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

content/services/landingoldalakkeszitese

Microsite, landing page

A landing page magyarul "Landoló oldal" - mondhatni itt landol a látogatód egy adott témára keresve vagy a hirdetésedre kattintva.

Minden langing page-nek megvan a maga funkciója (Pl: Azonnali értékesítés, adatbázis gyűjtés, form kitöltés). Nagyon fontos, hogy a landing oldal releváns információkat tartalmazzon az adott témában. Az adott téma jelen esetben az ügyfél által beírt keresőszó vagy az általad futtatott hirdetés szövege.

A főoldal nem landing page! Legalábbis az esetek 80%-ában nem az. A főoldal funkciója a szolgáltatások és fő tevékenység bemutatása illetve, hogy a látogatót a megfelelő témakörre irányítsa.(a menüpontokon keresztül)

A látogató azonban nem mindíg szeret olvasni és klikkelgetni, így célszerű egy releváns aloldalra irányítani!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket. 
Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Ahogy a digitális technológia fejlődik, úgy alakulnak át az online marketing stratégiák is. A Gartner informatikai tanácsadó cég friss előrejelzése szerint a mesterséges intelligenciával működő chatbotok térnyerése jelentős változásokat hozhat a hagyományos keresőmotorok használatában. Ezen változások következtében az online keresések száma várhatóan 25%-kal csökkenhet a következő két évben.