A mai napig több millió ember használja aktívan naponta az X-et, régebbi nevén Twittert, ezért ez egy potenciális kiaknézatlan lehetőséget nyújthat egy bizonyos demográfiai réteg eléréséhez.
Az X most bemutatott egy új funkciót, amely az X Premium előfizetőit célozza meg. Az X megerősíti, hogy ez az új hirdetés célzási lehetőség mostantól minden hirdető számára elérhető a kampány beállítása során, és új megközelítést kínál a potenciálisan jövedelmező szegmenshez.
Ez a lehetőség a hirdetésbeállításban olyan választást tartalmaz, amely ezekre a fizető tagokra összpontosít. Ezek a felhasználók, akik már fizetnek az X-ért vonzó célponttá válhatnak a marketingesek számára.
Ennek a lehetőségnek a pontos kezdési időpontja azonban még ismeretlen.
Ezen tagoknak az elérése korlátozott lehet, ugyanis csak a felhasználói bázis 1%-a Prémium előfizető. Azonban, hogy növeljék a tagságokat a prémium fizetőinek rengeteg újdonságot terveznek, mint például a Grok AI chatbot.