Nem vesz észre a Google? Ne hagyd annyiban! – 2. rész

Az első részben az ALT TAG-ekről volt szó, s remélem hasznodra vált a tanácsom, miszerint melegen ajánlott kitölteni az üresen hagyott részeket! Azonban a tudomány nem áll meg ezen a ponton, ahogy én sem.

Meg ne lássak URL-t kulcsszó nélkül!

Kulcsszó az URL-ben – az egyik legfontosabb rangsorolási faktor, mégis sokan hagyják ki ezt a ziccert. Hogy ez is számít a rangsorolásnál, azt nem én találtam ki, a Google jelentette be. A baj az, hogy az automatikus URL generálás a felhasználók számára nem mond semmit, hiszen csak karakterekből, és nem szavakból áll. Ráadásul a Google sem tud vele mit kezdeni.

keresooptimlazizalas1

A félreértés elkerülése véget még elidőzöm itt egy picit. Tegyük fel, hogy szívószálakat árulsz, és a legtöbb megrendelést rendezvényszervezőktől kapod. Ebben az esetben lesz a szívószálas oldaladon belül egy aloldal a rendezvényszervezők tájékoztatására. OK!

Probléma – „Rendben, hogy szívószálakat árulok, de a cégem neve az, hogy Hörpints, így ezt védtem le 3 évvel ezelőtt, és ez lett az URL címem. Mit csináljak?”

Megoldás – Az URL címed nem csupán ebből áll: www.horpints.hu, hiszen több oldalad is van, pl.: www.horpints.hu/akarmi21323. Nos, ha a becses /akarmi21323 oldal alatt épp a rendezvényszervezőknek szánt infók vannak, akkor logikus, hogy ez az URL lehet például a következő: www.horpints.hu/szivoszal-rendezvenyszervezoknek - ugye mennyivel szebb? S ráadásul még kulcsszavad is van benne, hiszen szívószálakat árulsz!

Ha tehát márkanevet használsz, vagy marketing szempontból előnyösebbnek tartod, ha a Te nevedből áll a domain név, akkor persze ne változtass ezen a SEO miatt. A marketing célok és a SEO célok nem üthetik egymást, hiszen a cél mégiscsak a konverziós arány növelése, ami egyedül a SEO által nem lehetséges. Azonban, ha a domain nevedben nem is lehet kulcsszó, az aloldalak URL-jében igen. Ez pedig egy nagy dagadt hárompontos!

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat